- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A čem je ta blbost větší než litrová Fabie, elektromobil nebo Veyron?
Prosím pěkně, než ty videa prznit hudbou tak je snad radši nevytvářejte vůbec...
půl pracovního cyklu to jede na setrvačník. Má to vůbec nafukovcí kola?
Motor, který je potřeba vytáčet do 3000 otáček, aby vůbec trochu jel
jsou BĚŽNÉ otáčky řekněme od 2000 - 4500 ot/min ... jezdit pod 2000 se NEDOPORUČUJE ... nevím, kde vzal autor těch 1300 ?!!! ............... .............. jestli provozuje své auto při takto nízkých otáčkách, tak to bych si ten krám od něho tedy rozhodně a za žádnou cenu NEKUPOVAL !!!!!
ANO, V SILNĚJŠÍCH DIESELECH SE MŮŽE I NÍŽ - řekněme po rovině a při ustálené jízdě klidně těch 1500...
Ale nikdy jsem neměl automat, možná kdo ho má, tak ví, že ten si otáčky reguluje bar-jak... ... možná i na těch 1300... Kdo ví?
Ve starsich benzinacich s nadctvercovym motorem je celkem v pohode, tocit motor treba na 1500. Naopak, ty vami uvadene 4500 jsou uz dost vysoke. (napr. 1.6 ve filckach ma 4500 jako otacky maximalniho vykonu, stejne tak starsi atmosfericke diesely)
Samozrejme jeden nesmi byt hluchon a neresit vsecho jen pridanim plynu...
ja si myslim, ze je to tak hnusne kvuli nejake bezpecnostni norme, mozna ochrana chodcu nebo crashtesty nebo co... svepravny designer by jinak nemohl na drobne auto naroubovat takhle opticky tezkou a masivni prid. I kdyz se to snazili oticky rozbit detaily a trochu ji odlehcit. Zejmena pri pohledu z boku mi to pripomina napuchly drevak...
To je stejně blbý jako věta: Třílitr je pro teenagery, dospělí jezděj aspoň pětilitrem.
Když Ypsilon, tak 1.4 - 70 kW, ticho v kabině za to stojí ;) http://goo.gl/EqpGD
ze se ten vyhoneny dvouvalcovy prditko nikomu nelibi... bsdyt je to super pro cechy.... zadny obsah (polovina toho co moje motorka), takze to nestoji nic pojistit. a "kufr" to taky ma....
Tradičně hrozný design, jak je u Lancie zvykem a nyní ještě s dvouválcovým motorem ze sekačky, který se nám marketingové oddělení snaží vnutit jako super bezva motor, přitom i choromyslnému šimpanzovi musí být jasné, že jde o to podstrčit lidem jednodušší a levnější motor za stejně vysokou cenu. Když k tomu přidáme vysoce gramotného redaktora iDnesu, který používá masochistické výrazy jako: "motůrek" a "šipička", tak je dílo zkázy kompletní
O tom, že motor s turbodmychadlem a multiairem bude levnější než klasická 1.2 Fire dost pochybuju...