- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chvilku jsem uvažoval že si koupíme mírně ojetou Octávku, uvažoval jsem jen chvilku. Výbava neodpovídá rodinnému autu, pouhé 4 airbagy, okna vzadu na trapnou kliku, manuální klimatizace, o xenonech si může člověk jen nechat zdát, pouhé 4x repro. Kouknul jsem ve stejném koncernu na Seata a náhle 10x airbag, xenony, 8x repro brzdový asistent+ varovná světla .... dokonce i automat. Škodovka by se měla velmi, ale velmi rychle probudit.
Mám oct I tour 1.9 tdi a jen si mlaskám...Najeto 160 tis., šlape jak hodinky, kolega co sedí se mnou v kanclu má focuse najeto 130 tis. a až dal 30 tis za opravy...
já si přestal mlaskat ve 110 tis. km (3,5 roku) , kdy mi postupně odešli - turbo, váha vzduchu, převodovka .... a to nemluvě o nefunkčním stahování elektrických oken (opravováno opakovaně v záruce ....)
Pokud v tom chce někdo jezdit, ať si v tom jezdí. Ale ať mi nikdo nevnucuje, že je to nejlepší auto na světě.
Tohle mi před pár dny řekl jeden člověk v hospodě.Od té chvíle jsem se na něj díval úplně z jiného pohledu.
Takové uvažování postrádá logiku, a já se nerad bavím s extrémnímy hlupáky.
3koda že je někdo schopen se takto zhodit kvůli škodovce, a ještě si připadá jako borec!!
ano, největší borec je ten, kdo si myslí, že kdo jezdí ve škodovce je naprosto mimo ......
Otazka jak to s tou 1.6kou jezdi za ty prachy.....
Octavia Tour 1.6 MPI je nejlepsim autem na trhu, co se tyce pomeru uzitnych vlastnosti, kvality a ceny. Uvidime, jak na tom bude novy Rapid, ale obavam se, ze uzitna hodnota bude nizsi (mensi velikost) a cena vyssi (aby nezral zakazniky Fabii).
to je jasné, protože tohle auto řídíz, zo je prestiž xD
nabušená kára xD a za stejné love ji nahradí rovnou limuzína xD
No aby to nebyla chyba. Nástupce bude určitě za více peněz, takže se může stát, že škodovka zbytečně vyklidí část trhu konkurenci, tak jako po rozhodnutí přestat vyrábět např. pick-upy
Tak zrovna kvalita nejlevnějších škodovek je úplně jinde (výše) než u rádoby levných Hyundajů a podobných šmejdů. V tabulkách spolehlivosti taky škodovka často vítězí především po najetí hodně km.
A že má stejné auto jako já plno dalších lidí? No a co? Mám si koupit šmejd jen abych se lišil?
Mimochodem 100x lepší je koupit si za 200 tisíc zachovalou a dobře vybavenou škodovku s pár desítkami tisíc km než nějaký nový krám za stejnou cenu.
...je pro českýho Honzu překvapivě koupitelný auto. Podvozek McPherson/multilink, motor nototricky spolehlivý hliníkový šestnáctiventil, který sice nezávodí, ale ani nezdržuje (1.6 je rychlejší jenom díky zpřevodování, žere víc a je poruchová). Žádné problémy s rozvody, reznutím čehokoli, vstřikovači nebo turbem. Levný servis i díly. Výbava je chudá, ale nic pro co bych krvácel. Kdo jí koupí bude mu dlouho dobře sloužit, rozhodně líp než o 60 tisíc levnější pětiletý TDI se "zaručenými" kilometry od AAA.
+ nevýhody - slabá bezpečnostní výbava (airbagy 2, ESP 0), vzadu to není pro baskeťáky, velký přenos hluku do interéru, tvrdé odpružení po takových 120tkm začíná rozvrzávat kastli
Pod každým článkem o Škodovce tolik diskutérů, co touhle značkou pohrdají Člověk se ptá, kdo ty Octavie a Fabie vlastně kupuje, když je všichni považují za takovou žumpu... Já osobně bych si Škodovku nekoupil, ale auta to špatný nejsou, ať už po vzhledový stránce nebo pokud jde o jízdní vlastnosti, takže moc nechápu to neustálý flusání na tuhle značku...
...souhlas,oktávky máme jako služební auta a na to jak dostávají zahulit,dobrý ...ale osobně bych si ji nekoupil,asi kvůli tomu že bych si v ní připadal pořád jako v práci prostě dobrý referentský auto.