Diskuze
Nová Kia cee'd: svezli jsme se ještě před premiérou
Děkujeme za pochopení.
Patolog
Červené podsvícení
Je tragédie. Nevim, kdo tohle vymýšlí. Na oči má být uklidňující barva a ne tenhle laser. To se ovšem netýká jen značky Kia.
petrolhead
Re: Červené podsvícení
Tak to se projeďte minulou i30. Osvětlení modré, ostré jako meč a v základu dokonce neregulovatelné - ve tmě jsem mhouřil oči...
Fungy
nadpis
nejlepší byl Svět Motorů, už před měsícem se chlubili, že jako první na světě se svezli cee'dem, den na to bylo na sesterským auto.cz, že to měli i crashtestem (trefila je řidička v X5...) riziko povolání
kubisek.no1
KIA
Kia předběhla francouze dokonce už i v jizdních vlastnotech což je docela zajímavý. Každopadně na koncern zdaleka nemá ohledně kvality a jizdních vlastností.
rafton
Re: KIA
A to jste vyčetl kde?
Jak se takové jízdní vlastnosti měří?
A je dobře sportovnější nebo pohodlnější nastavení?
BlackBarry Hussein Obambi
Fuj, to je ale ošklivé
I designéři mají své dny. Po povedeném Riu je tohle vypadá, že si Schreyer vzal delší dovolenou.
Dukátštan
pravda
Pracovat KIA ve stejných podmínkách jako VW ,tak se ten šunt nedostane pod půl mega. Na to vemte jed.
rafton
Re: pravda
Jenžo to lidem nevadí. Raději budou stávkovat v Evropské firmě, že chtějí více peněz a pak si koupí šunt z Asie (nic to nemění na tom, že tady postaví montovny). To je ale dlouho neudržitelné. Prostě vždy platilo kde vyděláváš tam utrácej nebo se ti špatně povede.
Rexrothak
Nemám nic proti Kia
ale mě se pořád víc líbí ten starší čumák.Asi jsem stereotipní.
petrolhead
Re: Nemám nic proti Kia
Ještě abys proti ní něco měl, srazila totiž ceny aut do normálních čísel.
l@ubor123
nastavitelny posilovac
nahodou nastavitelny posilovac je konecne uzitecna komfortni vec. ta zrudnost co je ve starych ceedech je priserna. staci mit tenisovy loket nebo karpalni tunel a jizda na dalnici, ktera je sice "asflatove prima" ale pruhy kreslila ozrala 3,14ka naschval klikate pry v zajmu vyssi bezpecnosti. jenze ten posilovac co se delal v drivejsich modelech drzi jak prikovanej a potreba velka sila na jeho rozpohybovani, takze to cloveka posle od pruhu k druhymu pruhu nebo to musi krecovite zastavit, protoze ihned po rozpohybovani ten posilovac zmekne uplne maximalne a neklade zadny odpor. na dalnici naprosto nevhodny. takze pokud clovek nechce jezdit jak ozraly a litat zleva doprava, tak musi otacet volantem dost krecovite a to opravdu nejde dohromady s tenisovym loktem ani s karpaly. po hodine na dalnici je to dost unavujici i pro naprosto zdraveho jedince. rezim posilovace ve starych ceedech se hodil akorat tak na silnice 2. a 3. tridy. rovinka, zatacka, rovinka, zatacka...
Hynek Vilém Jarmila reloaded
v Boleslavi mají asi bolehlav
Myslím, že jim pomalu dochází, jak strašně jim ujel vlak. Tohle není o generaci napřed, ale spíš o dvě .. Navíc Kia je pocitově příjemnější na jízdu než Oktávie. I když zbytečně tvrdý jsou oba podvozky.
MiKos112
Re: v Boleslavi mají asi bolehlav
Stačilo mi prvních pár vteřin videa, abych si udělal obrázek o kvalitě. Novinářský vůz a tak hrozně nalícovaná kapota, že to je spíš pro ostudu. Možná to nebude špatný za ty peníze, ale v Boleslavi teď mají jedinou starost a to jak maximálně rozšířit výrobní kapacity. Jelikož na jejich auta jsou pořadníky a čeká se i několik měsíců (pozn. pro neznalé - automobilka nedodává koncovým zákazníkům).
freeride
Cee'du fandim,
korejce sem jeste nikdy neridil, tak je cas to vyzkouset. Ted mam jedenactiletou letou fabii kombi a tohle by byl pekny nastupce. Jen me trochu stve, ze pres loketni operku vzadu neudelali diru, aby se tam daly prostrcit lyze.. Aspon u verze kombi kdyby to dali
petrolhead
Re: Cee'du fandim,
Tak oproti fábii tam bude opravdu luxusní místo a podvozek, a i motor bude úplně jinde. Spíš ale doporučuju koupit odcházející generaci a nečekat na novou. Z hatchbacku 1.6 s 6-kvaltem jsem ukecal 15 tisíc dolů. Ale i třeba taková Oktávka Tour s 1.4 16v není marná - ten motor se nezdá.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Nabízíme k prodeji lukrativní pozemek v obci Nový Šaldorf - Sedlešovice v těsné blízkosti města Zno
Nový Šaldorf-Sedlešovice, okres Znojmo
3 700 000 Kč