- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
veškerými plusy a minusy ... Určitě v něm neuvidíte jet blbečka s nagelovanými vlasy a vyhrnutým límečkem u trička Lacoste nebo vekslácka s řetězy na krku v teplákovce jako v Audi nebo Mercedesu ... A pro opravdový "honáky" srdcaře to auto už vůbec není o nákladech ... Je to prostě kus historie, od který se odvíjely všechny ostatní off-roady (Defendery, Patroly, Hummery, Landcruisery, Uazy atd. - vždyť kdyby američani neposílali willisy rusům, tak by jejich spojky a velitelé jezdili až do konce 2.WW na koních a povozech ... )
A jak změní tvůj životní styl, kdž namísto Wrangleru budeš ty samý blbosti dělat za stejný prachy s o dost novější Ladou Nivou například? Já tomu nerozumím. Podle mě je právě ten Jeep takovou jistou analogií těch nagelovaných vlasů, které zmiňuješ.
jak je pan autor s prominutím "vyprsklej z šestiválce.....každý kdo přesedne z chrocht dízel wagen mobilu do šestiválce bývá vyprsklej. Na 3st automat to v pohodě stačí.
To tam fakt musíte cpát takové šílenosti?!?
tohle auto je zkonstruovane na ledacos, ale na bezpecnost posadky ani v nejmensim...
No jo no. Holt tehdy se to bralo trochu jinak. Zas se na to dívej z druhé strany. když to pošleš do stromu, tak je to vyřízený, mrzáky to za sebou nenechává.
14dní jsem ho měl půjčené - bohužel v dieselu - a od té doby přemýšlím o koupi. V terénu fakt super.
....................a profession of handling animals, especially horses and cattle......... staci se trosku snazit a nepsat hned nejakou natvrdlou otazku....
tyjo, to listi ma ten jeep fakt levny... ja dal za nejlevnejsi listi na Froncku za 180e za jedno :-( ... no nic, asi pujdu do americy...
Cena dílů bude asi v pohodě, horší bude dostupnost, bue se to objednávat a bude se na to čekat. další problém bude sehnat mechanika, který to bude ochten dělat. skoro nikdo u nás tahle auta nezná a pokud zná, tak má buď ldouhou čekací dobu a nebo si to nechá pěkně zaplatit a nejspíš obojí, takže tím se ta cena výhodná cena dílů asi trochu stírá... Samozřejmě kdo si to bude opravovat sám v garáži, tak tam je to pak jiná hra.
Troufnu si tvrdit, že za 140 tisíc najdu mnohem lepší poměr cena/výkon auta do terénu, akorát to nebude mít na kapotě nápis Jeep. A plátěnou střechu (kteru vzhledem k českým manýrům a vzhledem k jejímu stavu po deseti a více letch považuji spíš za problém. Zas taková láce to auto není a upřímně, sežere vás na údržbě a na spotřebě. Za tyhle prachy můžu mít středně jetou Dacii Duster, která taky není pozink, jinak má ale vůči konkurentovi samá poziitiva. Např. dostupný servis a náhradní díly, Alespoň nějaká úroveň pasivná bezpečnosti - airbag, deformační zóny) alespoň nějaká úroveň komfortu - klima, okna v elektrice. Jasne že interier Dacie je obstarožní a chudý, ale ve srovnání s tím Wengerem? Wengera má smysl koupit v jediném případě a to pokud bude v hodně zachovalém stavu a budeu z něj chtít udělat pěkného young-timera. Tj. pro nadšence a fandu značky. Jinak i na vyblbnutí se jsou asi lepší volby. Bu´d něco podbnýho za půlku peněz a nebo za ty samý peníze něco mnhem zachovalejšího.
a co by se ti jako alternativa v cene zmlouvalo, mluvis teoreticky, ale uprimne, Duster... no nevim... tady se mluvi o TERENAKU. Soused ma Dustera, ale bez uprav muze jezdit jen po polnackach a lehcich terenu. Motory jsou o nicem, z niceho tezsiho se nedostane.
Si přečti článek, spotřebu tam máš poměrně přesně popsanou.