- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zase pro tak velké kluky to není. Já jsem velký kluk a nevejdu se do toho
Ono to má i výškově nastavitelnou sedačku, tak si ji musíš snížit. Kamarád má 198 cm a seděli jsme tam v pohodě. Tedy pokud jsi nehačal vzadu. Ale Liazka je větší to je fakt.
Jako , ne ze bych to auto chtel zdrchat, ale co je na nem tak strasne zabavneho.. to jako mam akcelerovat z nuly se zarazenou jednickou a s otackami kolem 8tis rpm a kochat se tim hvizdanim od prednich kol ? A nasledne umocnit zabavu tim , ze budu tocit vsecky vracecky pres rucku ?
Predni nahon je dobry tak pro zenske a pak jeste v zime na neposypane ceste, muj nazor.
Jak si jednou zkusite sportak s motorem uprostred, neni cesty zpet.
Je jen malo zabavnejsich veci, nez auto s pohonem vsech kol...
moc pěkné auto! mám jenom jedinou výtku - kde je 8000 rpm původního swiftu GTI?
Taky mi to trochu zdvihlo obočí, maximální výkon 6900, červený pole začíná 7300. Podle mě to do těch 8000 půjde - kdo bude chtít odstraní si omezovač a "běžní" uživatelé to aspoň nemůžou trápit.
Jinak ja jsem radsi pro Suzuki Splash, je lehci a o dost hbitejsi
Splash se nedá porovnávat. To už můžu rovnou jet do makra, dát žeton do zdířky a mám to.
Dva roky jezdím v pětidvéřovém Swiftu 1.3 (rv. 2006) a jízdní vlastnosti jsou super. Výkon (93k) už u této základní verze je při vysokých otáčkách až překvapující. Táhnout začíná až od 4 tisíc, přičemž tah není úplně plynulý, ale je rozdělen na 2 lehká "nakopnutí", takové škubání. Jízdu v této třinástistovce si ale užije pouze řidič, který jede sám. Při více lidech chybí výkon. Spotřeba je dost vysoká na takhle malé autíčko, v tomle ohledu je na tom konkurence lépe. Na druhou stranu, kdybychom pořád jen koukali na spotřebu, tak si neužijeme žádnou zábavu.
K designu nových Swištů mám výhrady, nepůsobí na mě tak "ostře", mají více zaoblenou karoserii. Předek je takový mdlý, až kiácký. Protaženější světla jsou pěkná z boku, ale ze předu na mě působí až příliš "okatě". Nicméně nová verze Sport je mnohem atraktivnější jak starší generace, už na první pohled, takže mít love, beru novou verzi všema deseti.
S autorem bychom si rozuměli. Tady to každej porovnává v hlavě s Fóbií za dvě stě tisíc. Pokud si teoreticky dovybavím Fóbii aby tomu odpovídala tak za 340 tisíc dostanu elegance + o dost slabší 1.2 77kW. Já těch zbývajících 30 vyštrachám za japonský auto a řidičský zážitek při 7,5 litrové spotřebě.
Není náš držitel křišťálové lupy dle zákona povinen označovat reklamní články? Hledal jsem tam to označení hodně důkladně, ale prostě jsem ho nenašel ...
Je rozdíl mez reklamou a nadšením, TDIčkoví pepíci to ale nepochopí..
Ano, anuto vypadá opravdu krásně a ten motor sice nebude tak špatný, ale ten výkon prostě stojí za prd. Takto by měla být výkonná normální auta a ne verze Sport. V tomto autě bych raději viděl třeba oturbený dvoulitr s 200 a více koňmi...
Podívej se ještě jednou na tu pohotovostní hmotnost.
nazdar hoši
.
tady máte článek kerej vyjde až 9.dubna - http://sdeleni.idnes.cz/jak-odhalit-pretoceny-tachometr-dan-/zpr_sdeleni.aspx?c=A120402_215125_zpr_sdeleni_bar
.
ale diskutovat ještě 5 dní nemůžete - KŘIŠŤÁLOVÁ LUPA má napsaný články týden dopředu a tak DOČKEJ ČASU JAKO HUSA KLASU
Máš problém se čtením textu?
Toto je komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje obsah komerčních sdělení a není jejich autorem.
..je to auto, do kterého bude člověk rád usedat. Uvnitř příjemný vzhled, dostatečný výkon, no a jak píší, tak jízdní vlastnosti a ovládání také dobré.