- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jako popis úplně stačí, výstřiky o úžasné technice to okecat nelze.
je to uvnitř "skoro" 2x větší než 911 a má to jen o cca 200 kg víc, než nejtěžší 911, to celkem ujde.
od Aston Martin. Nemusi 4dvere vzdycky vypadat tak napuchle a vzdalene od legendy, jako je tomu v pripade Panamery zcela nepodobne a nijak pripominajici 911. Aston Martin Rapide je skoro vic "sexy" nez zbytek jeho rodiny.
Mno... úplně nesoulasím, naživo je taky trochu oteklý, hlavně šikmo zezadu je to hodně nelichotivý úhel. Quatroporte rulez
Moc jako porsche mi to nepřijde,to má totiž mít hlavně motor v zadu........tohle už má jen název porsche-mrzí mě že už i tam dorazil VW koncernismus,jsem zvědavý kdy přibude kombík s motorem TDíííííí pro rodinné nákupy
Ať to může mít techniku jakkoliv dobrou,prostě už když to nemá motor v zadu mě to nepřijde jako porsche
Jak je to vůbec u Porsche s tradičním motorem vzadu s bezpečností? Jsou nějaké crashtesty? Neříkejte mi, že to při čelním nárazu bude výborně chránit posádku, když je ve předu jen kufr, který se hned zmuchlá...
blazni byli kordy meli.
Porsche uz pred rokem 2000 vysoce utilizuje vysokopevnostni ocel, a to v mnohem vetsi mire, nez jakekoliv jine znacky. Ono vubec rovnat karoserii Porsche je velky problem, skelety jsou EXTREMNE tvrde, takze v nejakem pokoutnem zarizeni to rovnat nehrozi a v profi vas s tim vyrazi, protoze spoustu veci rovnat zakazuje primo PORSCHE fabrika a nikdo si to nechce lajznout v dnesni dobe to udelat "nejak".
Prece jen jsou to auta, ktera jezdi typicky pres 250km/h.
Mám Porsche moc rád a veřím že pod tou fasádou je špičková technika, ale když něco vidím tak to musím říct. Vypadá to jako kdyby se modelka 911 dvacet let živila sádlem a proměnila se v oteklou zrůdu, kterou museli po smrti vystříhat z domu hasiči. To auto je naživo tak zvláštně opuchlé a Shrekovité, že mě to až rozesmálo. Ten pocit dobře znám, měl jsem ten samý když jsem poprvé uviděl Cayenne.
...doufal jsem že tohle prostituování značky zlatokopkám je dobrá věc, že to alespoň zachrání klasická Poršata, ale je to tady - nová 911 pouze s automatem. Goodbye.
Porsche s motorem vepredu uz tu parkrat bylo a pokazde ho zakaznici nevzali jako plnohodnotne, vznikl vystizny nazev „Volks-Porsche“, coz dneska az zas tak neni pravda, Panamery zrovna z levneho kraje nejsou.
914 924 928 944 anebo 968.. u te posledni to mozna bylo trochu nepravem - vsechno to byly svym zpusobem okrajove modely pro lidi, co nutne chteli Porsche, ale nemeli na 911ku.
Jenze tehdy Porsche bylo sportovni znackou s neuveritelnym imagem a vybranou klientelou, dneska je to jen spotrebak, se vsemi temi Cayeny, Caymany, Boxstery a Panamerami... . A pro solventniho a platiciho zakaznika udela soucasne Porsche vsechno, i kdyz to budou kompromisy co se tyce jizdnich vlastnosti, kvality vyroby, zivotnosti a sportovnich ambici .
A psat oslavne clanky na tyto moderni pohrobky kdysi hrde automobilky s bohatou sportovni historii...je zvrhle. Je to spis k placi.
jo na hrdé značky, které vyráběli něco, co lidi nekupovali můžeš psát max. epitaf a vzpomínku na zašlou slávu. A že jich bylo těch "hrdobců"! Nad nimi si můžeš zaplakat. Ono ale nešlo ani tak o hrdost, ale neschopnost se přizpůsobit vývoji a změnám na trhu. Jo bohužel trh je to, co drží výrobce při životě a ne nějaká hrdost.
Tohle je auto bez jakehokoli praktickeho vyuziti urcene pro zhyckane miliardare. Ja bych si ho nekoupil, ani kdybych byl bohaty jako Bill Gates. Ale kdyz se nekomu libi a ma na to, tak proc ne.
Právě naopak. Je to auto, které si movitější nadšenec (nebo třeba snob) může koupit na běžné ježdění a vejde se mu do něj i rodina.