- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... je to pekny, libi se, i ty 'mlhovky' se daji zkousnout. A propos vnejsi proporce, dobre si prohlidnete to video, tak dvakrat trikrat ti mene vsimavejsi, je tam vedle toho fotograf, evidentne chlap jak hora a neprijde mi vedle toho nejak extremne malej, spis je to tak akorat. Velikostne je to neco jak RangeRover, takze klidek, jen je to asi sirsi, co neni na skodu.
Vnitrek peknej, ale ta svetla kuze, nevim no, spis tmavsi by se tomu hodila, ale to je vec vkusu ... kazdopadne kdyz kdysis davno Land Rover prestavil prave model RangeRover (luxus do terenu), tak vsadim boty ze to bylo taky kecu u 'odborne verejnosti' jak dneska a hle ... takze nechapu, proc by Bentley nemoh' mit svoje SUV. Jen je skoda ze VW to urcite obliknul na podvozek Cayenne, takze bohuzel je to fakt jen na polni cesty, ten RangeRover je aspon trosku vsestranejsi auto ... a nechapu, proc do toho nedavaj 'bentley classics' 6.25 V8 ... a joo, to ma vlastne BMW v RR, takze nic, no.
Ty "mlhovky" nejsou nic jineho nez oramovany pruduch ve spodni partii narazniku. Z aerodynamickeho hlediska k nicemu, s hlediska chlazeni brzd k nicemu... napada me jedine pouziti.. kdyz tim na ceste srazite nejakeho srnce, zajice nebo bazanta, tak se na onen svet dostane ve svetle led diod ... a skrz tu kovovou sitku patrne skonci nahranolkovanej, takze se bude bezvadne vytahovat ven.
Cely ten design na me pusobi jako nejaky mutant auta z Cernobylu.
Místo trapného titulku a otravného a otráveného tónu textu se redaktor mohl věnovat technickým detailům...
Přece i malému děcku s dudlíkem je jasné, že tímhle vozem nepojede do práce nejen žádný dělník, ale ani žádný poslanec a už vůbec ne žádný redaktor a že se do takového vozu posadí jednak pitomí snobi s naditou prkenicí a jednak fanoušci aut, kteří na to mají a kteří tomu rozumějí...
A že se v tom bude vozit i nějaký americký raper o tom žádná, to je jistota jako hrom...
Ale přece se kvůli nedostatečně naplněné peněžence čtenářů a redaktorů nezastaví svět, to už tu jednou bylo a stačilo, to byla doba kdy vrcholným dílem v polovině Evropy byl Favorit a kdy si papaláši vozili prdel v koncepci Tatry staré takřka padesát let, zabalené do italské karoserie staré "jen" dvacet let....
Koncepty jsou od toho, aby přitahovaly pozornost a provokovaly a to se "obludě" od Bentley podařilo dokonale. Konečný tvar se může změnit k lepšímu
A dodávám - prohlédl jsem si ještě jednou fotky - zezadu a z boku dokonalá elegance, interiér nejen krásný, ale i praktický, zadní sedadla posunutá nahoru o "půl patra" pro výhled zadních cestujících je perfektní věc, jediným problémem je přední dvojice obrovských děr pro světla a před koly... Jinak kufr už je viditelně jen studiová záležitost.
Když to pak někdo v USA postaví vedle jejich "poloautobusů ála SUV" bude Bentley jen malé evropské autíčko....
A pak ještě k článku - půlka článku je autorův trapný komentář a technických detailů minimum.
proč se vlastně vyrábí SUV... Vadilo mi to u Porsche, ale ok, zvýšili se prodeje... Ale u Bentley? To už jde ten vkus tak strašně k šípku???
sorry, zvýšily (jsem se tak rozohnil, že jsem i česky zapoměl... ale tady je to normální )
Škoda Mission L (Popular/Rapid) jsou to nejvetší krasavci ženevského autosalonu Chtěl bych Bentleye
No nepochybuju o tom,že autor tohoto článku by byl za takovou "ohavnost" rád a byl by ochoten v ní i spát.Hlavní je,že po šichtě počká na zastávce a domů odjede autobusem MHD....
nesouhlas. ja mit tuhle ohavnost, tak ji prvni den prodam a koupim si nejake auto, ktere si na nic nehraje, ale ma opravdovou hodnotu. nejakeho pekneho veterana, nebo nejaky maloseriovy sportak, treba Zondu.. Pokud jde o segment limuzin, tak bych skocil do nejvyssiho modelu od Lexuse a aspon bych si nemusel pripadat jako exot.
A zbylo by mi i na nejaky ten sportacek...
prvni co mne napadlo hned jak jsem to uvidel bylo to je typicky auto pro rusaky