Diskuze

Hybridní budoucnost pro zamořená čínská města: Audi A6 L e-tron

Budou Číňané smýšlet ekologicky? Odvážnou otázku nastoluje Audi, které na autosalonu v Pekingu představilo čínskou prodlouženou verzi modelu A6 s hybridním pohonem. Kdo někdy navštívil čínské megapole, potvrdí, že taková auta pro ně mají smysl. Pokud se ale stanou standardem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jisi258

26. 4. 2012 22:18
Doufam...

ze cinani poslou slavnou Audi do zadele.

Tam si libuji v osmivalcich a v prodlouzenych verzich limuzin. A v pancerovanych SUVckach a podobnych nevkusnostech. Kdepak baterky, ty vozi do evropy detem na hrani :-P

0 0
možnosti

Rubik1

26. 4. 2012 18:50
Dobijeni baterii

Podstanou informaci jsem v clanku nenasel. Pokud tam je, tak me opravte. Jde o to, zda se daji baterie v garazi nabit a pak ujet tech "az 80 km" na elektrinu. Odpoved je ano, jde o tzv. plug-in hybrid. Pro srovnani, Toyota Prius neni tohoto typu a baterie si clovek nemuze u stojiciho auta dobit.

0 0
možnosti

pavelthelong

26. 4. 2012 20:11
Re: Dobijeni baterii

a propos, jaka je vlastne vyhoda, pokud si mohu akumulatory nabiz dopredu ? Z fyzikalnich zakonu vyplyva, ze provoz na z fosilnich paliv ziskanou elektrinu je jeste mene ekologicky nez provoz spalovaciho motoru. Jedina vyhoda hybridu je rekuperace energie, a to sice jedina, ale podstatna. Zbytek provozu na "cizi" elektrickou energii je pouze odlozenim vyfukovych plynu jinam a cena za to je podstatne mensi ucinnost systemu lektrarna-prenosova sit-auto.....

0 0
možnosti

Dewils1

26. 4. 2012 17:39
.

To auto nemá s ekologií nic společného;-DRv

0 0
možnosti

pavelthelong

26. 4. 2012 16:33
pojem "ekologicky" ma dneska skryty vyznam

"dotovany z prostredku jinych" nebo "uspory, ktere stoji nekolikanasobne tolik co normalni provoz" Uz i samotni Nemci priznavaji, ze ekonomicka navratnost u soucasnych hybridnich automobilu je nekde nad 400.000 km najezdu. I kdyby to bylo 300 nebo dokonce 200 T km, pak uspornost hybridu nevyvazi problemy s akumulatory - se ziskavanim vzacnych kovu nutnych pro jejich vyrobu a s jejich pozdejsi likvidaci.

0 0
možnosti

PiPiiiiiK

26. 4. 2012 16:42
Re: pojem

Však o materiály nebude nouze, když je bude Google těžit z kosmu :-)

0 0
možnosti

jisi258

26. 4. 2012 16:18
Cinske megapole...

jako napriklad Peking se vyznacuji tim, ze temer nikdo nic nevi nic o misnim znecisteni. Mesto ma sice 1000 webkamer na streamu, ale kazda je pod kontrolou vlady a zadny obrazek nepronikne bez jejiho schvaleni (editace) ven pod hrozbou sankci :)

Takze bych s tim znecistenim brzdil, pokud jste se teda prave nevratil z Ciny.

0 0
možnosti

Danny_Kay

26. 4. 2012 15:36
co to jsou za hrozne disky?

8-o

0 0
možnosti

littlemoon

26. 4. 2012 15:47
Re: co to jsou za hrozne disky?

čínanum se líbí a to že se nelíbí tobě je Audi naprosto jedno :-/

0 0
možnosti

MGMG

26. 4. 2012 15:28
do každé rodiny

Jedno až dvě hybridní Audi A6 do každé čínské rodiny, žijící ve městě, a smog je vyřešen.

0 0
možnosti

hit

26. 4. 2012 14:59
ekologicky?

Jezdí to na vodu, nebo dokonce na vzduch? A ty li-ion akumulátory jsou ekologický? A ještě k tomu dvoulitr. Úplná jezdící ekologie

0 0
možnosti

zbiro

26. 4. 2012 15:30
Re: ekologicky?

Tady nejde o ekologii, jde o to že si to ten Číňan může dovolat, Evropanů kteří na to mají ubývá ;-D, proto se audi i WV stěhují na čínský a indický trh.

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...