Diskuze
Záruky na auta se prodlužují. Dejte ale pozor na podmínky, kdy platí
Děkujeme za pochopení.
fero246
Nový Ford Focus 2012 & Opel Astra J (nová)
Rozhoduji se mezi:Opel Astra J, 1,6, 85kW, benzín, kotouč. brzdy 4x, počítač, 6x airbag
Ford Focus (nový 2012), 1,6, 77kW, benzín kot. brzdy 4x, počítač, 6x airbag.
Obě mají klimatizaci, tempomat, ESP, v el. přední, ovl. audio na volantu atd. Nabízené příslušenství je zhruba srovnatelné. A za stejné peníze! Asta má navíc oproti Focusu: Al. disky 17", metalízu, přední mlh. světla, dešťový senzor Focus má navíc oproti Astře: TVC, protiskl. sys. TA, brz. as. EBA, bezzát. dopl. paliva, USB u audia, ABS s EBD. Co je lepší volbou? Děkuji!
nepetr
Miluju
bláhové řeči o zárukách já mám 7 let a ty jen 2 blééé v konečném důsledku je to úplně jedno
zep
To ze je dva roky na sunku jako Skodovka...
ale i na MB, Volvo ci Audi? Zlata Amerika
Inkvizitor Johny
Och jéééé
To zas autor smíchal x věcí dohromady. Naprosto matoucí článek.
Dukátštan
kecy,prdy ,bedáry......
Při mém nájezdu asi 7tis. ročně jsem se jim na tu sedmiletou záruku vyprd. Olej si umím vyměnit sám a par drobností taky svedu.Pokud by se něco mělo za 50 tis. km. vykváknout,myslím něco většího -tož to bych pak ten zázrak z Žiliny musel prohlásit za nějvětší šunt .Na garančkách se mastí servisy .Ode mě dostanete prd!
kvedlal
Re: kecy,prdy ,bedáry......
Jen počítej s tím, že až to budeš prodávat, tak bez servisky budeš muset s cenou dolů. A těch 7 tisíc ročně na tachometru ti nikdo neuvěří, i kdyby to pravda byla.
Ziegfried
Jenom marketink
Stejně všechno svedou na běžné opotřebení. Skryté závady se projeví dosti spolehlivě do dvou let a na to standardní dvouletá záruka stačí.
maruširi.vr.12
Už jednou jsem psal o tom,
jak funguje asistenční služba Hyundai. Ve Francii jim trvalo 12 hodin, než sehnali pneumatiku, ale třeba to bylo jenom tím, že to tam mají na starosti místní žabožrouti.
l.g
Ono se trochu zapomíná
Že všechny automobilky vážou záruku i na maximální počet ujetých kilometrů. A to od 100 000 do 150 000. Tady víceméně všechny STEJNĚ. Výjimkou jsou snad jen záruky na 2 roky, kde se dá předpokládat, že 150 000 za tak krátkou dobu najede opravdu málokdo.
Čili záruka typu "Kia" na 7 let je tak trochu podvod, protože o ní většina řidičů přijde stejně po 4 letech.
Záruka je stejně jen marketingový nástroj. Nic víc. O kvalitě výrobku to nic nevypovídá.
PiPiiiiiK
Re: Ono se trochu zapomíná
To máte pravdu. Také mě to dříve zaráželo jak mohou dávat tak dlouhou záruku, ale vzhledem k tomu, že bych to já do těch 4 letech projel na 100%, nemluvě o těch pravidelných servisech po 20 tisících Cena automobilu by nakonec byla stejná jak u japonce, tak u evropana....ale s tím rozdílem, že ojetýho japonce nikdo nechce. Takhle to mám pěkně 2-3 roky v servisu a pak prodat, auto má papíry a dostane za to člověk slušnou sumu.
Ziegfried
Re: Subaru...
Nevím co máte s tím Subaru. Pravidelná servisní prohlídka v autorizovaném servisu vždy přes 10 tis. Kč, servis po 15 tis. km, spotřeba 12,5 l benzínu a více, na 80 tis. km 2x výměna spojky (z toho jednou na záruku a na díl jsem čekal cca měsíc). Děkuji už nikdy více.
atvar
ohledně těch cen na dně
psal asi před měsícem Svět Motorů trochu jinak, a sice ve smyslu, že na letošek čekají u evropských výrobců velkou výrobu na sklad (kvůli tlaku odborů, aby se nesnižovaly kapacity), což má na ceny dopad celkem jasný...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...