- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak snad už bude možný v nový úžasný A3ce někam položit běžnou půlitrovou flašku.
Nádherný auto. Snad si na tohle nebo na BMW 1 jednou našetřím
Avšak, jak znám cenovou politiku VW,AUDI,BMW,Mercedes, ... tak to bude cenově nedostupné. Navíc spolehlivost německých automobilek, tak servis bude taky mimi realitu ČR. Takže závěr, pár lidí si to možná koupí, ale tisíce,statisíce, miliony to nebudou.
podle naprosto overenych a platnych teorii nejde na trhu prodavat kvalitni zbozi se souvisejicimi sluzbami levne a zaroven zarucit jeho vseobecnou dostupnost a zaroven zajistit z prodeje financni zdroje na dalsi vyvoj.
Kdyby tahle audina stala 150tisic, tak se na ni stoji poradniky jako za komunistu na favorita.
Pockej si 10 let, az to cele dostatecne zastara, pak se na tech komponentech jeste prizivi automobilky 3tiiho sveta, ktere to v te lidove cene (a lidove kvalite) klidne vyrobi.
Audi moc nemusím ale za tu váhu tleskám...
Pod 1,2 tuny to je opravdu solidní.
myšleno samozřejmě v dobrém pro A3. Golf je jedno z nejošklivějších aut a v mít ho v kombíku, takto bych raději šlapal přes pole pěšky. Každopádně nechápu jak vznikají fámy, že mají golfové dobrý podvozek...tedy chápu, ale nechápu jak se to udrželo tak dlouho.
v tomhle konkretnim pripade se mi libi vyuziti ledek v hlavnich svetlometech na blinkry a denni sviceni.. je to funkcni a dokonce i hezke a kupodivu to nepusobi jako vyprodej u vietnamskych stankaru.
Interier se mi jevi jako kombinace automobilove ergonomie se smartphonem, coz mi osobne uplne nesedi, ale tohle je auto urcene pro nactilete frajirky, takze asi v pohode. Ale s tou planovanou spotrebou 1.6l turbodieselu 3.6l/100 jim to neverim, ani kdyby to pri testech tahali parem volku A vypinani valcu u ctyrvalcoveho benzinu 1.4 TSFI (tohle je zakladni motor, ne ze se nevi, ktery to je) .. to si celkem jako nedovedu predstavit. To nechaji bezet 2 valce ?
mno, jako ta spotřeba zas tak úplně mimo mísu není ... máte pravdu, že v reálu se na ni nikdo nedostane, ale na druhou stranu - osobní a dlouhodobá zkušenost - 2.0 nafta v Octavii, provozovaná spíše na meziměsto, bez dálnice, nijak "důchodcovský" způsob jízdy - jen s trochou přemýšlení a dlouhodobá spotřeba je pod 6l/100 - a přitom není nijak vyjímečné, právě u meziměsta, bez rozjíždění, bez hnaní se za rychlostním limitem jet se spotřebou 5-5,3l/100 - bavíme se o dvoulitrovém motoru, který musí tahat pár desítek (stovek) kilo proti nové A3 navíc ...takže si dovedu v reálu představit ~4-4,5l/100 ....