Diskuze

Krocení neurvalého býka: jízda s Lamborghini Aventador

Už na pohled poznáte, že je to jedno z nejsilnějších aut, které dnes koupíte. Sedm set koní, to už vyžaduje hodně odhodlaného, odvážného a zkušeného toreadora. Značka s býkem ve znaku vypustila tuhle bestii do provozu loni. Stíhačku bez křídel za sedm a půl milionu jsme prohnali italskými zatáčkami. Jako jedni z vůbec prvních z Česka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Bubrak

3. 5. 2012 16:57
no

k tomu snad jen 'no ty vole' R^ mam Firebirda 5.7 V8, 450Nm, v utery sem jel v S600 od Mercedesu, kde je V12 a 550 koni, nicmene pry 3 tuny, jel sem v Audi RS6, 570 koni, ale tohle bude masakr jeste nekde o kus dale a design A+++ ;-)

0 0
možnosti
TD

the doctor

3. 5. 2012 17:17
Re: no

mám F14 Tomcat a F18 Hornet a toto bude podobný svezení

3 0
možnosti

czermi

3. 5. 2012 15:55
pěkné

krásnej design akorát ten předek se mi nelíbí

0 0
možnosti
1

11galuus12

3. 5. 2012 15:17
To s tím mobilem mě dost rozladilo!

0 0
možnosti
Z

zbiro

3. 5. 2012 14:20
pěkný článek

po dlouhé době mě tohle bavilo číst R^

0 0
možnosti
DW

oykaxpoi

3. 5. 2012 13:45
nedávno

jsem to viděl v topgearu a musím řict, že to opravdu povedený stroj

A z nuly na 100 za 2,9s, to si nedokážu představit.. je to stíhačka bez křídel..

0 0
možnosti
JN

Bubrak

3. 5. 2012 17:07
Re: nedávno

tak 2.9 umi kdejaka starsi motorka co se dneska da koupit pod 50tis, nicmene v aute je to uplne jinej zazitek, z 0 na 200 maj seriovy motorky uz pod 7sec

0 0
možnosti
MD

debeer

3. 5. 2012 11:53
Tak to je síla.

Chtěl bych se s tím svézt, alespoň na okruhu;-)

0 0
možnosti
A

alčawirth

3. 5. 2012 13:07
Re: Tak to je síla.

http://www.supersportzababku.cz/

0 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v1

3. 5. 2012 11:51
je autorovi vůbec znám význam slova "neurvalý"???

:-/

0 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v1

3. 5. 2012 11:53
Re: je autorovi vůbec znám význam slova

jinak ovšem: Lamba byla, jsou a vždy budou nejkrásnější auta:-)R^

0 0
možnosti
AR

wedgee

3. 5. 2012 11:41
Krasavec

Úžasný auto...vyborně sepsaný !R^

0 0
možnosti
RS

V12

3. 5. 2012 10:15
Haldex

Odkedy vie Haldex menit pomer krutiaku prenasaneho dopredu / dozadu, ked je to iba obycajna spojka na pripojenie pohonu druhej napravy ? Rozdelovat krutiak dokaze iba medzinapravovy diferencial, nie spojka, nech je to cokolvek - ci Visco, BorgWagner, elektrodynamika, Haldex atd.

Zasa niekto zavadza, alebo nevie o com pise.

0 0
možnosti
JS

jisi258

3. 5. 2012 10:26
Re: Haldex

tam v tom clanku je vice kravin, ta prevodovka samozrejme JE dvouspojkova, nicmene Haldex uz davno neni ten hloupy Haldex prvni generace, co umel pripojovat jen zadni kola, kdyz se predni protacela a to jeste se spozdenim. Pravdepodobne se jedna o aktivne rizeny elektronicky rizeny system, kde se tlakem hydrauliky na zaklade propoctu muze plunule menit distribuce tociveho momentu v libovolnem pomeru mezi predni a zadni napravu. S timhle resenim tusim prisel jako prvni SAAB.

0 0
možnosti
JS

jisi258

3. 5. 2012 10:12
technika

no vite, pani novinari...

kdyby to auto nebylo "rozporuplne", ale bylo by to echt lambo se vsim vsudy jak ze stare skoly, tak byste tenhle clanecek nemeli sanci sepsat. Myslim, ze ta "rozporuplna" prevodovka s ESP rozdelujici tocivy moment (neplest se silou) na kazde kolo vam a Aventadoru zachranila kuzi, protoze bez tech elektronickych udelatek byste to otocili zadkem napred v prvni zatacce.  A to v mnohem tezsim a slabsim aute.

Jezdit s motorem uprostred se totiz musi umet, na to nestaci pruprava z nejake rychle Audiny 4x4, to uz musi mit clovek neco odjezdeno a mit to v ruce.

A co se tyce zrychleni 0-100 za 3s, tak to me nechava naprosto v klidu, za komentar stoji az ta dvoustovka.

2 0
možnosti