- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
heh, to je neco jako udalost stara milion svetelnych let.... boze...
a takovyhle povl pise clanky ktere si prectou tisice lidi...
kdyby si clovek mohl byt aspon jisty, ze to mysleli jako April, ale vzhledem k technicke erudici zdejsich clanku mam vazne obavy...
Podívejte se na dokument "Who killed the electric car?" - http://www.csfd.cz/film/225582-who-killed-the-electric-car/
Už dlouho jsme bez problémů mohli běžně jezdit na elektriku. Ale loby je loby a prachy jsou prachy.
(facepalm) .. ano, ten film popisuje případ kdy byl záměrně pohřben výzkum, což se dít nemá, ale opravdu to neznamená že jsme mohli už jezdit elektromobily. Limit elektromobilu byla a je vysoká cena a nízká kapacita a životnost baterií. Zároveň je to ale limit těžko překonatelný, dokud baterie nebudou tak o 3 generace dál. Kdo je vynalezne řešení bude možná nebohatší člověk světa, takže věřte že se na tom maká.
Proč by elektromotor takovou rychlost nedokázal,běžně vlaky pohání elektromotory a co musí táhnout a jaký výkon musí mít..........problém je ta šťáva,elektromotor ne
Je smutné že v době elektronické revoluce a 21 století,máme kapacitně prakticky stejné baterie jako před 100 lety,díky čemuž jsou elektromobily prakticky nepoužitelné,velmi slabý dojezd,který se díky mrazu a zapnutému topení sníží na desetinu,je prostě neakceptovatelný......pokud se zlepší akumulátory,a to hodně razantně tak nic nástupu elektromobilu nebrání
Pisete nesmysly. Vlak netahne zdroj energie, ale bere si elektrinu z troleji. To je naprosto podstatny rozdil. Dale baterie jsou uplne jine nez pred 100 lety. Neni nahodou, ze pred 100 lety zadne auto na elektricky pohon rychlost pres 200 km/h nedosahlo. Kazdy vi, ze se baterie nehodi na topeni. Kdo potrebuje v aute dost topit, coz se tyka kazdeho v Cechach, kdo jezdi v zime dal nez do samoobsluhy, tak pro nej elektricke auto neni vhodne. Stejne tak neni vhodne tam, kde je moc teplo a je nutna klimatizace. Do Kalifornie ale vhodne je.
Vydrží, ale o půlku klesne dojezd.
Problém s elektromobily je v dojezdu nikoliv v rychlosti, tak nevím co soudruzi řeší.
Machrujou. Diví se, že elektromotor něco dokáže, když zrovna má šťávu. (přestože je běžný u vlaků + přestože většina Japonských aut sou hybridy.)
dojezd 23km U auta s uváděným maximálním dojezdem přes 200 km.
Údaj je zajímavý pro ty, co pod vlivem čísel výrobců sní o elektromobilech jedoucích po dálnici 160kou, protože věří dojezdu v rozmezí 200-300 km. Přitom ten dojezd výrobci měří při padesátce.
Napadlo mě to samé s tím dojezdem při čtení článku
To by měl ekoterorista dotovat, ne garantovat výkupní cenu ze solárek(až je výhodné svítit lampou na solárko), kytky do ropy(biobenzin, bionafta),...
který bude tvrdit, že černá je bílá a že to dělá pro dobro všech.