- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kvalita designu se pozná podle toho, jak rychle stárne. "911" je možná nejkvalitnější design všech dob. Je škoda, že iDnes nezmiňuje taky Hanse Ledwinku, protože tenhle tatrovácký konstruktér vlastně tuhle koncepci (motor vzadu, pohon zadních kol) společně s otcem "Butziho" vymyslel. Používala to Tatrovka až do roku 90-něco kdy přestala dělat osobáky a Škodovka od 60. let až do roku 89. Pro naše klimatické podmínky (sníh, břečka, kopce) je to ideální řešení, problém je hlavně malý zavazadlový prostor.
Jinak samozřejmě děkuji za článek a vzdávám panu Porschemu čest.
...proc pouzivate vy i kolegove tak radi vyrazy patnactiletejch pubertaku...
...co jeste stale spori na prvni "auťák"
...nebo zkratky pomocne servirky v nadraznim buffetu ci hantyrkou vobyc vomacku...?
...chcete se jim zalibit, ze jo, lišaku jeden...
ty křížky jsou fakt trapas...
Porsche 911 je pro me prototyp auta uspesnych, takze po nem sam straslive touzim a jednou si ten posledni model chlazeny vzduchem doufam poridim (r.v. 1996) . Takze - budiz ti zeme lehka a diky
To jen ukazuje, že škola designu je v podstatě jen jeden řádek v CV...fantazie, tvůrčí činnost a její kvalita se řídí něčím úplně jiným...jinak 911 je moje vysněný auto...
Skvělý technik a návrhář.Možná neměl školy ale rozhodně talent.Jeho 911 je opravdu skvělý návrh a myslím,že ještě řadu let bude jezdit v různých modifikacích na cestách.Tak se Butzi tam nahoře měj dobře.Svět přišel o dalšího skvělého člověk.
ted je jen otazka, jestli byl fakt tak dobrej, anebo mu to jen tak "uletelo" a 911ku stvoril jen z nejakeho momentalniho nahodneho vnuknuti vyssi moci kazdopadne jeho prace nebude nikdy zapomenuta, design 911ky je pro me stovnatelne vzepeti lidskeho ducha jako teorie relativity a kvantova teorie ve fyzice anebo beethovenova 9ta a Bachova toccata a fuga d moll v hudbe
Takovy design se povede jednou za sto let...
nesnáším psaní takových těch rip, ale vždycky je škoda, když odejde někdo, kdo něco dokázal. A to tady ten určitě jo-. Takže obdiv a přání věčného pokoje
Německo 1963-Porsche 911. ČSSR 1976-Škoda 120