Diskuze

Nové Audi A3 aneb nejlepší příbuzný budoucí Octavie

Na ženevském autosalonu má svou premiéru očekávaná třetí generace Audi A3. Auto stojí na nové platformě MBQ koncernu Volkswagen, na které vznikne i nová octavia. Na zcela nové technice stojí ale auto vzhledově jen inovované.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

strejda_Franta

7. 3. 2012 21:10
Platforma MQB

Platforma se jmenuje MQB a ne MBQ!

0 0
možnosti
T

truthspeaker

7. 3. 2012 20:54
hezký

tak snad už bude možný v nový úžasný A3ce někam položit běžnou půlitrovou flašku.

0 0
možnosti
RH

mystery_of_morning_wood

7. 3. 2012 15:50
Paráda

Nádherný auto. Snad si na tohle nebo na BMW 1 jednou našetřím :-)

0 0
možnosti
T

truthspeaker

7. 3. 2012 20:56
Re: Paráda

bmw 1 je pro holky.

0 0
možnosti
PS

letadlo26

7. 3. 2012 12:59
Pěkné

Klidně bych si koupil, mít na to :)

0 0
možnosti
LK

mi_golem

7. 3. 2012 12:32
Hm, pěkné

Avšak, jak znám cenovou politiku VW,AUDI,BMW,Mercedes, ... tak to bude cenově nedostupné. Navíc spolehlivost německých automobilek, tak servis bude taky mimi realitu ČR.  Takže závěr, pár lidí si to možná koupí, ale tisíce,statisíce, miliony to nebudou.

0 0
možnosti
JP

JavorMagor

7. 3. 2012 12:38
Re: Hm, pěkné

podle naprosto overenych a platnych teorii nejde na trhu prodavat kvalitni zbozi se souvisejicimi sluzbami levne a zaroven zarucit jeho vseobecnou dostupnost  a zaroven zajistit z prodeje financni zdroje na dalsi vyvoj.

Kdyby tahle audina stala 150tisic, tak se na ni stoji poradniky jako za komunistu na favorita. ;-)

Pockej si 10 let, az to cele dostatecne zastara, pak se na tech komponentech jeste prizivi automobilky 3tiiho sveta, ktere to v te lidove cene (a lidove kvalite) klidne vyrobi.

0 0
možnosti
PS

hikeen

7. 3. 2012 12:12
Hmotnost

Audi moc nemusím ale za tu váhu tleskám...R^

Pod 1,2 tuny to je opravdu solidní.

0 0
možnosti
RH

PiPiiiiiK

7. 3. 2012 12:10
:)

Že by si oktávka polepšila?...od Golfa k A3ce;-D

0 0
možnosti
RH

PiPiiiiiK

7. 3. 2012 12:12
Re: :)

myšleno samozřejmě v dobrém pro A3. Golf je jedno z nejošklivějších aut a v mít ho v kombíku, takto bych raději šlapal přes pole pěšky. Každopádně nechápu jak vznikají fámy, že mají golfové dobrý podvozek...tedy chápu, ale nechápu jak se to udrželo tak dlouho.

0 0
možnosti
JP

JavorMagor

7. 3. 2012 12:07
pekne auto no..

v tomhle konkretnim pripade se mi libi vyuziti ledek v hlavnich svetlometech na blinkry a denni sviceni.. je to funkcni a dokonce i hezke a kupodivu to nepusobi jako vyprodej u vietnamskych stankaru.

Interier se mi jevi jako kombinace automobilove ergonomie se smartphonem, coz mi osobne uplne nesedi, ale tohle je auto urcene pro nactilete frajirky, takze asi v pohode. Ale s tou planovanou spotrebou 1.6l turbodieselu 3.6l/100 jim to neverim, ani kdyby to pri testech tahali parem volku ;-) A vypinani valcu u ctyrvalcoveho benzinu 1.4 TSFI (tohle je zakladni motor, ne ze se nevi, ktery to je) .. to si celkem jako nedovedu predstavit. To nechaji bezet 2 valce ? ;-D;-D

0 0
možnosti
PG

quido

7. 3. 2012 12:41
Re: pekne auto no..

mno, jako ta spotřeba zas tak úplně mimo mísu není ... máte pravdu, že v reálu se na ni nikdo nedostane, ale na druhou stranu - osobní a dlouhodobá zkušenost - 2.0 nafta v Octavii, provozovaná spíše na meziměsto, bez dálnice, nijak "důchodcovský" způsob jízdy - jen s trochou přemýšlení a dlouhodobá spotřeba je pod 6l/100 - a přitom není nijak vyjímečné, právě u meziměsta, bez rozjíždění, bez hnaní se za rychlostním limitem jet se spotřebou 5-5,3l/100 - bavíme se o dvoulitrovém motoru, který musí tahat pár desítek (stovek) kilo proti nové A3 navíc ...takže si dovedu v reálu představit ~4-4,5l/100 ....

0 0
možnosti
LV

rafton

7. 3. 2012 11:36
A není to

spíše vzhledově příbuzný Octavii I?

0 0
možnosti
FD

FastDriver

7. 3. 2012 12:05
Re: A není to

vtip ve stádiu pokusu?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Velvyslanectví Alžírské demokratické a lidové republiky
Administrativní pracovník

Velvyslanectví Alžírské demokratické a lidové republiky
Praha