Diskuze
Jezdit, nebo topit. U elektrického auta si musíte vybrat
Děkujeme za pochopení.
LovecDuchů
Takže když to sčotnem
Auto za 900 000, po 200 000km do šrotu, páč mu odejdou baterie ... 4,5Kč/km jen za baterie.
Další 1Kč/km (sem realista ) ... elektřina.
Když to srovnáme s nějakou podobnou benzínovou zrůdností, tak bude jezdit za max. 5l/100km, pokud od benzínu odečteme spotřební daň, ze které se platí silnice a elektroauto by ji mělo platit taky, zjistíme, že jezdíme za 1,1Kč/km benzínu, a vehikl nás stál tak max. 250 000, a životnost bude mít řekněme taky 250 000.
Takže mi to vychází, že když odečtu dať, je elektroauto 2x dražší než benzín. když ne, je dražší o víc než polovinu. A to nemluvím o tom, že jedna sranda stojí na začátku 900 000 a druhá 250 000, a tedy o úrocích
Modrý a zelený blesk
Re: Takže když to sčotnem
Nejste realista, co jste, vám psát nebudu, když vám to dojde, tak to vědět budete, když ne, tak je zbytečné vás tím zatěžovat.
Elektromobil lze vystavět tak, že amortizace aku je 2kč na kWh, cena energie taktéž 2 kč na kWh, spotřeba 17KWh/100km, to mi vychází na pohon 68 Kč na 100 km, což odpovídá spotřebě 2 litry na 100 km.
1000101111001111
Jinak řečeno...
... revmatický a nemohoucí homocyklista se může instantně transformovat v homotoristu.
.
... což se samozřejmě vyplatí
Modrý a zelený blesk
Re: Jinak řečeno...
A v co se budou transformovat mudrci vašeho typu? Brouka Pytlíka už jste obsadili.
nakej_nick
má to ještě drobné mouchy,
ale když je to tak moderní a zelený ... určitě je jen otázka času, kdy se složíme na nějaké ty dotace a zahájíme stavbu trolejí
Kulhánková, dcera
Elektroauta
CATASTROFO ELETTRICO žere kolem 17kWh/100km ve městě (jinde se s nima stejně jezdit nedá). 17 / 0,9 (účinnost motoru) / 0,9 (akumulace el. en) / 0,9 (přenos el. en.) / 0,4 (výroba el en) = 58kWh
diesel žere 6 litrů ve městě.Což je 5 kg. Což je 60kWh
Výhoda elektroauta je tedy akorát v tom, že nesmrdí, nedělá kravál a teplo uvolněné při výrobě elektriky pro něj (těch 60% z paliva) lze využít. Odpadní teplo z dieselu lze využít pouze na vytápění auta.
1000101111001111
Re: Elektroauta
Jedinou výhodou je, že ta výroba energie dělá bordel kdesi v cizině. Což potvrdí devět z deseti asiatských dětí, které vyrábějí komponenty pro zelené, "obnovitelné", fotovoltaické a vrtuloidní zdroje. Dotované. Mnou. Vámi. Námi. Všemi...
.
Ale je to zelené a chic. A Pavka Korčagin Eichler si bude moci zase zalézt do squattu...
yyq
pohodlne cestovani
na urovni jizdy trabantem v zime, jsem si uzil uz dost a nemam a nebudu to mit zapotrebi kdy opakovat.mylny pavyvoj smerem k autum na baterky je jasny kazdemu, kdo si koupi rc model a da do nej dobijeci baterky (moc si proste nezajezdi) nechapu,ze se porad dava prostor teto technologii a jeste se ji rika zelena, kdyz se v technologii baterii za poslednich 100let nic nezmenilo a tezke, dlouhou dobu nabijene single use baterky se kterymi nejdele po 5letech vyhodite na smetak cele auto (nedate pul ceny celeho auta, abyste je vymenil).ale ted je to proste strasne kuuul, tahat z lidi jejich penize za preludem, jak zachranuji planetu nakupem zbytecneho vyrobku:-(
Amoniak II
Re: pohodlne cestovani
Ovšem traboš za mega, to jste nezažil
Kulhánková, dcera
Re: elektromobil
Chybně! Nikoliv diagnosa, ale diagnostika. Spolehlivě se na něm odkopou diletanti, kteří tomu sice absolutně nerozumí, nikdo jim to nevnucuje a přesto cítí potřebu zahýkat si v diskusi pod článkem se stejně postiženými jedinci.
Magiland
řečeno s klasikem -
ženo, tvé jmeno je faleš a elektromobile .. tvé jméno je zoufalost
Antonín, topič
Čert ví proč,
se vždycky pod článkem o elektroautu musí vyrojit desítky lidí, kteří náhle pocítili svou obsesi sdělit světu, že pro ně to teda není nic zajímavýho.
Přitom pod článkem o Ferrari jich tolik není, přestože pro většinu lidí není o nic zajímavější, než elektroauto - taky si ho nikdy v životě nezkusí.
sucipej roznec druhy
Re: Čert ví proč,
Elektroauto si chci zkusit asi tak, jako lobotomii...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Financial Controller (A12540)
AURES Holdings a.s.
Praha