- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že především PCČR má dodržovat předpisy, ne je porušovat "zabíjet a vraždit"
např. zesnulý 22-letý motorkář z Dobříše, policejní passat ho zabil při otáčení za změřeným autem v protisměru, policie mlží, nakonec to něj hodí a vrah bude opět svobodný. Pro rejpaly: enduro 125cm, takže žádné oblíbené 300 z místa.
Bezpecnost nade vse.. http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/policejni-passat-a-mrtvy-motorkar-v-dobrisi-zabijet-a-mlzit/
Možná jsem naivní ale nebylo by lepší koupit nějakou opravdu účinnou policejní stíhačku, v zahraničí je to běžná praxe, v Itálii mají třeba Lamba (a taky tam jednou rozflákali), americká policie používá třeba Fordy Mustang (často nemají majáky ale jen blikače za maskou a ve světlech), v Kalifornii zcela prokazatelně jezdí Poršáky, totéž policie v Německu a Rakousku (911), velice oblíbené jsou i Imprezy a Evolutiony (UK, Austrálie, Francie, Japonsko), v Japonsku (ano tom slušném Japonsku) používají Nissany GT-R nebo Mazdy RX-8. Jen ten policejní Veyron nebo Koenisegg asi patří jen do Need for Speed :))) Passaty jsou spíš něco jako Civic Cruisery.
a kdo by s tím u nás jezdil to by bylo potřeba najmout i řidiče k policii
Nikoliv pomáhat a chránit, ale lovit to je popis práce !!!!!!!!!!!
Ano, není nad situaci, kdy řidič místo na silnici čumí na tachometr, aby nebyl zbuzerován...
Ridic, ktery nevi, kolik (priblizne) jede, nepatri na silnici. A ten pripadny pohled na tacho trva desetiny sekundy.
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/policejni-passat-a-mrtvy-motorkar-v-dobrisi-zabijet-a-mlzit/
Stačí se podívat jen jak si ta baba policajtka ani neumí sednout za volant, je tam skrčená jak slepice v EU-kurníku, ale určitě už měsíc přispívá k bezpečnosti provozu.
Achjo - kdyz o necem nic nevim, tak alespon nezkousim mudrovat. Ona ta zenska sedi naprosto predpisove, coz svedci o tve neznalosti - nejspis jsi jeden z "lezicich borcu", kteri pomalu ani nedosahnou na volant...
To si opravdu někdo může myslet, že ty nové Passaty mají přispět k bezpečnosti na silnicích? Vždyť je nezajímá žádný problém například na D1 mimo vyšší rychlosti. Když jedu v prostředním pruhu a z pomalýho se přede mě nacpe přes plnou čáru kamion, tak to není lukrativní pro Kobru 11 a raději se dál šine za Oktávkou v levým, která ohrožuje snad celý svět svou závratnou 150kilometrovou rychlostí... Co je víc život/zdraví ohrožující, to že ta Ochcávka jede v rychlým rychleji nebo to, že ve 130 se přede mě nacpe brzda kamion se svojí "bezpečnou" 80kou na omezovači? Ale Tržil v tom má jasno. A ekonomická rada vlády taky, každá koruna do rozpočtu je dobrá...