- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
doufám, že to bude umět i zobrazit texty - pro začátek aspoň předdefinované "sklop si ty světla, dobytku" a "nelep se mi na prdel"
vzhledem k tomu, ze to bude na Audinach, tak tipuju spis neco jako : "Uhni mi z cesty smrade" nez "Nelep se mi na prdel"
Ale jinak na jeden klad uz jsem prisel, totiz mit AMOLED misto SPZky by mohl byt i celkem good napad. Za predpokladu, ze by byl na webu navod, jak to auto rootnout :p
lidi co neumí zaparkovat auto do garáží by vůbec neměli dostávat řidičák. ! Jinak nemám nic proti pokroku
Dnes sa testujú autá s autopilotom, takže časom k autu nebude potrebný ani vodičák, ono aspoň sa prestanú ľudia tak často zabíjať na cestách
to zase budou mít chlapečci co "vylepšovat" na svejch fábiích :-))) čínský diody má už pomalu každej frikulín, tyhle kolotočářský světýlka na svojí slávu teprve čekají :-)))
tak na závodišti a já jsem jen rád za to... miluji rychlá auta miluji rychlou jízdu, mustangy, ale když jedu po veřejných silnicích rodinným či firemním autem tak je vždy priorita se dostat z bodu A do B co nejbezpečněji, jak pro mě tak pro ostatní v autě, tak i pro ostatní účastníky, které míjím během cesty... takže je jen dobře že se vše bude podřizovat počítačům a novým technologiím pro ochranu aktivně i pasivně v autech pro veřejné silnice, až nakonec řízení auta za nás převezme počítač celkově. Ano, je to pro milovníky aut docela rána pod pás, ale jistě bude existovat více okruhů a závody určené pro klasická auta a fandy a amatéry (poptávka potom jistě bude) taky to bude nejspíše drahé, takže není nad to si pořídit nějakou pořádnou klasiku v horizontu příštích 10 let... cena půjde rapidně vysoko vývojem nových technologií a se zákazy používání aut bez těch nových vymožeností na veřejných silnicích !!!
slovo vymozenost, podrizovat se, rizeni pocitace autem ... tohle vzdy signalizuje cloveka s malym egem... rekni na rovinu, ze jsi spatny ridic, nemas na dobre auto a bytostne ti vadi lidi, kteri se neboji si svuj zivot uzivat a vzit rozhodovani o nem do vlastnich rukou a poridi si (mimo jine) taky poradny kus auta.
Nejprodavanejsimi auty budoucnosti budou trivalcove Matizy s objemem motoru 800ccm a dvemi turby, s hnusnym designem ala Aston Martin nebo Ferrari, odflakle z vyroby, s tragickymi jizdnimi vlastnostmi, zato s sesti airbagy, ESP a bohatou priplatkovou vybavou, ktera prodejni cenu 160tisic Kc vyzene az na nejakych 250Kc za plnou palbu.
Dale dojde ke krachu Opel, Chevrolet Volt / Opel Ampera zastavi vyrobu, nastane odklon od hybridu, zustane nejaky ten zabehly Prius, ktery si poridi lide v zemich, ktere je budou dotovat. Aby si lide nenechavali starsi ojetiny, prijme se rada restriktivnich zakonu,napriklad nesmyslne znamky a zony s omezenym vjezdem, jako maji v Nemcku, i kdyz se prokazalo, ze v zonach s omezenim vjezdu se ovzdusi nijak nelepsi. Dale porostou vsechny spotrebni dane a zavedou se nove. A tot asi tak vse. Rychlejsi, lepsi, bezpecnejsi a ekonomictejsi auta necekejte. Perlicka na zaver http://www.auto.cz/kandidati-na-americkeho-prezidenta-se-strefuji-do-chevroletu-volt-65609
ano a ja se staromilsky tesim jak pak rozevru jako duchodce vrata od stodoly naliju do nadrze posledni zbytky benalu abych probudil k zivotu 500 konovou bestii a poradne se projel :-D mezi temi sinoucimi se lampiony
jen není zcela jasné, zda ta Audina jede, brzdí, odbočuje nebo hoří... Ale pokud ty efekty doladí tak, že to bude fascinující a zároveň jednoznačně informativně jasné, tak to bude jistě bomba.
Mimochodem, reklamu před nebo během videa chápu, ale obojí je velmi hamižné a bezohledné ke čtenářům.
Bomba ? clovece, co to hulis.
Okouka se to do roka, za rok a pul to bude mit i nejposlednejsi sunt delany v cine.. a komu to prospeje ? Klasicky reflektor to tak jako tak nenahradi a kdyz uz je vepredu, muze byt i vzadu... jsem moc zvedavej, jak budes nadsenej, az budes muset v autorizovanem servisu menit po bouracce tu nalepku a vyzkratovanou ridici jednotku a pujde o 5timistnou castku a tyden v servisu.. namisto blbeho praskleho plastoveho krytu za tisicovku a vymeneno za hodinu samodomorobo. Bezte uz tema vecma co nikdo nechce laskave nekam.
Tak se nám řidiči Audin postarají o pěkný cirkus na silnici a EU se nám zatím postará, aby auta plnila normy euro 12 a v té audině bude fantastický 0,6 Quatroturbo, kdy o výkon a krouťák zas tak nepůjde, ale laboratorně bude vypouštět jen 45 g/km CO2 a 0,0001 H2SO4... Začíná se mi stýskat po době, kdy auta jednoduše jezdila, svítila a šestiválce nebyly out...
JJ. Doba čtyřlampovek, záoceánských vzducholodí a parostojní železnice je už dávno pryč.
Plastová pružina vyztužená skelným vláknem (vlevo) je ve srovnání s ocelovou o 40 % lehčí.
- náklady na výrobu, možnost recyklace, životnost?
zkuste projet v -20°C tak 20 km s připnutýma lyžákama na střeše v lyžích. Pořádně promrznou a na sjezdovce se rozsypou. Tyhle pružiny asi ne, ale vlastnosti se budou měnit stoprocentně.