Diskuze
Autofotka týdne: závodní Fiestu chrání 35 metrů trubek
Děkujeme za pochopení.
jisi258
Takhle nejak to asi probiha...
http://www.rallyinzert.cz/index.php/inzerce?page=show_ad&adid=2497&catid=11
a cena neni velka.. jsem cekal vic teda.
JavorMagor
Samozrejme jsou produkcni auta, ktera trubkovy ram maji...
jelikoz jsou na nem cele postavene....
napr.. Porsche 911 GT1 Straßenversion
jinak vyrobci to do aut nedavaji, protoze je mnohem jednodussi udelat par kousku vyztuzene oceli a par centimetru laserovych svaru nez resit poradny trubkovy ram a jeho casove narocnou zastavbu.
A nez nejaky hloupy (nefunkcni) levny "radoby" ram, tak to radsi nic.
JavorMagor
Re: Samozrejme jsou produkcni auta, ktera trubkovy ram maji...
jeste jeden link...
Zdeněk Kuča
kdo by nechtěl mít svoje auto nejlepší
Moje první auto byla 105. Nádherně jednoduché na opravy, ale rezavé. Málo kdy mě sklamala, ale v čem by mě jistě sklamala,tak by to byl asi kreštest. Jó kdyby tam byly takové duralové tyčky, to by bylo...
PiPiiiiiK
Re: kdo by nechtěl mít svoje auto nejlepší
105ka má brzdnou plochu nárazu při 50Km/h tuším asi tak 20cm za zadními sedačkami (při nárazu zepředu). Každopádně ty tyče by zlepšily bezpečnost každého automobilu, ale neznám moc lidí co by nadšeně lezli s nákupem do auta jak na prolejzačky.
Hra11
Napište sem.
Kdo by chtěl mít takovou vymoženost v civilním autě? Už vidím, jak mi tam leze lepá děva v mini.
0xf
Re: Napište sem.
ja bych to bral... misto 18 airbagu.... prijde mi to bezpecnejsi a nejsem jeste tak star abych se nenasoukal do auta... a lepa deva bud to da nebo neda... a navic auto nepucuju ani lepe deve ;-)
radaumacher
Re: Fiona
Ano, a také několik dalších hodnot dle nastavení motoru a zpřevodování.
Rambo-x
Taky nechápu proč se rám nesmí používat
Kdyby místo airbagů se montoval do auta rám a pořádné čtyřbodové pásy tak by to bylo daleko lepší,nějaký airbag by mohl být jen jako doplněk nebo by nemusel být vůbec
Kdyby takové nehody jaké kolikrát absolvují auta WRC,absolvovalo normální sériové auto tak je totálně na sr*ky a posádka v něm taky-zato tady je sice auto po povrchu taky na sr*ky,ale posádka většinou vyleze maximálně s oděrkami
Jenže je tady zase problém byrokracie,jestli není lepší že by si člověk udělal oděrku o ostrou hranu rámu nebo jestli jej rozmačká na *** palubní deska tlačená motorem
kajencik
Re: Taky nechápu proč se rám nesmí používat
většinou se ale uvádí jako důvod proč nelze mít rám v provozu to, že se tím mění deformační zóny a vytváří se výhoda u auta s rámem a při srážce to posádka druhého auto odnese daleko hůř než kdyby se srazili s autem bez rámu, to byla aspoň argumentace kterou jsem slyšel, o rozhledu nebo ostrých hranách naopak nikdy (jsem si jist že např. tlusté A sloupky u FAbie 2 brání ve výhledu daleko víc než kdybych si dal do svého auta z roku 1992 které má normální tloušťku sloupků rám.)
A u WRC to je samozřejmě hodně o rámu, ale i o výrazném posílení všech svarů na karosérii, atd, atd....
Redík
[;-€]
Nechápu jednu věc. Když do nás výrobci aut neustále hustí "Bezpečnost, Bezpečnost, Bezpečnost" tak proč toto nemontují do aut. Já osobně bych v tom klidně jezdil. O designu uvnitř nemůže být řeč jelikož je auto vykuchané ale praktičnost je suprová. Má to několik výhod, při nárazu nepotřebujete Airbagy který jsou stejně podle mě k ničemu a druhá věc je právě 1000x větší bezpečnost než v "nejbezpečnějším" autě na světě. Stačí se podívat na těžké nehody WRC aut. Auto jsou většinou na odpis ale posádka vyleze a nic jí není. Samozřejmě je to každýho věc ale pokud by se už takhle auta prodávali, klidně bych si připlatil. Konkrétně v tomhle autě bych se bál jezdit protože výkon na hmotnost je brutální ale nebál bych se v něm bourat.
ježo
Re: [;-€]
Jenže fysiku neošidíte.Zabíjí zpomalení.pokud vrazíte s obrněncem do pevné překážky,vozidlo se nic nestane,vy budete po smrti.
FiS95
Takže jedinná bezpečnost co stát uznává jsou balonky.
Pokud si něco takového montují do aut na rallye, tak asi už zjistili, že defrmační zóny nepomohou, protože při smrtelných nehodách je deformační zónou kabina s řidičem. Co když já nechci auto, které se ponárazu zmuchlá jako alobal a při malém ťuknutí mu zase uletí kapota, vysklí se okénka a vystřelí 50 airbagů? Nemám snad právo chránit se tak, jak považuji já za nejlepší? Podívejte se někdy na fotografie nebo ze smrtelných nehod. https://www.youtube.com/watch?v=H2z9mTdGF0A
Joe Davola
Re: Takže jedinná bezpečnost co stát uznává jsou balonky.
Hlavně je zajímavé, že jim vadí, že rám překáží výhledu. Přitom dnes bývají A-sloupky kvůli integrovaným airbagům tak tlusté, že je přes ně do zatáčky taky prd vidět.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...