Diskuze

Dvouválcové staccato: Lancia Ypsilon je s motorem 0,9 l brnivě čiperná

Nejznámější dvouválec na českých silnicích drnčí v duroplastovém trabantu, tam ale pracuje v dvoutaktním rytmu. Čtyřtaktní dvouválec ale pohání třeba nesmrtelného hranatého polského fiátka Malucha. A právě jeho prapotomci dnes opět kouzlo dvou válců objevují.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

LiborAxel

14. 4. 2012 21:17
Není

na to zákon zplodit takovou blbost?

0 0
možnosti
VK

TVK

14. 4. 2012 23:21
Re: Není

A čem je ta blbost větší než litrová Fabie, elektromobil nebo Veyron?

0 0
možnosti
MH

MartyKO

14. 4. 2012 16:15
Rada pro Idnes

Prosím pěkně, než ty videa prznit hudbou tak je snad radši nevytvářejte vůbec...

1 0
možnosti
LV

baloun

14. 4. 2012 15:26
čtyřtakt dvouválec je barbarství

půl pracovního cyklu to jede na setrvačník. Má to vůbec nafukovcí kola?

0 0
možnosti
M

Mychal.B.

14. 4. 2012 11:50
Narvěte si to do špic!

Motor, který je potřeba vytáčet do 3000 otáček, aby vůbec trochu jel ;-D

0 0
možnosti
AS

S-Tony

15. 4. 2012 20:02
Re: Narvěte si to do špic!

Tak to znám ze škodovek :-D

0 0
možnosti
KV

KarelV

14. 4. 2012 8:39
V jakémkoli benzínovém autě

jsou BĚŽNÉ otáčky řekněme od 2000 - 4500 ot/min ... jezdit pod 2000 se NEDOPORUČUJE ... nevím, kde vzal autor těch 1300 ?!!! ............... ;-D .............. jestli provozuje své auto při takto nízkých otáčkách,  tak to bych si ten krám od něho tedy rozhodně a za žádnou cenu  NEKUPOVAL !!!!! :-/ ;-€

ANO, V SILNĚJŠÍCH DIESELECH SE MŮŽE I NÍŽ - řekněme po rovině a při ustálené jízdě klidně těch 1500...

Ale nikdy jsem neměl automat, možná kdo ho má, tak ví, že ten si otáčky reguluje bar-jak... ;-) ... možná i na těch 1300... Kdo ví?

0 0
možnosti
Z

zorro_rojo

14. 4. 2012 9:20
Re: V jakémkoli benzínovém autě

Ve starsich benzinacich s nadctvercovym motorem je celkem v pohode, tocit motor treba na 1500. Naopak, ty vami uvadene 4500 jsou uz dost vysoke. (napr. 1.6 ve filckach ma 4500 jako otacky maximalniho vykonu, stejne tak starsi atmosfericke diesely)

Samozrejme jeden nesmi byt hluchon a neresit vsecho jen pridanim plynu...

0 0
možnosti
JK

B_B_Lobo

13. 4. 2012 21:31
nenapadá mě

jediný důvod, proč si něco takového koupit.

0 0
možnosti
JS

jisi258

14. 4. 2012 10:45
Re: nenapadá mě

ja si myslim, ze je to tak hnusne kvuli nejake bezpecnostni norme, mozna ochrana chodcu nebo crashtesty nebo co... svepravny designer by jinak nemohl na drobne auto naroubovat takhle opticky tezkou a masivni prid. I kdyz se to snazili oticky rozbit detaily a trochu ji odlehcit. Zejmena pri pohledu z boku mi to pripomina napuchly drevak...

0 0
možnosti
JL

josefl

13. 4. 2012 21:25
Jak

Jak to není alespoň třílitr, není to auto.

0 0
možnosti
PO

Modrý a zelený blesk

13. 4. 2012 21:34
Re: Jak

To je stejně blbý jako věta: Třílitr je pro teenagery, dospělí jezděj aspoň pětilitrem.

0 0
možnosti
O

Oplík

13. 4. 2012 20:40
Ypsilon

Když Ypsilon, tak 1.4 - 70 kW, ticho v kabině za to stojí ;) http://goo.gl/EqpGD

0 0
možnosti
FN

luckilyfarenough

13. 4. 2012 19:20
Tak to se divim,

ze se ten vyhoneny dvouvalcovy prditko nikomu nelibi... bsdyt je to super pro cechy.... zadny obsah (polovina toho co moje motorka), takze to nestoji nic pojistit.;-) a "kufr" to taky ma....8-o

0 0
možnosti
V

venecek.nebo.rakvicku2

13. 4. 2012 19:15
Co dodat?

Tradičně hrozný design, jak je u Lancie zvykem a nyní ještě s dvouválcovým motorem ze sekačky, který se nám marketingové oddělení snaží vnutit jako super bezva motor, přitom i choromyslnému šimpanzovi musí být jasné, že jde o to podstrčit lidem jednodušší a levnější motor za stejně vysokou cenu. Když k tomu přidáme vysoce gramotného redaktora iDnesu, který používá masochistické výrazy jako: "motůrek" a "šipička", tak je dílo zkázy kompletní ;-D;-D

2 0
možnosti
MH

MartyKO

13. 4. 2012 19:43
Re: Co dodat?

O tom, že motor s turbodmychadlem a multiairem bude levnější než klasická 1.2 Fire dost pochybuju...

1 0
možnosti