- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je vidět i zpod plachty, že je to audina, už ten znak je nepřehlídnutelný, natož když byla údajně vidět přední maska, se dá A8 poznat...
Úroveň čestiny opravdu žalostná, mám pocit, že dokonce stále klesající...Jednou Bugatti s velkým B, podruhý s malým b. Pak zase Audi s velkým A, v další větě s malým a. Galibier a Veyron tvrdošíjně vždycky s malými písmeny...ach ta lupa
o ctyrdverove "kupé" jsou hnus, ať jde o Porsche nebo Astona a nic jiného nebude ani Bugatti. Prostě Quattroporte je jen jedno.
a viidte.. mne se treba Quattroporte vubec nelibi a radeji bych treba tu Panameru, Astona a nebo i klidne Mercedes CLS .. tisic lidi tisic chuti ;)
je naprosto šumák, co tam stálo, proč to tam stálo a proč už to tam není
Podla profilu to bude Audi A8, štvordverové Bugatti (Galibier) má iný profil, aj vpredu aj vzadu.
No aj tak je to celé PR, a musím zhodnotiť že asi úspešné. Takouto drobnosťou rozvíriť vodu...
hlavne, ze jim to novinari sezrali a udelali presne to, co automobilk chtela.
Historka o Audi, které drží místo moc dobrá není. Vy si myslíte, že Bugatti a VW nemá týmy lidí z marketingu a PR, kterým nedojde, že se čtyřdveřové auto pod plachtou na stánku Bugatti bude takhle řešit? Věděli to dobře, a proto ho tam dali. Ať už to bylo cokoliv. Je to dobré PR, které má za cíl jediné - přiživit diskuse a zájem o novém autě Bugatti v motoristickém světě a mezi případnými zákazníky. A podle všeho se jim to povedlo. Jezdím na autosalony pracovně už dost dlouho a nějak si nevzpomínám, že by někdy například na stánku Audi před slavnostní premiérou stálo třeba VW, protože potřebují "držet místo". Ale něco holt říct museli...
To je jedno, jestli tam bylo Audi, Škoda nebo Avia, PR furt stejné a očividně funguje.