- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nove technologie jsou drahe, ...v padesatich letech si mysleli ze uz budem letat v roce 1990 a dalsich 20 let pozdeji neni ani ten poradny elektromobil...tak ruzove bych to nevidel....
Už dlouho uvažuji o dřevoplynu,ale pořád nevím zda by to úřady povolily,ono kolem silnic je petlahví a ostatních spalitelných věcí,to by se to jezdilo.
obávám se, že z petlahví dřevoplyn neuděláš.
small-block od Chevroletu - je prý fosilie.
Dál jsem to nečetl. Předpokládám, že jsem vůbec o nic nepřišel.
Díky těžbě plynu z břidlic mají USA převis nabídky a tím pádem i nízké ceny. To je ideální stav pro rozvoj plynových aut. Fiat má tedy v oblasti CNG v Americe velkou příležitost. Na druhou stranu ale v Americe nebudou s hustotou čerpacích stanic CNG nejspíše o nic lépe než my. A taky by tam Fiat musel nabízet na plyn i jiná auta než Pandy.
tak to mate pane pravdu... u nas jsou pouze tri stanice na cerpani CNG do aut v celem state
To by nebyl idnes aby v clanku nebyla automobilka Skoda popripade rovnou Skoda Citigo a jeste zvyraznit a podtrhnout
Prosím autora aby místo chození na Matějskou spíš nahlédl do prodejních statistik. Za 20 let bude jeho článek v rubrice kuriozit.
se v ČR vyrábí parním reformingem z vodního plynu (ten se vyrábí z uhlí nebo zemního plynu). Aby se dal vyrábět elektrolýzou vody, musel by se v ČR postavit ještě jeden Temelín, takže vodík moc alternativním palivem není. Palivový článek se začal konstruovat v 60. letech a pořád se z něj nestalo běžné zboží, čili tudy cesta pravděpodobně taky nepovede. Poměrně slibný je vývoj kapacitorů, které pracují podobně jako kondenzátor a nabíjí se v mžiku. Já osobně vidím velký potenciál CNG, kterého jsou velké zásoby pod zemí a navíc se dá dosti jednoduše biotechnologicky produkovat z veškerého biologického odpadu. Navíc je tu spoustu dalších fičur organické technologie, takže klasický spalovací motor pravděpodobně zůstane nejpoužívanějším, pokud ho zelení mozci byrokraticky nezahluší.
Bohužel ti zelení mozci mi nahánějí největší strach. Navíc, když se dostane do Bruselu, tak získává i velkou moc prosadit jakýkoliv nesmysl.
Hybridní pohon je nesmysl,Italové vždycky uměli dělat úžasná auta,jednak jedou a pak taky vypadaj skvěle.Stačí se jenom troch zajímat o historii a okamžítě člověk zjistí ,že italové byli a jsou vždy napřed.
to vim naprosto presne... porad svoji 6.1 atmosferou... jen mozna bude na plyn...
pokud se za cca 10 let nerozpadne
pokud tě s tím vůbec někam pustí