Diskuze

Malá velká ženevská premiéra: Peugeot 208 je po velké dietě štramák

Po obézním Peugeotu 207 přichází jeho nástupce s minimem nadváhy. Nový Peugeot 208 je dokonce menší, přitom ale prostornější. Navíc je to od pohledu větší štramák.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

mogul666

12. 3. 2012 9:33
To je děs

Co ta šílená přístrojovka 8-o No třikrát fuj!!

0 0
možnosti
KV

KarelV

10. 3. 2012 7:49
Všechno je jen MARNOST

auto se stává pomalu ale jistě zbytečným produktem, který vám přináší jen zlobení... PHM zdražují a zdražují a jsou tak pro mnoho lidí čím dál hůře dostupné ... a když už vlastníte vůz, abyste se furt o svého miláčka strachoval... protože je čím dál víc sigrů kolem nás, kteří vám ho chtějí šlohnout, anebo aspoň poškodit.. :-/

0 0
možnosti
DO

DIVIX

9. 3. 2012 21:03
Pekné vozítko.

Konečne žiadne experimenty. Naozaj sa i páči. Bude to tvrdý konkurent vo svojeje triede.

0 0
možnosti
TV

tomtop

9. 3. 2012 12:20
hezký je... ale co spolehlivost ?

moc těm francouzům nevěřím...

0 0
možnosti
VX

václav xxl

9. 3. 2012 12:58
Re: hezký je... ale co spolehlivost ?

Francouzům nevěří ten, kdo žije z blábolů na diskuzi jedna paní povídala. Od dob co jsem po 15 letch ježdění ve výtvorech od VW přešel k Citroenu, tak jsem poznal ten užasný rozdíl .U mých 5 passátů za tu dobu se pořád něco řešilo a dnes tvrdím, že nic tak poruchovýho jak folcvágny jsem nezažil, dokonce jsem měl již známe u odtahovky, aby mě to tolik nestálo. Domníval jsem  se, že jsem měl smůlu na kusy ale byla to smůla na výrobce. Sousedi škodovkáři taky pořád něco řeší a do běžné údržby se pak započítáva prasklá hlava u motoru, nová převodovka, věčné problémy s elektroinstalací. Na to jak to jsou užasně jednoduchá obyčejná auta, tak ta poruchovost je veliká.

A  najednou ten hrozně poruchový Francouz( třetí auto celkem na nich najeto 340000) jezdí bez závad je v něm úplně jiný svezení, než prkených žebřiňácích od VW, je v něm ticho a útulno . Nikdy bych již německý auto nechtěl a většina lidí to pozná teprve po odchodu od marketingově vyhnaných automobilek, jako je celý koncern VW.

5 0
možnosti
DR

petrolhead

9. 3. 2012 9:39
Zeštíhlování

Zeštíhlování je dost důležité, vždyť co se ubere na váze se přidá na výkonu. Vzpomínám na jízdu Citroenem Saxo (1005kg) v kterém 1.6ka 87kW stačila na 0-100 za 8.7 a maximálku přes 200, všechno při spotřebě nějakých 7L. Navíc s tím jak EU mrzačí motory už pořádnou atmosféru přes dva litry nepořídíte.

0 0
možnosti
JP

JavorMagor

9. 3. 2012 11:13
Re: Zeštíhlování

jasny , je to novy EU trend, mensi lidska prava, mensi vyplaty, mensi auta, mensi rakve, kdyz se v nich vybourate.... jedine co se neustale zvetsuje jsou dane, ceny energii a pravomoci statu.

0 0
možnosti
I

intago

9. 3. 2012 9:39
chyba v článku

to přece není mini do města jak píší. To je přece kategorie malých vozidel! Prostě čtyřmetrovka!

0 0
možnosti
DR

petrolhead

9. 3. 2012 9:41
Re: chyba v článku

No nevím, pokud tomu rozměrově utáhli kohoutek tak bych tomu spíš říkal prostorné mini než přecpané malé auto :-)

0 0
možnosti
PS

letadlo26

9. 3. 2012 9:24
Pěkné

3-dvéřová verze se mi líbí více.

0 0
možnosti
EDPP

eat da poo poo

9. 3. 2012 9:15
A není to spíš

"štramáček"? ;-)

0 0
možnosti
JP

JavorMagor

9. 3. 2012 10:58
Re: A není to spíš

Mas na mysli neco ve smyslu

hey u fag, ur strammer is hangin out ur pants 

??;-D

0 0
možnosti
MP

ztrewq

9. 3. 2012 9:06
nuž, o kúre

som čítal pred dvomi mesiacmi, ale neviem si predstaviť spotrebu toho "malého" motora. s podobným vozítkom (w353w) som sa dostal v bežnej premávke na 7.5 litra a to som nemal nohu ľahkú ako pierko, kŕmil som ho "suprom" (1980-90).

0 0
možnosti
KV

KarelV

9. 3. 2012 8:58
A bude si na to holka moct položit i kabelku?

Nezůstane po ní na kapotě důlek? ...  ;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!