Diskuze

Autofotka týdne: Elektromobil na ledu překonal hranici 250 km/h

Se zimou už je amen. Můžete přezout na letňáky, v neděli končí povinnost mít na autě zimní gumy. Ovšem ve Finsku si jízdu na zimních pneumatikách vychutnávají pořád, a to v dost vysokých rychlostech. Elektromobil studentů finské univerzity pokořil světový rekord na zamrzlém jezeře.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

JavorMagor

5. 4. 2012 18:25
Sila 3200 Nm

heh, to je neco jako udalost stara milion svetelnych let.... boze...

a takovyhle povl pise clanky ktere si prectou tisice lidi... 8-o

0 0
možnosti
JP

JavorMagor

5. 4. 2012 18:33
Re: Sila 3200 Nm

kdyby si clovek mohl byt aspon jisty, ze to mysleli jako April, ale vzhledem k technicke erudici zdejsich clanku mam vazne obavy...

0 0
možnosti
FB

FcapaB

1. 4. 2012 23:33
Podívejte se na dokument

Podívejte se na dokument "Who killed the electric car?" - http://www.csfd.cz/film/225582-who-killed-the-electric-car/

Už dlouho jsme bez problémů mohli běžně jezdit na elektriku. Ale loby je loby a prachy jsou prachy. ;-O;-O

0 0
možnosti
DR

petrolhead

2. 4. 2012 12:14
Re: Podívejte se na dokument

(facepalm) .. ano, ten film popisuje případ kdy byl záměrně pohřben výzkum, což se dít nemá, ale opravdu to neznamená že jsme mohli už jezdit elektromobily. Limit elektromobilu byla a je vysoká cena a nízká kapacita a životnost baterií. Zároveň je to ale limit těžko překonatelný, dokud baterie nebudou tak o 3 generace dál. Kdo je vynalezne řešení bude možná nebohatší člověk světa, takže věřte že se na tom maká.

0 0
možnosti
R

Rambo-x

1. 4. 2012 19:37
No a co

Proč by elektromotor takovou rychlost nedokázal,běžně vlaky pohání elektromotory a co musí táhnout a jaký výkon musí mít..........problém je ta šťáva,elektromotor ne

Je smutné že v době elektronické revoluce a 21 století,máme kapacitně prakticky stejné baterie jako před 100 lety,díky čemuž jsou elektromobily prakticky nepoužitelné,velmi slabý dojezd,který se díky mrazu a zapnutému topení sníží na desetinu,je prostě neakceptovatelný......pokud se zlepší akumulátory,a to hodně razantně tak nic nástupu elektromobilu nebrání

0 0
možnosti
MG

Rubik1

1. 4. 2012 19:50
Re: No a co

Pisete nesmysly. Vlak netahne zdroj energie, ale bere si elektrinu z troleji. To je naprosto podstatny rozdil. Dale baterie jsou uplne jine nez pred 100 lety. Neni nahodou, ze pred 100 lety zadne auto na elektricky pohon rychlost pres 200 km/h nedosahlo. Kazdy vi, ze se baterie nehodi na topeni. Kdo potrebuje v aute dost topit, coz se tyka kazdeho v Cechach, kdo jezdi v zime dal nez do samoobsluhy, tak pro nej elektricke auto neni vhodne. Stejne tak neni vhodne tam, kde je moc teplo a je nutna klimatizace. Do Kalifornie ale vhodne je.

0 0
možnosti
JJ

T.Lojza

1. 4. 2012 15:51
NADPIS PŘÍSPĚVKU:

Njn, zase April.

0 0
možnosti
RK

semelik

1. 4. 2012 15:39
To zas bude zítra dementů, totiž pardon dementování.

0 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v2

1. 4. 2012 11:46
a klakson vydrží troubit také 14 dní v kuse?

;-D

0 0
možnosti
QSMN

Qíteček s modrým naslouchátkem..

1. 4. 2012 12:46
Re: a klakson vydrží troubit také 14 dní v kuse?

Vydrží, ale o půlku klesne dojezd.;-)

3 0
možnosti
MP

intruder3

1. 4. 2012 10:49
-

Problém s elektromobily je v dojezdu nikoliv v rychlosti, tak nevím co soudruzi řeší.:-)

0 0
možnosti
L

Leinad

1. 4. 2012 12:53
Re: -

Machrujou. Diví se, že elektromotor něco dokáže, když zrovna má šťávu. (přestože je běžný u vlaků + přestože většina Japonských aut sou hybridy.)

0 0
možnosti
T

truthspeaker

1. 4. 2012 10:43
při 250km/h

dojezd 23km ;-D U auta s uváděným maximálním dojezdem přes 200 km.

Údaj je zajímavý pro ty, co pod vlivem čísel výrobců sní o elektromobilech jedoucích po dálnici 160kou, protože věří dojezdu v rozmezí 200-300 km. Přitom ten dojezd výrobci měří při padesátce.

2 0
možnosti
MP

intruder3

1. 4. 2012 10:51
Re: při 250km/h

Napadlo mě to samé s tím dojezdem při čtení článku;-D

0 0
možnosti
L

Leinad

1. 4. 2012 10:37
Vývoj baterek a recyklace

To by měl ekoterorista dotovat, ne garantovat výkupní cenu ze solárek(až je výhodné svítit lampou na solárko), kytky do ropy(biobenzin, bionafta),...

0 0
možnosti
T

truthspeaker

1. 4. 2012 10:31
vždycky se najde nějaký blbec

který bude tvrdit, že černá je bílá a že to dělá pro dobro všech.

0 0
možnosti