- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímalo by mě, jestli to má vyvložkovaný!
Měl by zkusit třeba http:// http://www.vlozkovani.cz
Hmmm, a za týden bude titulek Švýcar uhořel ve svém voze vyhřívaném biomasou. Jak to truní vedle těch látkou potaženým dveří a srolované koberečky vedle podkladového plechu...jiskra a šup!
To nikdo nikdy neslysel o nezavislem topeni, obvykle naftovem, zvanem bufik? jspu modely pro nakladaky, armadni techniku anebo i pro normalni auta...?
Saab kdysi vyrobil auto s parním motorem. Je ale fakt, že pod kotlem se topilo naftou a asi by dneska neprošel limity na CO2.
A co Škoda Sentinel?
Nejen Sentinel. Třeba v Británii existovalo několik výrobců aut (i osobních) s parním pohonem. Byl jsem dokonce náhodou na srazu, kde se objevilo asi pět provozních. Paráda...
co takhle koupit si programovatelné Webasto
..matlat dohromady kamna a pohon na drevoplyn...
Při cestách po sibiřských silnicích, kde není 500 km žádná vzdálenost to je při poruše motoru věc, která zachrání posádce život.
Nás, co pamatujeme všelijaké Tatry 805 a Praga V3S pro všelijaké montáže a armádu, skutečně kamínka v autě z míry nevyvedou
do OT (obrněného transportéru) jsme přivařili kamínka, komín vyvedli střílnou a bylo tam pěkně teploučko. Zima nezima, Doupov, venku mráz, uvnitř trenírková teplota - než to gumy zakázaly.
Guma to neměla v rozkazu, tudíž to nemohla tolerovat - výše IQ nedovoluje gumám samostatné myšlení.
..Jako výhled do 24století ...(až dojde ropa,plyn,vzduch,voda,atom). A až zhasne slunce....Se to bude hodit !!!
Beze vzduchu to nebude hořet ani jezdit, bez ropy jezdit... v té době už budeme mít problém vyřešený studenou fůzí, pokud se dokážeme dostatečně dlouho bránit ekounům a klimatologistům v jejich teroristických útocích proti lidskosti a civilizaci.