Diskuse k článku
Evropským autem roku je Opel Ampera
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
Qíteček - nikoli alpský...Teda, ač mám oplíky rád, tomuhle bych teda žádnou cenu nedával.... |
![]() |
LaHa1Dneska jsem slyšel na ČR1 od jedinýho českýhoporotce,že taky volil tohleto auto na baterky.A ještě dodal,že to má budoucnost a budou to kupovat i běžní spotřebitelé. Nevím,co je pro pana porotce běžný spotřebitel,když se mluvilo o ceně cca 1mil.Kč. |
![]() |
JavorMagorRe: Dneska jsem slyšel na ČR1 od jedinýho českýhoa co za to od GM dostal nerekl ? |
![]() |
syn truhlářeOhm, ta Améra vypadá vskutku kurviózně!V kufru 110 kW. Ani se nedivím, že získala 330 Voltů (pardon, bodů). Jen neuvedli, ti kluci vykutálení, kolik pikofaradů ta sranda bude stát... |
![]() |
mak1_reDát Ampeře titul auto rokuje stejná fraška, jako dát Obamovi Nobelovu cenu míru ...... |
![]() |
JavorMagorRe: Dát Ampeře titul auto rokuHEHE, a bude hur. Uz ted jim davaji v USA slevu 9tisic doalru a ani pres masivni kampane a reklamy se moc neprodavaji, bude se odstavovat vyroba od konce brezna do pulky dubna. V Britanii je dokonce chteji dat policajtum Jeste ze spotrebitele se nenechaji ovlivnit tak snadno jako "odborne" poroty |
![]() |
prngrrkomix .....Nehorázná fraška - autem roku je auto, které nikdo nekupuje a nikdo ho nechce proč to vůbec volí? |
![]() |
truthspeakerOpel Ampera není jen Evropským autem rokuje i názornou ukázkou toho, kam Evropu přivedla politická korektnost, kolektivní odpovědnost a zařazení slova "riziko" mezi nevhodné pojmy. Neužitečné neekologické auto je vydáváno za vrchol použitelnosti a ekologičnosti. To už ani není k smíchu |
![]() |
navsteva proti levicactviTak to je dalsi titul pro OPEL behem 3 letovsem otazka je zda to neni pozde. Za lonsky rok uz zase vykazali ekonomicky propad a vypada to na dalsi omezovani vyroby v externich zavodech. |
![]() |
pimpula2 litry / 100 kmto je nějaká blbost ne? jestliže to má nádrž na 35 litrů, akumulátory vydržej 70 km a ofiko dojezd je 550 km, tak mi z toho vychází 480 km za 35 litrů = 7,3 l / 100 km, takže ............ žádný zázrak se nekoná |
![]() |
prngrrRe: 2 litry / 100 kma ještě: ofiko spotřeba se od té reálné přici vždy "trochu" liší, ne? |
![]() |
truthspeakerto není blbost, to je úmyslná LEŽje to totiž nikoliv průměrná spotřeba na 100 kilometrů ale průměrná spotřeba BENZÍNU na PRVNÍCH 100 kilometrů. U Ampery se podle eko-dogmatiků počítá spotřeba takto: 1) Vezmu auto s plně nabitými novými bateriemi 2) Ujedu 100 kilometrů, pak zastavím. 3) 70km jsem jel na baterie, takže jsem nespotřebovával benzín 4) 30 km jsem sice už jel se spotřebou 10 litrů na 100km, ale průměr mi vychází nádherně. |
![]() |
truthspeakerRe: to není blbost, to je úmyslná LEŽNejvětším problémem bude eko-dogmatikům dělat srovnání. Počítáno touto metodikou je totiž nejúspornější pořádně ojetej smradlavej diesel, protože má průměrnou spotřenu na 100 kilometrů dokonce 0 litrů benzínu. |
![]() |
ArdanCOTY 2012Tzv. "motorištičtí" rádoby žurnalisti se zbláznili. COTY 2012 je na slepé koleji. |
![]() |
Cowboy.from.hellDoufám že brzy tato eko-moda skončí!Všechno je green a eko a bio a nádherně zelený s čtyřlístečkama... |
![]() |
Výron inteligencejakou to může mít spotřebu?Dejme tomu že vyjedu s úplně vybitou baterkou, kolik to bude jako benzín-elektrickej systém žrát? |
![]() |
Rubik1Zoufalost, ale kastle je pěknáAuto roku? Kolik lidí ho koupilo nebo alespoň objednalo? Ten titul Auto roku je jen zoufalá snaha o zvýšení prodeje. |
![]() |
DamikRe: Zoufalost, ale kastle je pěknáo zvýšení prodeje? poptávka brutálně převyšuje nabídku. čekací doba je 1,5 roku. |
![]() |
ArdanRe: Zoufalost, ale kastle je pěknáJó? Že GM zastavuje dočasně výrobu Chevroletu Volt pro nezájem obecenstva, a v Evropě se na to čeká 1,5 roku? Vtip dne. |
![]() |
truthspeakerRe: Zoufalost, ale kastle je pěknáVýroba je zastavena, protože u dealerů se válejí neprodaná auta na půl roku dopředu. Takhle převis poptávky nad nabídkou opravdu nevypadá. |
![]() |
JavorMagorRe: Zoufalost, ale kastle je pěknáOpel by nemusel byt v bankrotu, kdyby se do tohodle propadaku nepoustel, vyvoj uz spolk tolik, ze tech par tisic (ano slysite dobre) aut, ktere se hodlaji v Evrope prodat by musely stat milion euro kus, aby to pokrylo ztraty. A vzhledem k tomu, ze v USA uz Chevrolet Volt parkrat samovolne zacal horet bude poradne tezke primet i hloupe a medialne zpracovane americke zakazniky, at si tento predrazeny kram koupili aspon za vyrobni cenu. Tahle zruda ma potencial polozit GM a jsem moc zvedavej, jestli je zase z bankrotu bude tahat federalni vlada a hlavne za co. |
![]() |
duch zavražděného iuosehmmfuj, kdo vymyslel ty nechutný "oči s ospalkama", ze kterých je na blití? |
![]() |
JavorMagorRe: hmmdo roka a do dne je bude mit kazde druhe auto. :) Stejne jako tomu bylo u blikacu ve zpetacich puvodem z Mercedesu, plastovemu pricniku pod SPZkou v barve chladicove mrizky ala Audi, zvyraznenych lemu kolem blatniku ala Focus New Edge design, tyhle prvky ma dlouhodobe tak 80% aut ... Z tech novejsich klise je momentalne TOP in Aston Martin, jeho masku ma odhadem 15% novych aut. |
![]() |
já George XVIIRe: Autem roku je auto které nikdo nemáa co hůř ... v podstatě nikdo ho ani nechce |
![]() |
já George XVIIRe: Autem roku je auto které nikdo nemásamozřejmě a úplně na všechno. Od automobilů, přes politiku až po ženy. Tak jako každý na internetu |