- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Však vám to, spalováci, nikdo nenutí.
Solárka a větrníky nám taky nikdo nenutil... akorát to těm rádoby zeleným vykukům všechno pěkně zaplatíme.... mám velkej obav, že by to s elektromobilama mohlo bejt podobný !!!!
...Stačí před ten elektromobil poslat běžce s čerweným praporkem......
krávoviny nedá žádnou práci. Vyřešit ale podstatné, t.j. laciný trvalý zdroj el. energie pro pohon tohodle "vyladěného" auta, je v zatím v nedohlednu. Do toho se samozřejmě nikomu nechce
to mi pripomina epizodu z Futuramy, na Mesici, jak tam hrajou:
Skeeball
Virtual Skeeball
Virtual Virtual Skeeball
A ten Virtual Virtual Skeeball je skoro tak dobrej jako Virtual Skeeball
z NFS? Ušetřili by za toho pána a ještě by to znělo jako auto
Pamatujete?
"Jáchyme, hoď ho do stroje!"
To navrhl sám velký Jára Cimrman....
kde chtějí brát tolik elektřiny na všechny ta auta? O "ekologických" bateriích a jejich ekologické výrobě ani nemluvě. Teď spoléháme na Rusko, SA, Irák,... a pak to bude jen Čína-no paráda.
... elektronický zvuk auta umí být dobře poladěný :-) Kdoví, jestli si bude moci uživatel auta změnit nebo přenstavit vydávaný zvuk :-D
může to mít jakejkoliv motor, ale tohle prostě nepřeslechnete!
Pouštíš si dechovku, nebo ondráčkovou?
Největší přednost elektromobilů, že jsou tiché, se takhle násilně
odbourává, aby se na druhé straně stavěli protihlukové bariéry a
snižovala rychlost...
V Indii i ve Švýcarsku má každá kráva na krku zvonec, aby bylo slyšet, kde je.
Zvuk předoucího osmi válce nic nenahradí.Elektromobil je slepá ulička,tedy ve spojení s baterií.Pokud nebude palivový článek nemá cenu se s tím vůbec zabývat.
Jo, osmiválec v naftě, to je koncert!