Diskuze

Maybach má poslední rok, zastoupí ho nový supermercedes

Desetileté trápení s luxusní značkou Maybach je u konce. Šéf koncernu Daimler Dieter Zetsche naplánoval její zánik na rok 2013, kdy se má objevit nová generace Mercedesu třídy S. Právě ta má přinést i model, který naváže na slavnou éru nejpozoruhodnější limuzíny, jakou kdy firma vyrobila - Mercedesu 600 Pullman řady W 100.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

trilobiteček

18. 3. 2012 8:17
no

to je pravda, ti Čínani mohou uvnitř pro ně gigantického Maybachu chodit sem a tam po sedačkách xD

0 0
možnosti

Nekalý Živel

28. 2. 2012 17:01
Konečně vím za co utratit odměny

0 0
možnosti

venecek.nebo.rakvicku2

28. 2. 2012 13:31
No....

On asi jen opravdu nepříčetný šílenec by si koupil auto tak ošklivé za takové peníze.

0 0
možnosti

eat da poo poo

27. 2. 2012 20:23
Nejlepsi a nejhezci

Maybach bylo stejne Exelero - to melo smrnc R^

0 0
možnosti

Škubi

27. 2. 2012 20:59
Re: Nejlepsi a nejhezci

Tak trochu auto pro Batmana, ale šmrnc mělo, to se musí uznat...

0 0
možnosti

ExpertNaVsechno

27. 2. 2012 18:16
Mercedes Grosser

Působivý seznam majitelů: http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_600#Owners

0 0
možnosti

Nyx

27. 2. 2012 16:11
Volha

no přední chromovanou masku to má skoro jako Volha 24

0 0
možnosti

Chudým bral, bohatým dával..(20)

27. 2. 2012 15:34
Poslední pořádné auto byla Tatra 603

[>-]:-PR^

0 0
možnosti

Dusan321

27. 2. 2012 14:11
Ono je to hodne o tom, ze trh pro Maybach v podstate zmizel

Tahle superluxusni auta si v minulosti v nejvetsich poctech kupovali zejmena spicky firemni sfery a to uz je pryc. Dneska zejmena po krizi se nikdo pracujici v public company nedovoli ani priblizit k podobnemu autu, natoz aby ho na firmu koupil. Maximum co si CEO dneska koupi je S-klasse, ale spise radeji Audi A8, protoze to pusobi skromneji. Koupit Maybach, Bentley nebo neco podobneho, tak ho novinari a nasledne akcionari sezerou.

Takze zbyva pouze trh pologramotnych rychlozbohatliku bez vkusu (typicky americti sportovci a hiphopove hvezdy) a arabsti sejkove. Tenhle trh ovladnul Rolls-Royce se svymi poutovymi vyrobky poslednich let. Zbytky aristokracie vcetne britske kralovske rodiny obhospodaruje Bentley a pro Maybach uz nezbyl v podstate vubec nikdo. Maybach se primarne zameroval na tu jiz zminovanou korporatni sferu, ktera mu za poslednich deset let uplne umrela a s ni umrel i on.

0 0
možnosti

SUPERpolární liška

27. 2. 2012 15:01
Re: Ono je to hodne o tom, ze trh pro Maybach v podstate zmizel

Pokud byla už od začátku klíčovou cílovou zákaznickou skupinou korporátní sféra, pak byl projekt ještě nesmyslnější, než jsem se domníval. Minimálně v Evropě by to dle mého nebylo z hlediska image vnímáno pozitivně ani před krizí, natož, aby to dotyčnému přidalo na vážnosti a důstojnosti.  

Možná bych jim dával šanci při ambicích vecpat se na středním východě do flotil hotelových limuzín a když už by to mělo v mých očích takhle na první pohled něčemu konkurovat, pak takovým těm dlouhým kýčovitým Lincolnům s lacinou šedou kůži a šampaňským, co vozí děti na plesy a nebo brázdí Prahu v barvách Darling kabaretu....

0 0
možnosti

behounekpetr

27. 2. 2012 14:07
CHYBY KTERE UDELA TAK VELKA AUTOMOBILKA

bych nečekal, vyrobit luxusní supreznačku jako upravené esko s podobným designem bylo odkázáno k záhubě od samého počátku, nemyslím si, že ukončení zančky je správný krok, kdyby udělali designově vyjímečné auto, zazobanci by jej kupovali, ale u tohoto se nesmí divit

0 0
možnosti

Tento příspěvek byl odeslán

27. 2. 2012 13:07
No co, pořád jenom auto...

:-/

0 0
možnosti