Diskuze
OBRAZEM: Čínské kopie i originály - novinky pekingského autosalonu
Děkujeme za pochopení.
reformníejakulace
Kapitalismus:-)))))))))))))))
Ještě, že majitelé firem z Evropy a USA, jen aby více vydělali, tak nechají vyrábět vše číňanům, kteří mají plat v přepočtu cca 8.000 Kč. Odměnou je, že vše kopírují a vyrábí pod jinou značkou, která je jejich vlastní, patenty je nezajímají. Úspora, o které si kapitalista myslí, že skončí v jeho kapse formou nižších pracovních nákladů se promítne v dalším propadu Evropy i USA ve chvíli, kdy budou mít vše okopírované a nebudou mít zapotřebí od euro-amerických firem už nic kupovat.
PiPiiiiiK
Re: Kapitalismus:-)))))))))))))))
Po pravdě...kdyby jste na to měl, to takhle dělat a pěkně vydělávat. Dělal by jste to?
rh2
P. Nováku - Kopírování designu Hyundai?
Píšete svůj osobní názor, nebo objektivní článek? Psalo se o tom na všech větších auto webech, designéři Hyundai jsou silně "inspirováni" vším úspěšným co kolem vidí. Zůstaneme-li u evropských, podívejte se např. na Ford Kuga a Fiesta (včetně interiéru), pak si zjistětě kdy, která automobilka uvedla na trh který model (u Hyundai se bavíme o celé řadě i...) a snad si konečně všimnete kdo od koho. Na druhou stranu i mnoho světových výrobců kopíruje své konkurenty. Možná by bylo dobré udělat si jasno jaká je hranice, kde začíná kopírování. To pak můžeme říct, že všichni současní výrobci TV se kopírují navzájem, noebo jak z toho? Pokud ale píšete svůj blog, dejte to laskavě vědět na začátku. Díky.
Oplík
Europa
No Evropa je Evropa... ;) http://goo.gl/MmsMC
"Fluidní design" jedné nejmenované značky osobně nazývám "kocovinou jednookého Korejce" ;)
honya007
Re: Asijské auto bych si NIKDY nekoupil
To je dobře, že to víme.
Kilimanjaro
to je samej design, kopiraky, ale to hlavni je jinde
proste s tema autama svihnete o stenu, nebo podlahu a uvidite, ktery je dobry, muzete mit nejnovejsi designy a technologie, disco v aute, ale kvalitu zjistite poctem kilometru, ktery je auto schopno ujet a tim, co z vas zbyde v pripade nehody, proto si nikdy nekoupim ausus z Ciny, Koree, Malajsie atp budu jezdit svojim technologicky zastaralim saabem a budu spokojenej:)......mimochodem bych rad videl, jak by tyhle cinsky slupky dopadly, kdyby je v Top Gearu pustily z jerabu jako to udelali s BMW 3 a Saabem 900:)
Rubik1
Re: to je samej design, kopiraky, ale to hlavni je jinde
Ne kazdy potrebuje, aby jeho auto vydrzelo pad z jerabu. Vice bych se zajimal o to, jak auto obstoji pri narazu do boku.
rebbe
Zatím málo zajímavé, skoro nic
čínsko-korejský barok. Zajímavé by byly konkurenční modely třeba k Passátu kombi, SuperB kombi, Yeti, nebo snad i Tiguana. Zejména 4x4 modely s nízkou spotřebou, pro rozbité české dálnice.
Hyundai snad ani kopírovat nelze, ty barokní prvky jsou na všech současných vozech, včetně i Mercedes a BMW. Elegance lokomotivy, s maličkými střílnami vzadu, se neobejde bez parkovací kamery. To je třeba Yeti pravé stylistické osvěžení!!
Rubik1
Re: Zatím málo zajímavé, skoro nic
Cinanum jsou rozbite ceske silnice ukradene.
vydra mořská
Ani se nedivím, tolik volně prodejných padělků jsem nikde
jinde neviděla. Když mě kolegové vzali na trh, připadala jsem si jako u našich vietnamců, ale jen na chvíli. Značkové oblečení, tašky, brýle, boty, vše na co si vzpomenete, od originálu skoro k nepoznání a ve slušné kvalitě. A nikomu to nevadí, nikdo to nezakáže, nezabaví, prostě na jedné straně ulice trh s padělky a na druhé luxusní obchody a před nimi fronty!
jizanskavlajka
kecy a jen kecy
Dneska je kazdý auto podobný každýmu,staršímu či novějšímu modelu. Dokažte že má smysl si připlatit za uavedenou značku.Kde je poměr cena x užitná hodnota vpr....pomlouvání je jen důkaz strachu a neschopnosti nabídnout rozumnou kvalitu s přiměřenou cenou. čína brzy takové brebtálky převálcuje .makejte a nabídněte rozumné auto za rozumné peníze a ne euroobludy plné elektroniky s pernamentkou do výměnkárny
Kilimanjaro
Re: kecy a jen kecy
s pernamentkou do výměnkárny tak to je heslo dne (a pravdivy)
wheelmaker
Čína je mistr v kopírování
Máme výrobní pobočku v Číně tak pár postřehů Jsou to mistři v kopírování. Vytisknete výkres na papír a je to "public" - zítra vesele vyrábí dle našeho výkresu jiná firma. Konstruktéři chodí na ranní směnu k nám a odpolední do konkurenční firmy, kde si sebou nesou i data. Nezlobme se na ně, oni to mají prostě v krvi. Duševní vlastnictví pro ně nic neznamená.
tomtop
Re: Čína je mistr v kopírování
a vedení firmy to vůbec nevadí ?
Ještě že je ta asie tak daleko...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Financial Controller (A12540)
AURES Holdings a.s.
Praha