- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nejsem technik ale jak je možné nahradit bocny sloupek sloupkem ve dverich aby to melo stejnou pevnost. co zajistí ze dvere pri narazu zustanou spojeny s kapotou a neprelici se dovnitr kde sedi cestujici
Jo to je interier hodny roku 2011 a ne ty nudy v autosalonech dneska co se zapomeli v minulem tisicileti
Tohle auto jsem meli pujcene na dovolene. Jak bylo cele auto docela fajn tak s temi dvermi oteviranymi proti sobe me nijak nenadchli. Clovek zajede mezi auta na parkovisti a chce vystoupit. Soucasne chce vystoupit clovek sedici vzadu. Oba otevrou dvere, oba vystoupi a zjisti, ze nemaji kudy odejit. Zkusi se k sobe "pritulit" a zavrit alespon jedny dvere. Nejde to. Tak jeden vleze zpet do auta a zavre sve dvere, druhy zavre sve dvere a odejde. Prvni znovu otevre dvere, vystoupi a zavre je a odchazi.
Brali jsme to s humorem. Trochu jsem si pripadal jak Bolek Polivka a Jiri Pecha ve hre Posledni lec ... "Az po Vas. Ne, az po Vas. Ne, az po Vas, ja jsem tady doma ..."
že u tohoto Fordu jsou zadní dveře šoupací, takže je to jné kafe!
Cele roky ?Pre pana Jana!Predsa auta vacsinou jazdia so zatvorenymi dverami.Alebo - mozno sa mylim.....
Mohli prist pred tymi dlhymi rokmi rovno ku mne.Mali by to hned a zadarmo.Ak mate problem,vazeni konstrukteri,prosim nechajte mi odkaz s cim,a ja sa vam urcite s navrhom ozvem.Noze nerobte z toho nasho zivota utrpenie,ked nic na nom tak tazke nie je.Este s tymi peniazmi treba urobit poriadok a uvidite,ako rastie trava.Napriklad.
kdyz koukam na ty fotky, tak jsou ty dvere dost blbe umisteny, pokud by byly primo v miste zadni sedacky, tak mi tam nevadi ani ten b-sloupek... treba v previi (toyota) to tak je, dvere siroky, detem se nastupuje perfektne... tak hlavne meli ing. z forda 3 roky co na praci
dvojdverová (MBX?) a BEZ STĹPIKA, iba s náznakom na sťahovacích oknách???
Měl jsem dvě Mondea a u obou jsem měl takovou závadu, že auto bylo ve vysoké rychlosti víceméně neovladatelné. V jednom vytekly brzdy a ve druhém odešly vstřiky, což mělo v podstatě stejný efekt jako ty brzdy. Ford never more.
v6 nemalo chybu, teda okrem víru v nádrži pri zošľapnuté pedálu ... až v ňom som si uvedomil ako vraveli politici pravdu "nevšimol som si" pri prerokovávaní vysokej rýchlosti.
Posuvne dvere jsou vazne "vyhoda". Kdyz zaparkujete mezi auty, kde neni tolik mista. Stale muzete vylezt. Pak prijdou lide od tech aut vedle, budou chtit nalezt, bum, bum, se tam kurna musim narvat, bum .. a posuvne dvere budou samy sram, samy dulek. Fakt vyhoda. To, ze je mezi auty pri parkovani potreba u klasickych dveri nejaky prostor, ma smysl nejen pro dvere samotne, ale i pro fakt, aby se do takoveho "kotce" nechalo bezpecne vjet a bezpecne z nej vyjet, pokud tocite hned leva nebo prava. Tzn. vyhoda posuvnych dveri je leda tak pro toho, kdo si nechal postavit omylem uzkou garaz a pak nasledne resi, s cim se tam vlastne vejde.
No do posuvných dveří se fakt líp leze, nepřekáží křídlo dovřené tak na 80°. A vítr vám je třeba nepřibouchne. Např. při obouvání přeskáčů nebo jen k sezení a lelkování jsou fajn. Taky se hůř přiskřípne dítěti ruka... atd.
Ale při parkování se musí myslet, to je jasný.
Redakce by si měla ten článek opravit.
Mazda BT-50 RAP CAB se již několik let vyrábí bez B sloupku.
Navrhuji zrušit jak B-sloupek tak i boční dveře a nechat jen ty u řidiče. Auto zvýšit a pasažéři budou nastupovat a vystupovat zadními dveřmi. To umožní vyztužit boky aut proti nárazu tolik, že auto bude mít v crash testu 6 hvězdiček a ještě to auto bude mít menší váhu..
Váš návrh byl schválen. Dovolte, abych Vám srdečně poděkoval za celou továrnu Ikarus.