- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak si to shrnme.
PSA klesa vyroba, rocni bilance se nebezpecne blizi cervenym cislum, distribucni sit v UK se rusi, sidlo firmy prodano, podpora tovarniho teamu v LeMans zrusena, DS rada je vnitrni konkurence normalnich "nedeeskovych" modelu znacky, ktere se mimochodem mimo Francii prodavaji nevalne, hybridy a elektromobily se neprodavaji skoro vubec, hybridni Renault trucks jsou uplnym vykrikem do tmy a pouze polykaji penize. Za teto situace stavet na odiv studii sportovni limuziny v hybridu je trochu vic nez nezdrave sebevedomi, je to podle me naprosta ztrata soudnosti managementu. Asi jim nedochazi, ktera auta se dneska prodavaji a ktera trh zada. Bud jsou to nejlevnejsi spotrebaky ala Hyundai a VW anebo naopak ty nejluxusnejsi auta renomovanych znacek ala Mercedes, BMW, Porsche a Audi. Vzdyt frantici nemaji ani adekvatni motorizaci, to si jako mysli, ze v Cine nebo USA uspeji bez
benzinoveho osmivalce s aspon 300 nebo vice kobylama?
PSA = Peugeot+Citroen. Renault tam nepatří, vlastní ho francouzský stát.
jeje to je kousek...a budou se tomu zase taky po pár kilometrech podělávat ložiska, brzdy, elektrika, poteče z toho palivo, bude upadávat výfuk, věčne se to bude dusit a kontrolky motoru budou blikat a při 0° C to nepůjde rozjet vůbec a plno dalších špatných drobností to bude mít?
...tak citrón to rozhodně nejni :-))))
Vyměnil bych moji starou i starou Xantii 1,8 za ty dvě v tom videu.
>>>>>>>>> známý má Citroën C4 a v servisu je víc než na silnici, bohužel.
PS : Citroën Numéro 9 je ošklivější než OCTAVIA II. o naftových motorech nemluvě = jasně vede škodovácký 2.0 TDI CR.
No služební Oktávie jsem se naštěstí zbavil, měl jsem jí půl roku a větší střep jsem ještě něřídil. Brr. Kostitřas, hlučnej, nepohodlnej.
Citroen je nejen spolehlivější (mám skoro 200tis. km a lejeme jen naftu a kapaliny), ale hlavně nabízí větší komfort - nejen díky měkčímu podvozku, ale i odhlučnění, ergonomii, prostorovému řešení, výhledu, detailům. Ideální auto na delší trasy. Mám krátký Picasso.
Jiný auto než Citroen už nechci.
Měl jsem tři citroeny (AX, BX a xsaru) a jediný AX bylo bez problémů. BX i xsara - to byly permanentní průšvihy. Postupně na nich odešlo skoro všechno. Horší auto jsem neměl. Tím nechci nic naznačovat. Jen konstatuji.
a vyskakuje mi pře rally jízdě občas trojka a při ostřejším rozjezdu na mokru mi mlátí asi tlumiče jak hovado ale jinak točím 4-5 tis už 200 000km a zatím bez závady .Jo jednou jsem ulomil při rychlém spuštění spojky jakousi tyč a nemohl řadit, ale jinak fakt slušný auto když to srovnám s žigulem s kterým sem najezdil 50tis.
Toho citroena bych bral , myslím že 3m žebřík bych tam narval.
to je Vaše auto? http://www.kooolcr.com/yahoo_site_admin/assets/images/kangoo-schlesser38.119100631_std.jpg
konečně se zase něco Citroenu povedlo. Stejně jako DS5 :-)
s tim drobnym upresnenim, ze prozatim je rada DS jen vnitrni konkurence pro zbytek koncernove produkce PSA. U tehle 9ky jsou karty rozdane trosku jinak a to proti Audi Bmw Mercedes pripadne Porsche. Ja to vidim spis jako pokus o vykrik ve tme nez seriozne mineny konkurencni model.