- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je tragédie. Nevim, kdo tohle vymýšlí. Na oči má být uklidňující barva a ne tenhle laser. To se ovšem netýká jen značky Kia.
Tak to se projeďte minulou i30. Osvětlení modré, ostré jako meč a v základu dokonce neregulovatelné - ve tmě jsem mhouřil oči...
nejlepší byl Svět Motorů, už před měsícem se chlubili, že jako první na světě se svezli cee'dem, den na to bylo na sesterským auto.cz, že to měli i crashtestem (trefila je řidička v X5...) riziko povolání
Kia předběhla francouze dokonce už i v jizdních vlastnotech což je docela zajímavý. Každopadně na koncern zdaleka nemá ohledně kvality a jizdních vlastností.
A to jste vyčetl kde?
Jak se takové jízdní vlastnosti měří?
A je dobře sportovnější nebo pohodlnější nastavení?
I designéři mají své dny. Po povedeném Riu je tohle vypadá, že si Schreyer vzal delší dovolenou.
Pracovat KIA ve stejných podmínkách jako VW ,tak se ten šunt nedostane pod půl mega. Na to vemte jed.
Jenžo to lidem nevadí. Raději budou stávkovat v Evropské firmě, že chtějí více peněz a pak si koupí šunt z Asie (nic to nemění na tom, že tady postaví montovny). To je ale dlouho neudržitelné. Prostě vždy platilo kde vyděláváš tam utrácej nebo se ti špatně povede.
ale mě se pořád víc líbí ten starší čumák.Asi jsem stereotipní.
Ještě abys proti ní něco měl, srazila totiž ceny aut do normálních čísel.
nahodou nastavitelny posilovac je konecne uzitecna komfortni vec. ta zrudnost co je ve starych ceedech je priserna. staci mit tenisovy loket nebo karpalni tunel a jizda na dalnici, ktera je sice "asflatove prima" ale pruhy kreslila ozrala 3,14ka naschval klikate pry v zajmu vyssi bezpecnosti. jenze ten posilovac co se delal v drivejsich modelech drzi jak prikovanej a potreba velka sila na jeho rozpohybovani, takze to cloveka posle od pruhu k druhymu pruhu nebo to musi krecovite zastavit, protoze ihned po rozpohybovani ten posilovac zmekne uplne maximalne a neklade zadny odpor. na dalnici naprosto nevhodny. takze pokud clovek nechce jezdit jak ozraly a litat zleva doprava, tak musi otacet volantem dost krecovite a to opravdu nejde dohromady s tenisovym loktem ani s karpaly. po hodine na dalnici je to dost unavujici i pro naprosto zdraveho jedince. rezim posilovace ve starych ceedech se hodil akorat tak na silnice 2. a 3. tridy. rovinka, zatacka, rovinka, zatacka...
Myslím, že jim pomalu dochází, jak strašně jim ujel vlak. Tohle není o generaci napřed, ale spíš o dvě .. Navíc Kia je pocitově příjemnější na jízdu než Oktávie. I když zbytečně tvrdý jsou oba podvozky.
Stačilo mi prvních pár vteřin videa, abych si udělal obrázek o kvalitě. Novinářský vůz a tak hrozně nalícovaná kapota, že to je spíš pro ostudu. Možná to nebude špatný za ty peníze, ale v Boleslavi teď mají jedinou starost a to jak maximálně rozšířit výrobní kapacity. Jelikož na jejich auta jsou pořadníky a čeká se i několik měsíců (pozn. pro neznalé - automobilka nedodává koncovým zákazníkům).
korejce sem jeste nikdy neridil, tak je cas to vyzkouset. Ted mam jedenactiletou letou fabii kombi a tohle by byl pekny nastupce. Jen me trochu stve, ze pres loketni operku vzadu neudelali diru, aby se tam daly prostrcit lyze.. Aspon u verze kombi kdyby to dali
Tak oproti fábii tam bude opravdu luxusní místo a podvozek, a i motor bude úplně jinde. Spíš ale doporučuju koupit odcházející generaci a nečekat na novou. Z hatchbacku 1.6 s 6-kvaltem jsem ukecal 15 tisíc dolů. Ale i třeba taková Oktávka Tour s 1.4 16v není marná - ten motor se nezdá.