- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Autor se bud zblaznil, anebo nezna Porsche Cayman a Boxster.. jinak by nenapsal takovy blabol, ze koncepce sportaku s motorem uprostred se tyka jen par supersportu..
Anebo se autor zblaznil a jeste nic o autech nevi .. oboji dohromady.
WTF:
ještě před zhruba desetiletím populární koncepce s motorem
uprostřed, tedy za sedadly posádky, zůstává vyhrazena jen nejostřejším
kusům postaveným okolo motoru.Zdroj: http://auto.idnes.cz/elektricky-supersport-pro-nekonecnou-zabavu-infiniti-emerg-e-p6x-/automoto.aspx?c=A120306_153651_automoto_vok
35kW benzínový motor pak dodává energii (nepochybně přes alternátor s účinností max 80%) dvou motorům s výkonem 300kW.... Prostě zázrak
a cele je to tak hrozne moc sportovni, ze to je o tunu lehci nez Porsche 911ka, ktera nevozi zadne baterky a elektromotory ....
Pokud z něj vyhážou ty elekroblbosti a místo toho tam dají pořádnej motor, tak V8 / V12, hmmm...
Přesně. Bylo by to dobré auto, kdyby nevyndali motor a nenacpali do něj baterky. Jak dlouho asi jede maximální rychlostí? 5 minut?
Řekl bych, že se v článku míchají jablka a hrušky. Že je spotřeba 7 l/100 km pro auto se 400k "velmi zajímavá hodnota"? A kde by se ten výkon vzal? Při jízdě na baterie při plném výkonu 300 kW nestačí baterie s 14,8 kWh ani na 3 minuty provozu. Při menším zatížení samozřejmě déle, ale potom se startuje spalovací motor s 35 kWh. Takže elektromory budou využity sotva z 10% a na dálnici při prakticky konstatním zatížení (a tudíž nemožnosti čerpat z baterií) tento "supersport" předjede i Fabka tříhrnek s 47 kW.
kouzlo všech těchto "výpočtů spotřeby" je v ujeté vzdálenosti mezi nabíjením. Čím je tato vzdálenost menší tím je výhodnější pro hybrid této koncepce a čím je delší, tím je výhodnější pro auto s klasickým spalovacím motorem.