- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rozhoduji se mezi:Opel Astra J, 1,6, 85kW, benzín, kotouč. brzdy 4x, počítač, 6x airbag
Ford Focus (nový 2012), 1,6, 77kW, benzín kot. brzdy 4x, počítač, 6x airbag.
Obě mají klimatizaci, tempomat, ESP, v el. přední, ovl. audio na volantu atd. Nabízené příslušenství je zhruba srovnatelné. A za stejné peníze! Asta má navíc oproti Focusu: Al. disky 17", metalízu, přední mlh. světla, dešťový senzor Focus má navíc oproti Astře: TVC, protiskl. sys. TA, brz. as. EBA, bezzát. dopl. paliva, USB u audia, ABS s EBD. Co je lepší volbou? Děkuji!
bláhové řeči o zárukách já mám 7 let a ty jen 2 blééé v konečném důsledku je to úplně jedno
ale i na MB, Volvo ci Audi? Zlata Amerika
To zas autor smíchal x věcí dohromady. Naprosto matoucí článek.
Při mém nájezdu asi 7tis. ročně jsem se jim na tu sedmiletou záruku vyprd. Olej si umím vyměnit sám a par drobností taky svedu.Pokud by se něco mělo za 50 tis. km. vykváknout,myslím něco většího -tož to bych pak ten zázrak z Žiliny musel prohlásit za nějvětší šunt .Na garančkách se mastí servisy .Ode mě dostanete prd!
Jen počítej s tím, že až to budeš prodávat, tak bez servisky budeš muset s cenou dolů. A těch 7 tisíc ročně na tachometru ti nikdo neuvěří, i kdyby to pravda byla.
Stejně všechno svedou na běžné opotřebení. Skryté závady se projeví dosti spolehlivě do dvou let a na to standardní dvouletá záruka stačí.
jak funguje asistenční služba Hyundai. Ve Francii jim trvalo 12 hodin, než sehnali pneumatiku, ale třeba to bylo jenom tím, že to tam mají na starosti místní žabožrouti.
Že všechny automobilky vážou záruku i na maximální počet ujetých kilometrů. A to od 100 000 do 150 000. Tady víceméně všechny STEJNĚ. Výjimkou jsou snad jen záruky na 2 roky, kde se dá předpokládat, že 150 000 za tak krátkou dobu najede opravdu málokdo.
Čili záruka typu "Kia" na 7 let je tak trochu podvod, protože o ní většina řidičů přijde stejně po 4 letech.
Záruka je stejně jen marketingový nástroj. Nic víc. O kvalitě výrobku to nic nevypovídá.
To máte pravdu. Také mě to dříve zaráželo jak mohou dávat tak dlouhou záruku, ale vzhledem k tomu, že bych to já do těch 4 letech projel na 100%, nemluvě o těch pravidelných servisech po 20 tisících Cena automobilu by nakonec byla stejná jak u japonce, tak u evropana....ale s tím rozdílem, že ojetýho japonce nikdo nechce. Takhle to mám pěkně 2-3 roky v servisu a pak prodat, auto má papíry a dostane za to člověk slušnou sumu.
Nevím co máte s tím Subaru. Pravidelná servisní prohlídka v autorizovaném servisu vždy přes 10 tis. Kč, servis po 15 tis. km, spotřeba 12,5 l benzínu a více, na 80 tis. km 2x výměna spojky (z toho jednou na záruku a na díl jsem čekal cca měsíc). Děkuji už nikdy více.
psal asi před měsícem Svět Motorů trochu jinak, a sice ve smyslu, že na letošek čekají u evropských výrobců velkou výrobu na sklad (kvůli tlaku odborů, aby se nesnižovaly kapacity), což má na ceny dopad celkem jasný...