Diskuze

Elektrický supersport pro nekonečnou zábavu Infiniti Emerg-E

Automobilka Infiniti přivezla do Ženevy lákavý koncept supersportovního vozu, který vyvolává vzpomínky na legendu od konkurenční Hondy, model NSX. Klasický sporťák s motorem vzadu pohání především elektromotory, malý benzínový motor slouží jako generátor.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

JavorMagor

19. 3. 2012 8:15
Moderni sportaky jen s motorem vepredu ???

Autor se bud zblaznil, anebo nezna Porsche Cayman a Boxster.. jinak by nenapsal takovy blabol, ze koncepce sportaku s motorem uprostred se tyka jen par supersportu..

Anebo se autor zblaznil a jeste nic o autech nevi .. oboji dohromady.

0 0
možnosti
JP

JavorMagor

19. 3. 2012 8:16
Re: Moderni sportaky jen s motorem vepredu ???

WTF:

ještě před zhruba desetiletím populární koncepce s motorem

uprostřed, tedy za sedadly posádky, zůstává vyhrazena jen nejostřejším

kusům postaveným okolo motoru.Zdroj: http://auto.idnes.cz/elektricky-supersport-pro-nekonecnou-zabavu-infiniti-emerg-e-p6x-/automoto.aspx?c=A120306_153651_automoto_vok

0 0
možnosti
T

truthspeaker

16. 3. 2012 10:10
jen další vlhký sen

35kW benzínový motor pak dodává energii (nepochybně přes alternátor s účinností max 80%) dvou motorům s výkonem 300kW.... Prostě zázrak!!   ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
JP

JavorMagor

19. 3. 2012 8:11
Re: jen další vlhký sen

a cele je to tak hrozne moc sportovni, ze to je o tunu lehci nez Porsche 911ka, ktera nevozi zadne baterky a elektromotory ....

0 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v2

15. 3. 2012 23:20
designová lahůdka

:-)R^R^

0 0
možnosti
MI

Itter

15. 3. 2012 16:16
Krasavec

Pokud z něj vyhážou ty elekroblbosti a místo toho tam dají pořádnej motor, tak V8 / V12, hmmm...

1 0
možnosti
F

FiS95

15. 3. 2012 17:36
Re: Krasavec

Přesně. Bylo by to dobré auto, kdyby nevyndali motor a nenacpali do něj baterky. Jak dlouho asi jede maximální rychlostí? 5 minut?

1 0
možnosti
TM

tomas__marny

15. 3. 2012 15:01
Jablka a hrušky

Řekl bych, že se v článku míchají jablka a hrušky. Že je spotřeba 7 l/100 km pro auto se 400k "velmi zajímavá hodnota"? A kde by se ten výkon vzal? Při jízdě na baterie při plném výkonu 300 kW nestačí baterie s 14,8 kWh ani na 3 minuty provozu. Při menším zatížení samozřejmě déle, ale potom se startuje spalovací motor s 35 kWh. Takže elektromory budou využity sotva z 10% a na dálnici při prakticky konstatním zatížení (a tudíž nemožnosti čerpat z baterií) tento "supersport" předjede i Fabka tříhrnek s 47 kW.

2 0
možnosti
J

JeFFik

15. 3. 2012 16:50
Re: Jablka a hrušky

kouzlo všech těchto "výpočtů spotřeby" je v ujeté vzdálenosti mezi nabíjením. Čím je tato vzdálenost menší tím je výhodnější pro hybrid této koncepce a čím je delší, tím je výhodnější pro auto s klasickým spalovacím motorem.

0 0
možnosti
F

foffcenzore

15. 3. 2012 14:50
Hmmm, dalsi hezka zbytecnost

:-/

0 0
možnosti