- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jak A6 marně naháněla Fiat 500 v provedení Abarth. . Bylo to na úseku z Ostravy do Olomouce. Parádní podívaná, ale jen chvilku, protože ten můj služební pekáč od VW s tím podělaným TDI neměl šanci.
Italský luxus? Ten Maluch je pro prostý lid, ale žárovky se musí měnit v servisu, jako u Stilla?? - Zvednout auto, sundat kolo, sundat plast blatníku, vyndat žárovku a obráceným postupem zpět, až k pokladně. Na cestě tu žárovku nevyměníte ani náhodou, jinudy se k ní nedostanete.
A ta "multipla", ta by měla jezdit pozpátku - když s tím vrazíte do patníku, tak máte holenní kosti v krku.
Ceny se naoko snižují, ale ve skutečnosti se pouze přesunují do značkových servislů a prodejen značkových náhr. dílů.
malej fiat - pekáč, ve kterém každá trochu větší rána znamená smrt
teda pane vachmajstr, vy jste hlavááá. To jako, že ve velko Polu je to jinak, jo? Bože, proč je tenhle národ tak tupej.
vypadá slušně, jsem zvědav jak dopadne vnitřní prostor, zda to opravdu bude nástupce fusionu
Stále slyšíme, že Fiat už pokročil a vyřešil notorické problémy s kvalitou zpracování a spolehlivostí minulosti. Mě se např. nová 500 ohromně líbila a těšil jsem se, až do ní poprvé usednu. Stačilo ale nastoupit a zavřít dveře a převládlo zklamání nad neslícovanými a uvolněnými plasty, které u nového auta už při běžném zavření dveří vydávaly pazvuky. Proto moc držím palce každému jejich novému modelu, aby už konečně fungoval a zněl jako kvalitní auto
Teda nevim, ale i moje 15 let stara Brava ma lepsi zvuk dveri nez lecjaky novy auto a to nemluvím o měkkých plastech, které už dneska v autě nenajdete. V 500 jsem seděl a žádné problémy s plasty nebo zavíráním jsem teda nepozoroval, slícování ukázkové, to samé nové Bravo nebo nové Dobló, jehož jsem majitelem. Nemám nic proti ostatním značkám, ono dnes všechny velké automobilky dělají auta kvalitní a pěkná, záleží na vkusu, ale třeba Fiat mi osobně vyhovuje perfektní ergonomií a trojúhelníkem volant-řadicí páka-sedačka, které k sobě perfektně pasují. To samé ovládací prvky, které mají dobrou velikost, zapínaní světel není někde hluboko pod volantem, ale přímo na páčce blinkrů atd. Třeba u Škody mi vadí, že řadicí páka je hodně nízko a sedačka vysoko, od volantu k páce je hodně daleko. Ale to člověk pozná, až když s Fiatem déle jezdí a pak přesedne někam jinam. Po jednom vyzkoušení to člověku nedojde.
tu vložili obrázok multiply, v diskusiách mi "všeználkové" tvrdili že to bola isetta! nebol to f 750?
Pětistovka je nádherné auto, ať už stará nebo nová. Ale dělat z ní tuhle obludu? Vždyť to s pětikilem v původním slova smyslu nemá v zásadě nic společného. Stejně jako další verze, které dělají z Mini, Clubman je něco hrozného. Ve Fiatu mě teda dost zklamali.
Autor je trochu dost pomýlený. Jde o celkovou délku.
Váš příspěvek je zbytečný. To snad pochopil každý, že jo je cca. délka.