- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
krabice na kolech...zany zazrak designu, nic inovativniho, desna nuda...
To maskování je skvělá obchodní strategie. Mají to promyšlené, ale proč ne :-). Ale tedy - ta zpětná zrcátka jsou otřesná. Schválně se na ně na fotu podívejte. A to se mně koncept velice líbil.
Pokud jsem se dobře díval a linie, které vystupují pod plátnem odpovídají skutečnosti, mohlo by to mít celkem pěkný zadek, který částečně bude evokovat klesající záď starých rapidů.
Ovšem přední maska bude nejspíše poměrně nudná, jak už naznačil Seat... Škoda, ne vždy je nutné dělat čest svému vlastnímu jménu.
Jinak by hoši v Mladé Boleslavi měli upnout zrak ke korejským luhům a hájům, protože se jim tam, zdá se, prohání poměrně ostrá konkurence, která nabízí sedmiletou záruku, aktuálně atraktivnější design a velmi dobré užitné vlastnosti včetně pěkně zpracovaného interiéru...
vzhledem k tomu ze v testu poruchovosti ADAC za 2010 patril Hyundai i30 do te nejhorsi skupiny, pak se asi 5- leta zaruka opravdu vyplati.
ale jen je v tomhle pytli prostě hezčí
Škoda Rapid měla ve své době oproti ostatním modelům Škodovky silnější motor, kupé provedení a sportovnější vzhled.
Nemám nic proti škodě, jízdní vlastnosti má oktávka dobré a cena vychází také fajn.
To co se snaží prodat pod retro jménem je ale ostuda. Kdyby to aspoň mělo trochu toho ducha rapidu, tohle je okopírovaná brambora z x dalších modelů bez špetky invence nebo odlišnosti, jen další nákupní košík s XY obměnami aka Śkoda SeatVWOctavia IV.. Jen si tím udělali u domácích zákazníků ostudu, mohli mít úspěch sportovnější variantou v kupé podobnou Rapidu, takhle akorát spálili jméno na které pro tuhle bramboru nikoho navíc nenalákají, to bude zas jen o ceně/výkon/pohodlí.
To už nemají dostatek invence aby alespoň vymysleli nové jméno?
Určitě by našli spoustu zákazníků, co by uvítali opravdový Rapid, Rko apod v novém kabátu.
Rapid se snad ani nevyvážel, takže je zbytečné zabývat se symbolikou jména. Škoda nemá takové jméno, aby si mohla dovolit vyrábět sportovní auto. Nikdo by ho za odpovídající cenu nekupoval. Tady se ale snad počítá i s verzí coupé, takže si třeba chtějí oťukat poptávku. Uvidíme.
sekačka se slevou.Octavie,a spol-za ty prachy?Raději Hyunday a sedm let záruky.
pokud jsem se pořádně podíval, tak jsem červeného Rapida dnes kolem půl deváté večer předjížděl na D1 ve směru od Kroměříže na Brno, bez maskování s F-kovou značkou a jel s ním doprovod v červené Fábii opět s F značkou ... takže žádná novinka v rámci ČR. A pokud by novináři chtěli pěknou fotku bez maskování - dávám jim inspiraci : co si takhle stoupnout na most přes Jizeru při výjezdu z Česany v MB - to těch fotek budete mít plný foťák
Rekl bych ze tohle by investigativni novinari mohli zvladnout:
http://www.skoda-auto.co.in/IND/model/Rapid/look/Pages/look.aspx
misto behani s fotoaparatem staci hezky doma v pohodli za zlomek ceny premyslet.....
Jenomže odkazovaný Rapid nemá české novináře co zajímat, protože u nás jezdit nebude (resp. jejich počet v jeden okamžik na českém území bude spočitatelný na prstech jedné ruky). Indický Rapid je současný převlečený VW Polo sedan (v Indii VW Vento). Evropský Rapid bude něco jiného, stejný segment, ale zřejmě modernější a vybavenější.
dovedete si představit jak se řekněme v 70 letech předháněli v nějakém italském či jiném motoristickým časopise aby zveřejnili foto nové škody 105
A že by sedmnáct policejních sborů ve Velké Británi mělo škodovky jako standardní služební vozy...