Diskuze
VIDEO: Nechte se zhypnotizovat Citroënem Numéro 9
Děkujeme za pochopení.
jisi258
Kdyz do pekla, tak na pekny kobyle...
Tak si to shrnme.
PSA klesa vyroba, rocni bilance se nebezpecne blizi cervenym cislum, distribucni sit v UK se rusi, sidlo firmy prodano, podpora tovarniho teamu v LeMans zrusena, DS rada je vnitrni konkurence normalnich "nedeeskovych" modelu znacky, ktere se mimochodem mimo Francii prodavaji nevalne, hybridy a elektromobily se neprodavaji skoro vubec, hybridni Renault trucks jsou uplnym vykrikem do tmy a pouze polykaji penize. Za teto situace stavet na odiv studii sportovni limuziny v hybridu je trochu vic nez nezdrave sebevedomi, je to podle me naprosta ztrata soudnosti managementu. Asi jim nedochazi, ktera auta se dneska prodavaji a ktera trh zada. Bud jsou to nejlevnejsi spotrebaky ala Hyundai a VW anebo naopak ty nejluxusnejsi auta renomovanych znacek ala Mercedes, BMW, Porsche a Audi. Vzdyt frantici nemaji ani adekvatni motorizaci, to si jako mysli, ze v Cine nebo USA uspeji bez
benzinoveho osmivalce s aspon 300 nebo vice kobylama?
Hynek Vilém Jarmila reloaded
Re: Kdyz do pekla, tak na pekny kobyle...
PSA = Peugeot+Citroen. Renault tam nepatří, vlastní ho francouzský stát.
sedmy.trpajzlik
jeje
jeje to je kousek...a budou se tomu zase taky po pár kilometrech podělávat ložiska, brzdy, elektrika, poteče z toho palivo, bude upadávat výfuk, věčne se to bude dusit a kontrolky motoru budou blikat a při 0° C to nepůjde rozjet vůbec a plno dalších špatných drobností to bude mít?
alis
Jestli mě něco hypnotizuje...
...tak citrón to rozhodně nejni :-))))
čirokéz
Vyměnil bych
Vyměnil bych moji starou i starou Xantii 1,8 za ty dvě v tom videu.
katano
Citroënem tam a VLAKEM zpátky >>>>>>>>
>>>>>>>>> známý má Citroën C4 a v servisu je víc než na silnici, bohužel.
PS : Citroën Numéro 9 je ošklivější než OCTAVIA II. o naftových motorech nemluvě = jasně vede škodovácký 2.0 TDI CR.
Hynek Vilém Jarmila reloaded
Re: Citroënem tam a VLAKEM zpátky >>>>>>>>
No služební Oktávie jsem se naštěstí zbavil, měl jsem jí půl roku a větší střep jsem ještě něřídil. Brr. Kostitřas, hlučnej, nepohodlnej.
Hynek Vilém Jarmila reloaded
po mnoha autech jsem koupil Citroen a už to nebudu měnit
Citroen je nejen spolehlivější (mám skoro 200tis. km a lejeme jen naftu a kapaliny), ale hlavně nabízí větší komfort - nejen díky měkčímu podvozku, ale i odhlučnění, ergonomii, prostorovému řešení, výhledu, detailům. Ideální auto na delší trasy. Mám krátký Picasso.
Jiný auto než Citroen už nechci.
baloun
Re: po mnoha autech jsem koupil Citroen a už to nebudu měnit
Měl jsem tři citroeny (AX, BX a xsaru) a jediný AX bylo bez problémů. BX i xsara - to byly permanentní průšvihy. Postupně na nich odešlo skoro všechno. Horší auto jsem neměl. Tím nechci nic naznačovat. Jen konstatuji.
nick
Já jezdím v práci Kangem
a vyskakuje mi pře rally jízdě občas trojka a při ostřejším rozjezdu na mokru mi mlátí asi tlumiče jak hovado ale jinak točím 4-5 tis už 200 000km a zatím bez závady .Jo jednou jsem ulomil při rychlém spuštění spojky jakousi tyč a nemohl řadit, ale jinak fakt slušný auto když to srovnám s žigulem s kterým sem najezdil 50tis.
Toho citroena bych bral , myslím že 3m žebřík bych tam narval.
PiPiiiiiK
Re: Já jezdím v práci Kangem
to je Vaše auto? http://www.kooolcr.com/yahoo_site_admin/assets/images/kangoo-schlesser38.119100631_std.jpg
jien
Krásný kousek
konečně se zase něco Citroenu povedlo. Stejně jako DS5 :-)
jisi258
Re: Krásný kousek
s tim drobnym upresnenim, ze prozatim je rada DS jen vnitrni konkurence pro zbytek koncernove produkce PSA. U tehle 9ky jsou karty rozdane trosku jinak a to proti Audi Bmw Mercedes pripadne Porsche. Ja to vidim spis jako pokus o vykrik ve tme nez seriozne mineny konkurencni model.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...