- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Čtyřkolka se zadním náhonem se dá také předělat na pásovku. Jen se nesmějí místo předních kol namontovat pásy ale lyžiny. Pak by se to mělo chovat podobně jako skútr. Akorát se s tím pak nedá jezdit jinde než na sněhu.
Tohle je pro "hovádka", pro horaly jsou pohory, batoh, mačky a cepín...
Takoví "horalové" se vyskytují hlavně na Ukrajině a podobných republikách. Vypadá t, že tam v čele s Václavem Klausem a Křišťálovou lupou směřujeme....
Bez posilovače řízení je to na nic.NMyslím,že čtyřkolka s dobrým motorem s velkým krouťákem si ze sněhem poradí i na kolech.Jen je třeba nasadit nízkotlaké široké pneumatiky s pořádným záběrem.Určitě se bude lépe ovládat a chovat jak pásák.Jako hračka na nějaké to blbnutí v terénu je pásovka dobrá,jako skutečně užitečný stroj je to naprostá hloupost.
Viděl jsem onehda na Pasekach, chtel bych to zkusit. Ale taky sem to viděl prodávat, a je to teda raketa.
no reknete...kdo z vas na to ma?
kolik let pásy mají životnost. Guma na vzduchu spouchne ať jezdí či ne.
Myslím si, že to není třeba řešit, protože pásy přežijou 4kolku. Zatím Vám mohu sdělit, že nám pásy na skútr vydžely 30let včetně skútru!!! než byl minulý rok nahrazen právě 4kolkou na pásech.