Diskuze

VIDEO: Nechte se zhypnotizovat Citroënem Numéro 9

Čína bude pro některé tradiční automobilky brzo trhem číslo jedna. Svou budoucnost si tak maluje i Citroën. A tak se na tamní trh soustřeďuje stále důrazněji. Koncept pro autosalon v Pekingu to dokazuje. Možná už na podzim tento futuristický koráb dorazí jako další z řady DS.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

lukasinko

19. 4. 2012 20:51
C'est...

magnifique! Très jolie.

0 0
možnosti
LN

lukasinko

19. 4. 2012 20:53
Re: C'est...

Bien, trés jolie :-D

0 0
možnosti
JS

jisi258

19. 4. 2012 9:28
Kdyz do pekla, tak na pekny kobyle...

Tak si to shrnme.

PSA klesa vyroba, rocni bilance se nebezpecne blizi cervenym cislum, distribucni sit v UK se rusi, sidlo firmy prodano, podpora tovarniho teamu v LeMans zrusena, DS rada je vnitrni konkurence normalnich "nedeeskovych" modelu znacky, ktere se mimochodem mimo Francii prodavaji nevalne, hybridy a elektromobily se neprodavaji skoro vubec, hybridni Renault trucks jsou uplnym vykrikem do tmy a pouze polykaji penize. Za teto situace stavet na odiv studii sportovni limuziny v hybridu je trochu vic nez nezdrave sebevedomi, je to podle me naprosta ztrata soudnosti managementu. Asi jim nedochazi, ktera auta se dneska prodavaji a ktera trh zada. Bud jsou to nejlevnejsi spotrebaky ala Hyundai a VW anebo naopak ty nejluxusnejsi auta renomovanych znacek ala Mercedes, BMW, Porsche a Audi. Vzdyt frantici nemaji ani adekvatni motorizaci, to si jako mysli, ze v Cine nebo USA uspeji bez

benzinoveho osmivalce s aspon 300 nebo vice kobylama?

0 0
možnosti
HVJR

Hynek Vilém Jarmila reloaded

19. 4. 2012 11:54
Re: Kdyz do pekla, tak na pekny kobyle...

PSA = Peugeot+Citroen. Renault tam nepatří, vlastní ho francouzský stát.

0 0
možnosti
S

sedmy.trpajzlik

18. 4. 2012 23:24
jeje

jeje to je kousek...a budou se tomu zase taky po pár kilometrech podělávat ložiska, brzdy, elektrika, poteče z toho palivo, bude upadávat výfuk, věčne se to bude dusit a kontrolky motoru budou blikat a při 0° C to nepůjde rozjet vůbec a plno dalších špatných drobností to bude mít? ;-D

1 0
možnosti
AL

alis

18. 4. 2012 17:22
Jestli mě něco hypnotizuje...

...tak citrón to rozhodně nejni :-))))

0 0
možnosti
VT

čirokéz

18. 4. 2012 15:30
Vyměnil bych

Vyměnil bych moji starou i starou Xantii 1,8 za ty dvě v tom videu. ;-D

0 0
možnosti
MC

katano

18. 4. 2012 15:23
Citroënem tam a VLAKEM zpátky >>>>>>>>

>>>>>>>>> známý má Citroën C4 a v servisu je víc než na silnici, bohužel.

         PS : Citroën Numéro 9 je ošklivější než OCTAVIA II. o naftových motorech nemluvě = jasně vede škodovácký 2.0 TDI CR.  :-P

0 0
možnosti
HVJR

Hynek Vilém Jarmila reloaded

18. 4. 2012 15:36
Re: Citroënem tam a VLAKEM zpátky >>>>>>>>

No služební Oktávie jsem se naštěstí zbavil, měl jsem jí půl roku a větší střep jsem ještě něřídil. Brr. Kostitřas, hlučnej, nepohodlnej.

1 0
možnosti
W

Welden

18. 4. 2012 14:17
Numéro 9

Pro mne Numéro 1

VVV

1 0
možnosti
MC

katano

18. 4. 2012 15:25
Re: Numéro 9

Pro mně NE. Je to jen Citroën, bohužel :-P

0 0
možnosti
HVJR

Hynek Vilém Jarmila reloaded

18. 4. 2012 10:47
po mnoha autech jsem koupil Citroen a už to nebudu měnit

Citroen je nejen spolehlivější (mám skoro 200tis. km a lejeme jen naftu a kapaliny), ale hlavně nabízí větší komfort - nejen díky měkčímu podvozku, ale i odhlučnění, ergonomii, prostorovému řešení, výhledu, detailům. Ideální auto na delší trasy. Mám krátký Picasso.

Jiný auto než Citroen už nechci.

2 0
možnosti
LV

baloun

18. 4. 2012 12:44
Re: po mnoha autech jsem koupil Citroen a už to nebudu měnit

Měl jsem tři citroeny (AX, BX a xsaru) a jediný AX bylo bez problémů. BX i xsara - to byly permanentní průšvihy. Postupně na nich odešlo skoro všechno. Horší auto jsem neměl. Tím nechci nic naznačovat. Jen konstatuji.

0 0
možnosti
N

nick

18. 4. 2012 10:08
Já jezdím v práci Kangem

a vyskakuje  mi pře rally jízdě  občas  trojka a  při ostřejším rozjezdu na  mokru mi mlátí asi tlumiče jak hovado ale  jinak točím 4-5 tis  už 200 000km a  zatím bez  závady .Jo jednou jsem ulomil při rychlém spuštění spojky jakousi tyč a  nemohl řadit, ale jinak fakt  slušný auto když  to srovnám s  žigulem s  kterým sem najezdil 50tis.

Toho citroena bych bral , myslím že 3m žebřík bych tam narval.

0 0
možnosti
RH

PiPiiiiiK

18. 4. 2012 10:36
0 0
možnosti
JN

jien

18. 4. 2012 10:05
Krásný kousek

konečně se zase něco Citroenu povedlo. Stejně jako DS5 :-) R^

2 0
možnosti
JS

jisi258

18. 4. 2012 13:13
Re: Krásný kousek

s tim drobnym upresnenim, ze prozatim je rada DS jen vnitrni konkurence pro zbytek koncernove produkce PSA. U tehle 9ky jsou karty rozdane trosku jinak a to proti Audi Bmw Mercedes pripadne Porsche. Ja to vidim spis jako pokus o vykrik ve tme nez seriozne mineny konkurencni model.

0 0
možnosti