- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
k tomu snad jen 'no ty vole' mam Firebirda 5.7 V8, 450Nm, v utery sem jel v S600 od Mercedesu, kde je V12 a 550 koni, nicmene pry 3 tuny, jel sem v Audi RS6, 570 koni, ale tohle bude masakr jeste nekde o kus dale a design A+++
mám F14 Tomcat a F18 Hornet a toto bude podobný svezení
jsem to viděl v topgearu a musím řict, že to opravdu povedený stroj
A z nuly na 100 za 2,9s, to si nedokážu představit.. je to stíhačka bez křídel..
tak 2.9 umi kdejaka starsi motorka co se dneska da koupit pod 50tis, nicmene v aute je to uplne jinej zazitek, z 0 na 200 maj seriovy motorky uz pod 7sec
jinak ovšem: Lamba byla, jsou a vždy budou nejkrásnější auta
Odkedy vie Haldex menit pomer krutiaku prenasaneho dopredu / dozadu, ked je to iba obycajna spojka na pripojenie pohonu druhej napravy ? Rozdelovat krutiak dokaze iba medzinapravovy diferencial, nie spojka, nech je to cokolvek - ci Visco, BorgWagner, elektrodynamika, Haldex atd.
Zasa niekto zavadza, alebo nevie o com pise.
tam v tom clanku je vice kravin, ta prevodovka samozrejme JE dvouspojkova, nicmene Haldex uz davno neni ten hloupy Haldex prvni generace, co umel pripojovat jen zadni kola, kdyz se predni protacela a to jeste se spozdenim. Pravdepodobne se jedna o aktivne rizeny elektronicky rizeny system, kde se tlakem hydrauliky na zaklade propoctu muze plunule menit distribuce tociveho momentu v libovolnem pomeru mezi predni a zadni napravu. S timhle resenim tusim prisel jako prvni SAAB.
no vite, pani novinari...
kdyby to auto nebylo "rozporuplne", ale bylo by to echt lambo se vsim vsudy jak ze stare skoly, tak byste tenhle clanecek nemeli sanci sepsat. Myslim, ze ta "rozporuplna" prevodovka s ESP rozdelujici tocivy moment (neplest se silou) na kazde kolo vam a Aventadoru zachranila kuzi, protoze bez tech elektronickych udelatek byste to otocili zadkem napred v prvni zatacce. A to v mnohem tezsim a slabsim aute.
Jezdit s motorem uprostred se totiz musi umet, na to nestaci pruprava z nejake rychle Audiny 4x4, to uz musi mit clovek neco odjezdeno a mit to v ruce.
A co se tyce zrychleni 0-100 za 3s, tak to me nechava naprosto v klidu, za komentar stoji az ta dvoustovka.