Diskuze
Renault Twingo: spratek i mazel
Děkujeme za pochopení.
orangexx
Realita a srovnání Twingo, Citygo, Aygo...
1) bezkonkurenčně Twingo - rozhodně nejlepší interiér. Víc než solidní první pohled, tapecírung, tvar a tlouštka sedadel. Líbí se mi detaily v interiéru. Motor je v základu lepší jak ve škodovce ten dražší.
Za mne ( 180cm ) si sedne v klidu dospělý. Cenově uprostřed konkurence ( do 200t.)
Výtky - nemožnost 5ti dveří.
2) Citigo - dostatek místa vpředu i vzadu a solidní sedadla. Interiér je bohužel takový uni ( nemastný, neslaný, asi jako v čekárně u doktora ). Výtky - dveře bez tapecírungu jsou děs, ovládání oken rovněž. Motor jedině ten za příplatek. Nejvyšší cena, že bych přešel u jiné značky do většího modelu.
3) Aygo - ani cena, ani značka nemůže doběhnout konkureci. Je fakt, že nabízí v základu nejvíc doplňků. Ovšem místa je tu zoufale málo. Za mne si prakticky nikdo nesedne ( 180cm ). Sedadla jsou malá a nepohodlná. Opět chybí tapecírung na dveřích. Páté dvěře jsou výsměch ( otvírá se jen okno). Motor je ze všech nejslabší.
orangexx
Re: Realita a srovnání Twingo, Citygo, Aygo...
Vždy jsem samozřejmě chtěl auto S KLIMATIZACI...
Labia Majora Zemanova
Labia Majora Zemanová pro iDnes.cz
Ja ty auta s vulvou ve znaku mam docela rad
JavorMagor
Re: Labia Majora Zemanová pro iDnes.cz
Hraji s novym Mercedesem tridy A variaci na tema HNUSNY a HNUSNEJSI
Roderick Usher
Pockam si,
az zmeni ceskou vyslovnost nazvu z "renolt" na "röno" a pak do toho pujdu
syn truhláře
Přesně je to 1149 ccm.
V turbo provedení jej mám v Cliu Grandtour (Combi). Těch 100 k je znát. Má to dlouhou převodovku, na to je třeba si zvyknout. Ale je to velmi živé a dá se s tím úsporně jezdit. Při 2500ot/min. leze tachometr k 130km. Ale motor je pružný a vede si dobře. TAmuž je 6. kvalt zbytečný. Spotřeba v zimě 6,6 - z toho 70% po městě.
JavorMagor
Re: Přesně je to 1149 ccm.
No zive.. jak pro koho. Papirove ta nova 1.2 s turbem zrychluje 0-100 za 9.8 s
Ta stara sestnactistovka v predchozim modelu to davala za 8.7s a jezdila za 7l kombinaci, v meste za 9+-
Osobne bych si sice nekoupil ani jednu, ale pomer cena vykon hodnota v tomto pripade podle me mluvi spise pro starsi sestnactistovku. U tech malych turbobenzinu se jeste nevi, jestli to na neco netrpi..
petrolhead
z Renaultů si člověk moc nevybere
Ale projel jsem se Cliem a nechtělo se mi věřit že pod kapotou je jenom 1,2. A pokud vidím dobře tak základ v Twingu bude právě tahle 1,2 55kW. Mezi miniauty s litrovými tříválci to bude dobrá raketa.
JavorMagor
Re: z Renaultů si člověk moc nevybere
to tezko. To uz i ta stara verze Gordini RS se 133 konmi byla rychlejsi jak to nove 1.6 RS.
A nazyvat jakykoliv hatch s nahodem na predni raketou .. je trosku mimo.
http://www.renault.com/en/vehicules/renault/pages/twingo-gordini-rs.aspx
katano
Škoda CITIGO nebo VW-UP jsou lepší
Renault Twingo je bohužel jen 4 místné a předražené autíčko.
PS : to je - REALITA
petrolhead
Re: Škoda CITIGO nebo VW-UP jsou lepší
vždycky se těším na vaše přípsěvky, ale jsme rád že už nepropagujete Fóbie HTP...
František.Sokol
Ostuda.
V úvodním článku píší o spotřebě 5,5 litrů na 100 km jakožto o úsporném autě obsahu 1,2 litrů.
Citroen BX1,7 TD, mnohem staršího provedení měl spotřebu 4,8 litrů a nechvástal se úsporností. Úsporným byl označován Citroen AX atmosférický se spotřebou 4,2 lt ale nebývala vzácností auta se spotřebou pod 4 litry na 100 km. Tohleto je normální žrout, to Twingo.
Tak si myslím, že se vývoj automobilu zastavil někde před rokem 2000. Řek bych že vývoj automobilu jde pozadu od roku tak nějak 1996. Vyšší spotřeba, vyšší poruchovost, nižší spolehlivost. Nové auto koupí už jen trouba, který tomu nerozumí.
strasnej.prujem
Re: Ostuda.
koupi ho spis, kdo na to ma, Kdo na to nema, bude na nej jen nadavat a hledat duvody si to ospravedlnit.
Výron inteligence
Pročpak jste testovali jen benzíny?
Zajímal by mě ten dýzl, utáhne to valník nebo ruchadlo?
Achille Volfoni
uf
co ten interiér.....kdo přišel s tak blbým nápadem rvát budíky doprostřed
JavorMagor
Re: uf
v moderni dobe s tim pritahli japonci a samo se tez opici rencek
Z nejstarsich aut co znam to je to byva v Mini Cooper - ale ne ve vsech.
Ono se to spis celosvetove opousti, nicmene ti nejvetsi zoufalci to zkouseji znova a znova.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...