Diskuze

Nové motory pro jaguary: šestiválec s kompresorem a čtyřválec s turbem

Jaguar představil při příležitosti pekingského autosalonu dvě zcela nové pohonné jednotky, které doplní stávající řadu motorů. Oba motory spalují benzín a mají přeplňování, menší čtyřválec turbodmychadlem a větší šestiválec kompresorem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
1

11galuus12

26. 4. 2012 21:15
Nadauto pro nadzloděje.

0 0
možnosti
JS

jisi258

26. 4. 2012 22:28
Re: Nadauto pro nadzloděje.

zas jeden chytrej. X type je dneska za hubicku... staval mega a ted si ho muzes koupit za cca 170 tisic..., s 3litrem V6 a vykonem pres 200 koni anebo naopak uspornym 4valcem turbodieselem... a pak prijde nejakej ferda jako ty s Fabii holobyt edition a bude plkat, ze to je ten megazlodej, co si nakradl....Rv

1 0
možnosti
C

celim

26. 4. 2012 15:30
tak včlánku byl u 6válce zmíněn kompresor.

Již ale nezmínili jaký Rootsův? A nebo tam byl jen špatný překlad a je tam turbo jako u toho čtyřválce?!

0 0
možnosti
JS

jisi258

26. 4. 2012 16:00
Re: tak včlánku byl u 6válce zmíněn kompresor.

roots hmm, asik jo ale nikde to na webech neni.

vychazim z toho, ze XKR-S ma ten 8valec petilitr a ten mel  roots-type twin vortex supercharger with its two intercoolers :-)

0 0
možnosti
MKKV

Mrhamotý Krdlebný Kňukvulín v2.2

26. 4. 2012 14:49
Achjo...

Když Jaguára, tak 5,3l V12, přinejhorším 4l V8... Nemám rád současný vývoj, kdy se do všeho cpou přeturbený minimotorečky s mizivou životností...

0 0
možnosti
J

JeFFik

26. 4. 2012 15:11
Re: Achjo...

A kolikže sis už koupil nových Jaguarů či jakýchkoliv jiných aut s V12 či V8? Aby výrobce mohl považovat tvůj výkřik za "směroplatný" pro jeho další vývoj? ;-)

0 0
možnosti
R

Rambo-x

26. 4. 2012 11:33
Zachvíli.....

Nebude možné koupit pořádný motor,i prestižní značky budou jezdit s HTP,asi tak 40x přeplňovaný aby to mělo výkon:-Pbože kam jsme se to dostali

Předpokládá se,že u takových značek si chce zákazník zaplatit za pořádný osmiválec,nebo dvanáctiválec,no díky ekoteroristům už si to ani za peníze nekoupí

Kde je to tak razantní snižování spotřeby,já jsem s 24 let starou škodou rapid 136 jel dálku za 6,0 litru,normálně 7,ve městě 8.......dnešní motor HTP jezdí dálky za 7,normálně za 8 a město klidně i za 10,o dálnici ani nemluvě,tam se to lehce vyšplhá až na 14......hlavně že to má katalyzátor a tři válce:-P

Ta moje prastará karburátorová 1,3OHV dá snad ve všech parametrech(výkon,spotřeba,kultivovanost)tu super moderní,vstřikovací elekektronicky řízenou HTP......moc jsme se teda neposunuli

1 0
možnosti
-

-drb-

26. 4. 2012 12:06
Re: Zachvíli.....

Drobný detail - ta stará škodovka měla poloviční hmotnost. Pokud by ten motor měl tahat jedenapůltunovou obludu, tak by nejezdil za 6 ani náhodou.

Takže nové motory jsou výrazně úspornější a efektivnější. Jenže auta jsou těžší, a také provoz je dnes méně plynulý než tehdy. Takže spíš je zázrak, že se hodnoty stále drží a nestoupají.

0 0
možnosti
MH

hustolez

26. 4. 2012 10:38
...

Za chvíli už budou mít motory jen turba a občas se přidá válec na zvýšení výkonu. ;-D

0 0
možnosti
JS

jisi258

26. 4. 2012 10:52
Re: ...

spis se ty valce uberou a ty co zbydou se jeste budou behem jizdy vypinat :-/

0 0
možnosti
AL

alis

26. 4. 2012 9:40
Jaguár?

Takový shit bych si nikdy nekoupil!;-D;-D;-D

0 0
možnosti
C

computer

26. 4. 2012 11:24
Re: Jaguár?

Máte pravdu, to není auto na venkov a parkovat na dvorku.

0 0
možnosti
JS

jisi258

26. 4. 2012 8:58
TAK TOMU RIKAM EVOLUCE

marne vzpominam, kdy byly v Jaguaru naposledy 4 valce v benalu. 12tivalce bych si vzpomenul z fleku.

Tak ted uz jenom zbyva jen trivalec ... aneb kulhavy Jaguar s jednou amputovanou nohou.

Do roka a do dne myslim bude v nabidce taky. 8-o

India Power RULEZ RvRvRv

0 0
možnosti
J

JeFFik

26. 4. 2012 10:15
Re: TAK TOMU RIKAM EVOLUCE

díky růstu výkonu mají dnes čtyřválce vyšší výkon, než měly šestiválce či dokonce osmiválce před 40-50 lety. Jelikož je pak motor jednodušší, lehčí, levnější a má nižší ztráty, tedy je efektivnější, tak by konstruktéři museli být naprosto bl.bí, aby toho v základních motorizacích nevyužili!

0 0
možnosti