Diskuze
VIDEO: Elektrický roomster a superb v Ženevě. Nabije se za 45 minut
Děkujeme za pochopení.
jsemtojá
elektrobudoucnost
jak tak koukám, tak tady většina lidí módně kritizuje vývoj směrem k elektroautum, tak teda vymyslete něco lepšího... myslím, že je to nejlepší cesta, pokud nechceme spalovací motory, kombinace 2, 3 a víc motorů postrádá podstatu a ekologické taky není vyrábět více komponent po celém světě, takže jedině elektroauta jsou trend, obrovská výhoda je, že např. oproti vodíkovým je lze dobíjet všude, vodík je problém vyrobit (opět pomocí elektřiny), převážet a pak v autech použít na výrobu elektřiny- moc nemá význam, elektřinu lze vyrábět čistě v jaderných elektrárnách (v Evropě moc zemětřesení ani tsunami nejsou), rozhodně bych neutíkal od elektroaut kvůli jejich dojezdu - před pár lety kdy začala seriová výroba a prodej, měly dvoumístný tesly dojezd sotva 200km, dnešní 7-místný sedan tesly má skoro 500km, a to jsme teprv na počátku, to bysme spalovací motory taky musely odstavit před 125lety...
disto
Úžasné!
Ihned objednávám po třech kusech, z každého modelu
Jóóó ona je to Švolcwágen Ruším objednávku
JavorMagor
Re: každý
mnuzes si koupit soukromou nabijeci stanici a tam si tu energii pomalu cely den ukladat do velkokapacitni stanicni baterie
katano
běžně prodávaný plněelektrický Renault Kango ZOE ::::::::::
:::::::::::: Renault maxi ZOE stojí v Německu od 15.000,- €uro při dotaci zemské vlády, až po 20.000,- €uro bez dotace.
Je to prodloužená verze maxi a baterii nedobíjíte ale po 200 km vymněníte. Nájem dobitých baterií je za paušál v Norimberku za 48,- €uro / měsíc.
Dojezd je max. 200 km.
PS : Roomster a Superb nemá bohužel potencionál, Kango ZOE překonat.
JavorMagor
Re: běžně prodávaný plněelektrický Renault Kango ZOE ::::::::::
Potencial maji v mnohem srovnatelny, napriklad sila vybuchu baterie bude u obou obdobna.
kvedlal
A kolik se zaplatí za to jedno nabití baterie?
Proč se o tom stále taktně mlčí?
Lukke-Luk
Re: A kolik se zaplatí za to jedno nabití baterie?
Nemáš doma kalkulačku? 5 Kč (případně 3 Kč ve slabém provozu) za 1 kWh. Domácí nabíjení možné je, čili rychlonabíječky nemůžou mít 2násobnou cenu, alespoň ne dlouhodobě.
_Xeon_
??
Príde k tebe známy na elektromobile zo vzdialenosti 50 km. "Hoď mi to do elektriny aby som sa mohol vrátiť"
To budú zaručene vítaní hostia...
Lukke-Luk
Re: ??
V domácí garáži mám pro tyto účely samozřejmě elektroměr na 400V zásuvce, takže snad není problém, aby host za odběr zaplatil, případně vás pozval na oplátku na kafe zase on.
CYnikCYnik
Srovnání s mobilem
Někdo tu psal, že první mobily 601 nabídly něco, co v té době bylo jinak téměř nedostupné, telefonování mimo pevnou linku a že i za cenu všech těch nevýhod to byl značný krok kupředu, ke komfortu a novým možnostem.
Podle mě to v té době to nic nového závratného nenabídlo, protože jste stejně druhému účastníkovi většinou museli volat na pevnou linku a k tomu plně postačovala sít tel. automatů, které byly na každém rohu. Z lesa jste se kvůli chybějícímu signálu nedovolali a pokud někdo potřeboval echo, že má zavolat, tak mu naprosto postačoval pager a tel. budka na každém rohu.
První mobily taky měly tragické baterie, že je telefonujícímu obvykle nosil bodygard. Kromě toho bylo nutné vybudovat síť, kterou v té době sakra dotoval SPT telecom, protože si to na sebe nevydělalo.
wanad
Re: Srovnání s mobilem
Baterie od dob 601ček udělaly pokrok. Pro mobily jo. Celoroční běžný provoz elektromobilu ale zůstane nevýhodný. Baterie totiž při mrazu rapidně ztrácejí kapacitu (množství uchovávané elektrické energie). Mobil můžeš mít v kapsičce košile, a tím jeho baterii před mrazem ochránit. Elektromobily by musely mít extrémně nadsazené kapacity baterií, aby se daly rozumně používat. Při zrychlení nabíjení by šlo kapacity snížit. Kdo ale bude po pár desítkách km jezdit pořád nabíjet?
Neregistrovany
No
Mísní zastánci pokroku a nových technologií by si měli uvědomit, že elektromobil po světě jezdil už před automobilem se spalovacím motorem.
emersonskej
Takže...
...je to mnohem dražší, na jedno nabití to zvládne mnohem kratší vzdálenost (a to ještě jeden nesmí topit, svítit, nebo poslouchat rádio, protože jinak si tu baterku vymlátí ještě o hodně dřív..) nabíjení trvá sto let (když to chci nabít rychlejc musím na speciální místo, kde mi tu baterku natlučou zhruba za hodinu) Samotná baterka vydrží asi 1500 - 2000 nabíjecích cyklů a je zároven nejdražší na celém autě... takže celkově suma sumárum totálně naprd předraženej nepraktickej nesmysl v běžném provozu skoro nepoužitelnej....
fromfarland
Re: Takže...
Asi tak jako veskere tyhle modni akologicke monstra nezavne hybrid... HYBRID je pouze predplatne usetreneho benzinu... aspon v cesku kde na nej nedostane nikdo zadny kredit od vlady na danich.... Za extra cenu hybridu nebo elektrickych automobilu se da koupit hoooodne benzinu (nebo dehtu)
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Pronájem byt 2+1 Most
tř. Budovatelů, Most
15 000 Kč/měsíc