- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
u me ste naprosty zabari...doporucuju se zajit v Cine podivat na stanek Citorenu na model Numero 9...takhle vypada design pro 21. stoleti a ne tahle vase priserna krabice o ktery do nekonecna basnite a placate se pri tom po ramenou...
Nerozhoduje vas nazor, ale pocty prodanych aut a zisk. Takze si porovnejte cisla.
Vždyť do Číny se dovážela už i Felicia, co si tam pamatuji tak s karburátorem a zesíleným podvozkem. To hohl být tak rok 1997/98. Tak nechápu co slaví....
podle meho odhadu zlate casy na cinskem trhu konci.
uz to nebude tak, ze kazda vybehova zastarala plecka bude pro cinu good.
ted se vsechny automobilky predhaneji, aby do ciny dodaly sve top novinky, coz je pro skodu utilizujici odpad z dilny Audi urcite spatna zprava. A co horsiho, Cinani maji sva vlastni auta a nekterym z nich unyle Citigo, Fabie a Superby nesahaji ani po kotniky. Design cinskeho SUV Chery TX budiz zarnym prikladem. Postavte ho vedle Yettiho a 99% lidi bude muset rado ci nerado konstatovat, ze cinsky design je o generaci modernejsi a lepsi.
nevim, jak nekdo muze utilizovat slovo utilizovat, ale je treba porovnavat porovnatelne. Spousta evropskych aut je svazana bezpecnostimi normami (hlavne pro chodce,bezpecnost a spotrebu). Tudiz pokud to same nesplni cinske auta, tak je tezke to porovnavat - pokud maji benevolentnejsi tolerance, normy atd.
Jinak samozdrejme, ze Skoda by mohla design trochu ozivit.
Takze pro cinsky trh je Oktavka v luxusnejsim provedeni nez pro cesky, protoze Cinani jsou narocnejsi a maji vice penez. A to byl pred nemnoha lety 3. svet. To, ze v Cine nemaji demokracii, se jevi jako vyhoda, protoze poskytuji vetsi politickou stabilitu nez zbytek sveta a firmy muzou dobre planovat na mnoho let dopredu bez strachu z nahlych zmen zakonu.
emh o no je tech cinanu o 1 302 897 300 vic jak cechu, takze jejich horni 1% je vic lidi nez vsichni v CR
A od kdy tam chtějí začít působit?