Diskuze
Kupé, kombík, crossover, hybrid i elektromobil: Hyundai i-oniq
Děkujeme za pochopení.
Hra11
Co se týká vzhledu,
tak hodnotím auto jako úžasné. Křídlaté dveře by mít nemuselo. Ovšem muselo by se vyrábět pokud možno koncem roku. Za tři roky bude vzhledová koncepce linií zase jinde. A také, nějak začínají jít linie předku Opelu Ampera do módy.
syn truhláře
Dalši "auto na setrvačník"?
Hnůj-de si myslí že s tím vyhraje válku. Ale tyto krámy mají na dálnici větší spotřebu než klasický benzíňák. Testem Toyota Prius, na trati Praha-Paříž-Praha to bylo prokázáno víc než hmatatelně.
Zombot
Re: Dalši
Prius taky není auto na dálnici, ale hlavně do města. Pokud jezdíte pravidelně třeba Praha-Brno, tak je nákup Priuse samozřejmě hloupost, ale do města to je super volba. Dřív jsem se hybridům taky smál, ale po vyzkoušení (nejen) Priuse jsem velmi rychle změnil názor. Nejlepší je zkusit na vlastní kůži a uvidíte, že hybrydy vůbec nejsou špatné.
db2002
vzhled
vypada perfektne, ale nechapu proc , kdyz neco vypada zajimave nove nebo neotrele tak to pak nejde do vyroby
JavorMagor
Re: vzhled
protoze kdyby to dali o vyroby, tak by se v ramci katovani kostu vsecko to hezke nahradilo suntackym lacinym plastem a vysla by z toho dalsi skoda citigo nebo fiat panda
Výron inteligence
Jakou to má spotřebu bez použití baterie?
Docela by mě to zajímalo. Motor se dá vyladit na konstantní otáčky, takže by měl mít větší účinnost, odpadá i převodovka, ale na druhý straně zase generátor a elektromotor to sráží. Efekt bude kladnej nebo zápornej?
JavorMagor
Re: Jakou to má spotřebu bez použití baterie?
zaporny, mechanicka prevodovka bere jen cca 10% vykonu, ucinnost je tedy 90%.
Elektricky prenos ma ucinnost nizsi jen z toho duvodu, se samotne elektromotory maji ztratu 10%, to same generator a neco malo si vezmu i regulacni obvody. Presna cisla nevim, ale bude to kolem 75%. Skalni ekoterorista namitne, ze hybrid rekuperuje energii. Oproti tomu je ale auto se spalovakem o cca 400kg lehci, protoze nemusi vlacet zbytecne baterie. To se projevi na nizsi spotrebe , lepsi jizdni dynamice a vetsi uzitecne zatezi.
Posledni detail je, ze tyhle hybridy nemaji pistove motory, ale spalovaci turbinu, tedy zarizeni, ktere pracuje neefektivne, ve velmi vysokych otackach, je hlucne, narocne na presnost vyroby a produkuje vyfukove plyny o vysokych teplotach.
Z tohoto plyne, ze ekonomika provozu bude nizka (vysoka spotreba, rychle opotrebeni, nakladne opravy).
zlababa.dvur
ty hybridy
to je v dnešní době nějaká povinnost, nebo co? Všichni vědí, že tyto koncepty jsou jen "ekologií pro ekology", protože na elektromobilu získávajícím energii spalováním fosilních paliv není nic příliš ekologického. Automobilky vědomě investují miliony do toho, o čem vědí, že je to slepá ulice, protože si v dnešním světě nemůžou dovolit být "neekologické"
JavorMagor
Re: ty hybridy
jo, je to povinnost. dela to image znacky, ze tyhle technologie maji a nepodcenuji trendy.
navic kluky od hjundaje to nic nestoji, ono v podstate staci jen prekarosovat nejakeho priuse a rict tomu koncept, s jehoz vyrobou se nepocita.
Narozdil od Opla, ktery utratil desitky ne li stovky miliard na neprodejne auto, ktere mu ty naklady nikdy nevrati.
A to dokonce ani v pripade, ze by se to nejakym zazrakem chytlo.
V tomto pripade by totiz klukum z Hyundaie opet stacilo zkopirovat Amperu a zacit ji montovat nekde v Indii, Turecku nebo Rumunsku a prodavat za vyrobni cenu plus par drobnych. Takova je realita.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Alfa Romeo nemá na jména štěstí. S poetickým Duettem ustoupilo dezertu
Přejmenovat model poté, co jej slavnostně představíme? Patálie, kterou Alfa Romeo řeší s aktuálním...
Na mosteckém okruhu řádila porsche, zazářil terénní speciál i Carrera GT
O prodlouženém velikonočním víkendu bylo v Mostě opravdu rušno. Jen den poté, co na zdejší autodrom...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Prodej pozemku k bydlení, 1911 m2, Rokytňany
Rokytňany - Dolní Rokytňany, okres Jičín
2 950 000 Kč