- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to je pravda, ti Čínani mohou uvnitř pro ně gigantického Maybachu chodit sem a tam po sedačkách xD
On asi jen opravdu nepříčetný šílenec by si koupil auto tak ošklivé za takové peníze.
Maybach bylo stejne Exelero - to melo smrnc
Tak trochu auto pro Batmana, ale šmrnc mělo, to se musí uznat...
Působivý seznam majitelů: http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_600#Owners
Tahle superluxusni auta si v minulosti v nejvetsich poctech kupovali zejmena spicky firemni sfery a to uz je pryc. Dneska zejmena po krizi se nikdo pracujici v public company nedovoli ani priblizit k podobnemu autu, natoz aby ho na firmu koupil. Maximum co si CEO dneska koupi je S-klasse, ale spise radeji Audi A8, protoze to pusobi skromneji. Koupit Maybach, Bentley nebo neco podobneho, tak ho novinari a nasledne akcionari sezerou.
Takze zbyva pouze trh pologramotnych rychlozbohatliku bez vkusu (typicky americti sportovci a hiphopove hvezdy) a arabsti sejkove. Tenhle trh ovladnul Rolls-Royce se svymi poutovymi vyrobky poslednich let. Zbytky aristokracie vcetne britske kralovske rodiny obhospodaruje Bentley a pro Maybach uz nezbyl v podstate vubec nikdo. Maybach se primarne zameroval na tu jiz zminovanou korporatni sferu, ktera mu za poslednich deset let uplne umrela a s ni umrel i on.
Pokud byla už od začátku klíčovou cílovou zákaznickou skupinou korporátní sféra, pak byl projekt ještě nesmyslnější, než jsem se domníval. Minimálně v Evropě by to dle mého nebylo z hlediska image vnímáno pozitivně ani před krizí, natož, aby to dotyčnému přidalo na vážnosti a důstojnosti.
Možná bych jim dával šanci při ambicích vecpat se na středním východě do flotil hotelových limuzín a když už by to mělo v mých očích takhle na první pohled něčemu konkurovat, pak takovým těm dlouhým kýčovitým Lincolnům s lacinou šedou kůži a šampaňským, co vozí děti na plesy a nebo brázdí Prahu v barvách Darling kabaretu....
bych nečekal, vyrobit luxusní supreznačku jako upravené esko s podobným designem bylo odkázáno k záhubě od samého počátku, nemyslím si, že ukončení zančky je správný krok, kdyby udělali designově vyjímečné auto, zazobanci by jej kupovali, ale u tohoto se nesmí divit