- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ze cinani poslou slavnou Audi do zadele.
Tam si libuji v osmivalcich a v prodlouzenych verzich limuzin. A v pancerovanych SUVckach a podobnych nevkusnostech. Kdepak baterky, ty vozi do evropy detem na hrani
Podstanou informaci jsem v clanku nenasel. Pokud tam je, tak me opravte. Jde o to, zda se daji baterie v garazi nabit a pak ujet tech "az 80 km" na elektrinu. Odpoved je ano, jde o tzv. plug-in hybrid. Pro srovnani, Toyota Prius neni tohoto typu a baterie si clovek nemuze u stojiciho auta dobit.
a propos, jaka je vlastne vyhoda, pokud si mohu akumulatory nabiz dopredu ? Z fyzikalnich zakonu vyplyva, ze provoz na z fosilnich paliv ziskanou elektrinu je jeste mene ekologicky nez provoz spalovaciho motoru. Jedina vyhoda hybridu je rekuperace energie, a to sice jedina, ale podstatna. Zbytek provozu na "cizi" elektrickou energii je pouze odlozenim vyfukovych plynu jinam a cena za to je podstatne mensi ucinnost systemu lektrarna-prenosova sit-auto.....
"dotovany z prostredku jinych" nebo "uspory, ktere stoji nekolikanasobne tolik co normalni provoz" Uz i samotni Nemci priznavaji, ze ekonomicka navratnost u soucasnych hybridnich automobilu je nekde nad 400.000 km najezdu. I kdyby to bylo 300 nebo dokonce 200 T km, pak uspornost hybridu nevyvazi problemy s akumulatory - se ziskavanim vzacnych kovu nutnych pro jejich vyrobu a s jejich pozdejsi likvidaci.
Však o materiály nebude nouze, když je bude Google těžit z kosmu
jako napriklad Peking se vyznacuji tim, ze temer nikdo nic nevi nic o misnim znecisteni. Mesto ma sice 1000 webkamer na streamu, ale kazda je pod kontrolou vlady a zadny obrazek nepronikne bez jejiho schvaleni (editace) ven pod hrozbou sankci :)
Takze bych s tim znecistenim brzdil, pokud jste se teda prave nevratil z Ciny.
čínanum se líbí a to že se nelíbí tobě je Audi naprosto jedno
Jedno až dvě hybridní Audi A6 do každé čínské rodiny, žijící ve městě, a smog je vyřešen.
Jezdí to na vodu, nebo dokonce na vzduch? A ty li-ion akumulátory jsou ekologický? A ještě k tomu dvoulitr. Úplná jezdící ekologie
Tady nejde o ekologii, jde o to že si to ten Číňan může dovolat, Evropanů kteří na to mají ubývá , proto se audi i WV stěhují na čínský a indický trh.