- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a bylo to pěkné poježdění. Na svoji třídu prostorné, tiché a příjemné. Bude to asi levnější než polo, určitě to je větší než yaris, pohodlnější než corsa a noblesnější než fiesta. Pokud by nebyla vyklepaná přední náprava, asi by se dalo říci, že za dvacítku se prostě nic lepšího nekoupí..
Naprosto spokojený,pouze běžné opotřebení,žádný zásadní problém.Později koupil v Německu 3 roky starýho focuse,aby se vyhnul českým autobazarům,jestli si pomohl je otázka? Problémy už byly.
u francouze neznamenaji bouracku, ale takhle blbe je smudlaj na lince. Jinac ten kdo si kupuje stare ojete vozidlo by mel vzdy pocitat s pocatecni investici, podvozek, rozvody, olej. Kdo se na to vyprdne pak splace
Když jsem koupil starší auto, tak jsem s tím nejdříve jezdil půl roku a testoval jsem jestli je na to vůbec spolehnutí. Teprve pak jsem se rozhodl to dát trochu dokupy a vyměnit co hořelo.
Vrážet do právě koupeného starého auta hned třeba 10 tisíc je nesmysl. Může se projevit nějaká vážná skrytá závada a tak přijdete nejen o kupní cenu, ale i o těch 10 tisíc.
jezdil několik let se Saxem 1.5D. Měřím 1,90, takže posez nebyl nic moc, volant mezi koleny a vystupování a nastupování bylo jako do tanku.. . Motor vůbec tichý nebyl, byl to "hrkač" prostě typická nafta. Ale jinak bylo spolehlivé, a hodně lehké, bylo to poznat hlavně na sněhu nebo břečce, kdy mělo tendenci držet vyjetou stopu jiného auta, nikoliv tu kterou jsem určoval volatem.
Když to shrnu bylo to jednoduché lehké auto ne které bohatě stačil i ten slaboučký naftový motor.
to shrneme-jednoduchý povedený francouzský krám který vydrží několik let od roku výroby.Kdo si ho koupí dnes je maniak...hurá,další kvalitní článek
a stále bez problémů jezdí. Má přes 200 tisíc km a kromě brzd, výfukové soupravy, rozv. řemenu, aku a kuláčů přední nápravy nebylo třeba nic měnit. Možná jsem měl štěstí na dobrý kus. Protože se přestal vyrábět v roce 2003 je jeho koupě nyní diskutabilní. Fakt je, že běžné ND jsou k dispozici často za ceny nižší než pro Škodofku.
bych spíš doporučil Nissana Almeru - držák a parádní spotřeba
jsem na to ještě líp.Článek je o ničem,nicméně říká jednu pravdu.Prdítko bez ničeho je spolehlivější a bude sloužit víc něž super kára prošpikovaná elektronikou.
Felda je sice za pakatel, ale taky tomu odpovídá. Kombinace miniaturního reidu a chybějícího posilovače je v městským provozu fakt vopruz. Otočit se bez couvání chce víceméně runway, přeplněný parkoviště je dost noční můra. Navíc i 1.3 feldy docela dost žerou. Taky jsou línější než Saxo, v zachovalým stavu se skoro žádná nenachází (jako většina starších českejch aut) apod. Převodovka z Favorita je taky děs, ale zas je fakt, že řadit bez spojky v ní dokáže i šimpanz, ta vůle je děsná Když malý auto do 50k, tak bych bral nějakýho staršího Civica. Ten je mnohem kultivovanější, taky má dost často klimošku a i to trochu jede. Navíc Honda umí motory. Díly budou dražší než na Feldu, ale Felda je fakt za trest. Člověk zapomíná. Když jsem si do ní po létech sednul, bylo to jak exkurze do středověku
Saxo prostorností nezaujme ani omylem, spíš naopak. Je to ještě horší než jedničková Fóbie, a že tam místa nazbyt fakt není. Vlezte do toho auta sakra aspoň, nebo tam neposílejte liliputána...
To už je lepší Xara. Ta má od 30 tisíc taky slušné kousky.
V bazarech zkrátka tyhle auta hnijou a nikdo je nechce. Jestli to nebude proto, že tak malá auta kupují lidé spíš jako druhé do domácnosti a ti si mnohdy rádi připlatí, zatímco člověk který má jen na jedno auto chce přecejen něco do čeho se vejde víc než jen on.