- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Legenda - poměr cena /výkon - nedostižný. Škoda slabších brzd a podvozku - nad 85 km/h už hrozilo uvolnění kardanů, takže vylepšit ji jen silnějším motorem nejde...
Ovšem pružnost podvozku a prostupnost terénem + variabilita snese srovnání dodnes
to stroj,dělal jsem na ní autoškolu,měl jsem ji na vojně, nafasoval jsem později Tatru.Škola řidičů jak vyšitá.Po revoluci jsem začal na MKD a jezdím až do dnes a nepamatuji auto se kterým bych si užil víc zábavy než s touto babičkou
To má jen 13 koní /l obsahu. A musí to mít velkou pružnost motoru.
Když kdysi Amící viděli na jednom mezinárodním vojenském dni, co V3S projede, tak jim spadla brada xD To je fakt.
Přátelé, klimatizovanou kabinu T-810 jsem v naší armádě opravdu neviděl...
ani né. tenhle glorifikovaný megakřáp nepohodu ještě zvětší
se doslechli o "autě, co všude projede", čili V3S . Sami měli už dávno nepoužívaný válečný Studebaker US6. Vojenské muzeum v Lešanech o něj stálo - nakonec to dopadlo výměnou kus za kus. Pragovka dnes slouží v daleké cizině - k všeobecné spokojenosti, a zrenovovaný Studebaker coby kat'uše najdete na výstavní ploše muzea...
Dobrý obchod, ne?