- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Léta kupuji do svých aut nafru u nejlevnější pumpy v okolí. V současnosti za 35,90. Momentálně mám X5, předtím 530D a nikdy jsem neměl problém. Problém jsem měl předtím, když jsem nakupoval u tehdejší ARAL, musel jsem měnit vstřikovací trysky. Takže to není o levných a drahých pumpách.
Docela by mě zajímal, o kolik tyhle ekologický blbosti zvyšují cenu benzínu.
Předpokládám že důsledky tohoto snižování podílu síry v naftě nejsou ani zdaleka potvrzený.
To určitě. Kde tam mám záruku, že to provozovatel taky něčím nenaředí? hmm?
Navíc ty ceny. Většinou tankuju na benzínkách u autobusáků, obchoďáku a nikdy sem neměl problém.
A proč kvalita nafty na pumpě Shell CZ byla na tom s kvalitou podle nezávislého testu stejně jako ty no-name pumpy?
A přitom je auto takový pekelný stroj a trochu síry to nesnese. To se divím.
Vadí nebo nevadí? Z článku to jasně rozhodně nevyplývá. Takovéhle kecy nemám rád, zmotá se všechno dohromady a ten zásadní úsudek neuděláš.
Motoru to nevadí. A ze vzduchu to spláchne voda (trochu kyselého deště). Takže jediný, komu to vadí, je berňák.
Stalo se mi to u čerpací stanice Shell na dálnici. Měl jsem prázdnou nádrž a tak jsem nabral 1/4 na dojetí domů. Sešápl jsem plyn a turbo vůbec nezabíralo ... prostě jako by výkon toho auta byl poloviční. A to mám 110HP Octavii.
Podle mě to nebylo novým benzínem, ale tím, že jste rozmíchal nečistoty na dně nádrže...ale do jaké míry to mohlo ovlivnit výkon automobilu, to nevím.
a žádný problém....rychle se to tam otáčí tak předpokládám, že nemají důvod to tam nějak ředit apod.....
Velký obsah síry motory nepoškozuje jelikož v roce 1995 motory taky nepoškozoval. Srovnávat motory z roku 95 s novodobými motory je jako srovnávat stíhačku z toho samého roku a dnešní. Filtry pevných částic se s tímto problémem vyrovnávají jen velmi těžce a jejih životnost to jistě zkrátí. To same vtřiky jsou dnes ůplně o něčem jiném vstřik do komurky čístě mechnického vštřiku a dnešní přímé vstřiky Piezoelektrické jsou taky nebe a dudy. U dnešních motorů stačí jezdit na řepku a je zaděláno na průser.
30 000 mg = 30 000 miligramů = 30 kg ???? ... v 5kg pneu :-)))
Ano, asi se zřejmě jedná o mikrogramy, ale na to v naší abecedě jaksi chybí písmenko ... no nic, zaujalo mě to (hlavně to, že se to v článku ještě opakuje)
Váš výpočet trochu nesedí, přeskočil jste gramy a pokračoval rovnou na kilogramy
Protože 30 000 miligramů je 30 gramů, tedy okolo 0,03 kg. A to se do pneumatiky sakra vleze..