Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ceník obří dacie začne asi na 220 tisících. První kilometry s lodgy

Dacia Lodgy je obrovské auto za pár peněz. A rozhodně není špatné. Kdo nemá na Renault Espace a potřebuje auto pro sedm, už nemusí jen obcházet autobazary. Základní cena 220 tisíc nemusí být konečná. Automobilka se ji ještě snaží srazit. Má na to měsíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tmx

Trochu mě děsí váha...

Při 4,5 metru to má pohotovostní hmotnost 1165 kg a oproti tomu takový Ford S-Max má 4,77 metru a pohotovostní hmotnost 1605 kg? Toho bych se trochu bál... I C-Max, který je oproti Dacii zas o 10 cm kratší, má pohotovostní hmotnost o víc jak 200 kilo vyšší... :-/

0/0
10.5.2012 12:02

jisi258

Re: Trochu mě děsí váha...

asi u Dacie delaji cele kastle z vysokopevnostni ocele ... ;-)

+1/0
10.5.2012 13:30

fanda357

Re: Trochu mě děsí váha...

výbava, výbava ... každý (nejen) elekotromotorek něco váží ....

+3/0
10.5.2012 14:15

809.KocuR

Re: Trochu mě děsí váha...

Pro srovnání Golf GTI 1400 kg .... no jo, udělali to lehké. Proto tomu taky stačí slabší motor.

0/0
12.5.2012 0:24

dannny

Re: Trochu mě děsí váha...

zrovna u c a s-maxu se hmotnost uměle zvyšovala, aby se s celkovou dostali nad 2500 kg. Kvůli flotilovým emisním limitům. Takže bych to porovnával s něčím jiným. Osobně si myslím, že hlavní rozdíl v hmotnosti bude v použití tlumících materiálů, plastů atd... Ty navíc stojí obvykle víc, než železo...

0/0
10.7.2012 16:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.