- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevim, jak to je s Verva Diesel od Benziny, ja ji cerpan celorocne, bohuzel od patku mam problemy, pri styudenem motoru nastartuju v pohode, ujedu pal kilmetru a pak uz jen popojizdim od jednoho zdechnuti ke druhemu. Takze ze by tahle nafta byla arkticka, to bych vazne pochyboval. Naviz mela taky oznaceni snehovou vlockou a presto tuhne. Tak nevim nevim.
já bych to co popisuješ viděl na jiný problém, než problém s tuhnoucí naftou, to bys asi nenastartoval.
Vaše několika měsíční sbírání bodů za TANKOVÁNÍ dieselu u Shellu, (který je všude o 2 Kč dražší) (600L = 600 bodů) nebo za 6 vod do odstřikovačů (6x239Kč) bude odměněno slevou 100Kč z 50L.. Jo ale musíte si koupit Aditivum za 239,-
Musím tankovat u Shell - firemní Shell karta, dneska auto nejelo, bylo minus 20, svítila kontrolka poruchy motoru, auto skončilo na rozmrazení v servisu. Neobstojí argument o neúdržbě - auto je staré 3 měsíce, ani o tankování jinde - máme GPS a každá minuta je zdokumentovaná. Shell je šmejdská pumpa, Ješte jsem se při tankování ptal, jestli tam mám raději dát aditivum po stejně špatné, předloňské zkušenosti a prý ne, že to teď bude v pořádku. A není. Zkusím těm lumpům poslat fakturu, zadarmo to rozmrazení nebude. Co se domluvit všichni postižení? Ať jde Shell do háje a třeba zmizí z ČR, dělá jen potíže, dobrá zkušenost je s Benzinou - Verva nafta a OMV.
Tak to já mám zase negativní zkušenost se zimní naftou Verva diesel, tankovanou na Benzina Plus v Kolíně. Pominu-li fakt, že do 50l nádrže, kde bylo ještě nejméně 5l, jsem natankoval 52l tohoto o více než 3 Kč/l dražšího zázraku, tak už při teplotách lehce pod bodem mrazu to hůře startovalo. V pátek v 15hod, kdy teploměr v autě ukazoval -9, už jsem auto nenastartoval. Po hodinovém rozmrazování v garáži, kam jsem se nechal odtáhnout, motor naskočil "jak za mlada". Potom, co jsem do zbylých 10 litrů této užasné nafty, která i vykazovala o 0,3l větší spotřebu, nalil na Čepru naftu mírné klima, nemám problém. Tudíž asi lze i vyloučit vodu, či jiné nečistoty v nádrži.
Z toho mála co vydělám,asi 25000 mám živit armády státních zaměstnanců a tuneláře,zloděje a největší darmožrouty-armádu
No a co pořád čekáte? Kolikrát se psalo, že třeba Shell prodává obyček¨jná paliva jako "prémiová" a co na to zákazníci? Nic, jezdí tam jako dřív. Tak proč by šli do sebe? V ČR se jen jižní Morava zaváží palivem ze Schwechatu (OMV), jinak je to všecko stejný, tuzemský zdroje.
Tak mi Mondeo TDCI stálo v noci před barákem, teď (13:25) jsem ho už nenahodil. Venku je podle teploměru 11 stupnů. Je tam nafta od Shellu z Vyškova, tankováno minulý týden ...
tankoval,tak sem se extra ptal...Je tahle nafta řádně aditivovaná?Samozřejmě,jinou tady neprodáváme...No dneska ráno než to ten motor přelouskal,tak mu trvalo asi deset vteřin než chytil volnoběh,takže shánět naftu s příměsí aditiv je na nic a aditiva jsou většinou vyprodaný...
Jak se píše v článku, se zimní naftou by neměl být problém do -20°C. Včera tu přes noc bylo -18°C a kvůli naftě se odtahovalo 5 aut, dnes "jen" -15°C a jenom teď za dopoledne 2 auta.
A ani nenastartovali nebo se zastavili po kusu jízdy. Některý auta mají ne zrovna vhodně vedený trubky a když se rozjedeš v -18, tak na trubkách se bez větších obtížích udělá díky proudění vzduchu i -30.
Dnes v noci jsem sháněl po Praze ARKTICKOU naftu a všude se mi vysmáli ať natankuji normální a naleju tam aditiva!!! To je služba za luxusní ceny...
po poslednej skusenosti nebudem ani ja. Podla vyjadrenia servisu, kam som musel vziat auto na kontrolu po tankovani u Shell, momentalne na Shell-kach nemaju dobru naftu a su nespolahlivi. Som rad, ze sa aspon ziadna zavada neprejavila.
Mám stejnou zkušenost, V-power diesel zatuhnul už při -11°C.