Diskuze
Suzuki Swift Sport: nejlepší hračka pro velké kluky
Děkujeme za pochopení.
S-Tony
Není
Zase pro tak velké kluky to není. Já jsem velký kluk a nevejdu se do toho
duscheec
Re: Není
Ono to má i výškově nastavitelnou sedačku, tak si ji musíš snížit. Kamarád má 198 cm a seděli jsme tam v pohodě. Tedy pokud jsi nehačal vzadu. Ale Liazka je větší to je fakt.
JavorMagor
predokolka
Jako , ne ze bych to auto chtel zdrchat, ale co je na nem tak strasne zabavneho.. to jako mam akcelerovat z nuly se zarazenou jednickou a s otackami kolem 8tis rpm a kochat se tim hvizdanim od prednich kol ? A nasledne umocnit zabavu tim , ze budu tocit vsecky vracecky pres rucku ?
Predni nahon je dobry tak pro zenske a pak jeste v zime na neposypane ceste, muj nazor.
Jak si jednou zkusite sportak s motorem uprostred, neni cesty zpet.
Rebby
Re: predokolka
Je jen malo zabavnejsich veci, nez auto s pohonem vsech kol...
kajencik
nedostatek
moc pěkné auto! mám jenom jedinou výtku - kde je 8000 rpm původního swiftu GTI?
petrolhead
Re: nedostatek
Taky mi to trochu zdvihlo obočí, maximální výkon 6900, červený pole začíná 7300. Podle mě to do těch 8000 půjde - kdo bude chtít odstraní si omezovač a "běžní" uživatelé to aspoň nemůžou trápit.
cenzore_zdar
ta celni maska audi nevadi :-D ?
Jinak ja jsem radsi pro Suzuki Splash, je lehci a o dost hbitejsi
petrolhead
Re: ta celni maska audi nevadi :-D ?
Splash se nedá porovnávat. To už můžu rovnou jet do makra, dát žeton do zdířky a mám to.
Vodny_cz
Swift mě baví
Dva roky jezdím v pětidvéřovém Swiftu 1.3 (rv. 2006) a jízdní vlastnosti jsou super. Výkon (93k) už u této základní verze je při vysokých otáčkách až překvapující. Táhnout začíná až od 4 tisíc, přičemž tah není úplně plynulý, ale je rozdělen na 2 lehká "nakopnutí", takové škubání. Jízdu v této třinástistovce si ale užije pouze řidič, který jede sám. Při více lidech chybí výkon. Spotřeba je dost vysoká na takhle malé autíčko, v tomle ohledu je na tom konkurence lépe. Na druhou stranu, kdybychom pořád jen koukali na spotřebu, tak si neužijeme žádnou zábavu.
K designu nových Swištů mám výhrady, nepůsobí na mě tak "ostře", mají více zaoblenou karoserii. Předek je takový mdlý, až kiácký. Protaženější světla jsou pěkná z boku, ale ze předu na mě působí až příliš "okatě". Nicméně nová verze Sport je mnohem atraktivnější jak starší generace, už na první pohled, takže mít love, beru novou verzi všema deseti.
petrolhead
Palec nahoru..
S autorem bychom si rozuměli. Tady to každej porovnává v hlavě s Fóbií za dvě stě tisíc. Pokud si teoreticky dovybavím Fóbii aby tomu odpovídala tak za 340 tisíc dostanu elegance + o dost slabší 1.2 77kW. Já těch zbývajících 30 vyštrachám za japonský auto a řidičský zážitek při 7,5 litrové spotřebě.
Mablung
reklamní článek
Není náš držitel křišťálové lupy dle zákona povinen označovat reklamní články? Hledal jsem tam to označení hodně důkladně, ale prostě jsem ho nenašel ...
petrolhead
Re: reklamní článek
Je rozdíl mez reklamou a nadšením, TDIčkoví pepíci to ale nepochopí..
poterienko
Pěkné...
Ano, anuto vypadá opravdu krásně a ten motor sice nebude tak špatný, ale ten výkon prostě stojí za prd. Takto by měla být výkonná normální auta a ne verze Sport. V tomto autě bych raději viděl třeba oturbený dvoulitr s 200 a více koňmi...
ryccardo
Re: Pěkné...
Podívej se ještě jednou na tu pohotovostní hmotnost.
Milenec versus Vibrátor
oo
nazdar hoši
.
tady máte článek kerej vyjde až 9.dubna - http://sdeleni.idnes.cz/jak-odhalit-pretoceny-tachometr-dan-/zpr_sdeleni.aspx?c=A120402_215125_zpr_sdeleni_bar
.
ale diskutovat ještě 5 dní nemůžete - KŘIŠŤÁLOVÁ LUPA má napsaný články týden dopředu a tak DOČKEJ ČASU JAKO HUSA KLASU
fsp1111
Re: oo
Máš problém se čtením textu?
Toto je komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje obsah komerčních sdělení a není jejich autorem.
Hra11
V každém případě...
..je to auto, do kterého bude člověk rád usedat. Uvnitř příjemný vzhled, dostatečný výkon, no a jak píší, tak jízdní vlastnosti a ovládání také dobré.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...