- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
máme jich ve firmě(autopůjčovna) asi 30,všechny do kterých sem vlezl(cca 10) pokud je pod 10 stupnů pod nulou mají rachotivý a nepravidelný chod prvních 5 minut,tak nevím co to odhaluje?asi že je to studené
údržba a pravidelné preventivní prohlídky v servisu. A nastertuje všechno i v mínus 30°
jinak by nemel iBlesk o cem psat...
Poznamka redakce:.....dekujeme vsem ctenarum, ze si kupuji smradlavy diesel, ulehcuje nam to praci....
neni zac, jsem rad ze sem se svym dieselem prispel k tvemu poteseni
... že v tomhle autě jsou vlastně žhavky původní, ještě je nikdo neměnil...
když otevřeš dveře řidiče tak se žhavičky jednou zapnou a při startu taky žhaví a pokud auto nechytne tak je někde chyba.
zatajit žádnou vadu, ani skrytou, a pokud auto druhý den špatně startuje, tak pokud to výslovně neuvedl, padá to na jeho hlavu...
A předem zavolejte prodejci, že chcete vidět auto zmrzlé na kost. Zdroj: http://auto.idnes.cz/mraz-je-prece-jen-k-necemu-dobry-odhali-nemocny-naftak-p0b-/auto_ojetiny.aspx?c=A120208_115752_auto_ojetiny_fdv
A předem zavolejte prodejci, že chcete vidět auto zmrzlé na kost. Zdroj: http://auto.idnes.cz/mraz-je-prece-jen-k-necemu-dobry-odhali-nemocny-naftak-p0b-/auto_ojetiny.aspx?c=A120208_115752_auto_ojetiny_fdv
"Předem zavolejte prodejci, že chcete vidět auto zmrzlé na kost." - prodejce vám to určitě splní, jen proto, že si to přejete. A ještě mu řekněte, že chcete auto s nestočeným tacháčem a bez skrytých vad. Taky to rád udělá. Holt bez tý starý nepotřebný veteše, co si říká morálk,a to jaksi nejde...
A kdo vás nutí koupit, když to ten prodejce nesplní? Natočil jste motor, je ohřátý výfuk? Na shledanou.
...já měl asi štěstí.... mám 8 let starou A6 v dehtu ( 2,5 l tdi ), na tachu 187000 a v - 20 naskočila na druhou až třetí otáčku ....
takže i hodně záleží v jakém celkovém stavu auto je.... pakliže s ním jezdilo nějaké prasátko....i v 80000 km může být auto hin ... já měl štěstí na dobrýho majitele .....
Taky spokojenost 7 let stara OII 2.0TDi, nalitano 198tkm a -18 zadny problem. Akorat jsem musel vymenit palivovy filtr a 7 let starou baterii. Nizkym teplotam vdecim za to, ze jsem se konecne rozhoupal koupit novou baterku
Je to blbost....Pokud nafťák dlouho stojí navíc v mraze, je logické, že steče celý olej do vany a navíc je tužší. Tedy než dojde vůbec k rozstřiku oleje do všech částí a jeho dokonalému mazání, jede motor v prvních cyklech opravdu nepravidelně. Své vykonají i přirozené vůle které díky mrazu v motoru vznikají.... Proto také v takových situacích dochází k většímu opotřebení studenými starty.... Tyhle odbornické řeči si snad někdo objednal. Přijde mě to účelové.