- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
překvapen. Ve výbavě Arktica nevypadají materiály v interiéru vůbec špatně. Jednoduché výplně dveří považuji za praktické, zvlášt pro rodiny s dětmi. Ono čistit zapatlanou čokoládu z nápaditě tvarovaného textilního čalounění není nic moc... Ten jejich multimediální displej měl lepší grafiku a rozlišení, než vedle stojící mercedesy. A co se týče třetí řady sedadel, to byl ve srovnání s konkurencí docela šok. Jistě, sedačky jsou jednoduché, trubková konstrukce, žádné multifunkční plastové výlisky, které mají milion možných nastavení a vypadají jako z hvězdných válek. Ale jdou jedním pohybem zklopit a velmi snadno vyjmout. Mám 185 cm a zcela pohodlně jsem nastoupil a mohl si na ně sednout. Vedle mě si přisedl chlap obdobných rozměrů, a měli jsme dost místa. U většiny konkurenčních značek jsem vůbec nepochopil, proč tu třetí řadu do vozu vůbec montují. Často na ni není možné usadit ani vemi malé dítě...
Podle uvadene spotreby se ten motor vylozene trapi. V dnesni dobe a pouze 60kW? Spatny motor.
http://auto.sme.sk/c/6367503/dacia-lodgy-jazda-s-najlacnejsim-sedemmiestnym-autom.html
Hezké...tak nějak jsem to v podstatě čekal...díky, pěkná recenze.
tak krásný a vzhledově vyvážený auto jako Roomster to opravdu neni, no... Ale skoro..
Pry na kvalitnim zakladu Renaultu, co tim jako autor myslel ? Od Renaultu neexistuje povedene auto cca uz 20 let. Vsechno poruchovy kramy, kdyz se k tomu prida jeste Rumunska a arabska 'duslednost', tak to mozna vydrzi v provozu 2-3 roky.
Hlavne by si to meli kupovat lide, ktyri maji blizko do servisu.
Nová Laguna a a nový Megane jsou spolehlivá auta.
nádherné a super auto, ale nesmí se dozvědět, že je to Dacia. Okamžitě pak změní názor.
nádherné = subjektivní názor
super auto...proč? Nekvalitní materiály, špatná bezpečnost, nudné jízdní vlastnosti, příšerné motory .... tohle nebudou ty nejlepší parametry super auta.
Tohle auto je ekvivalentem bezmasych parku v diskontu v akci nebo "mlecnych" nahrazek ze soji. Je to sice humus, ale nekteri lide si to i tak koupi, protoze je to tak levne. Navic na trhu opravdu chybelo auto pro chude rodiny s vetsim poctem deti, obecne EU produkce s vice nez ctyrclennymi rodinami prilis nepocita a v nizsi cenove hladine je to uz uplne spatne.
mléčná náhrada ze soji je o dost dražší než mléko.. oproti 15kč za litr mléka je to skoro 40kč za sojovou náhražku..
Že to z 0 na 100 udělá za 20s? No a co.
Na startovní čáře na dálnici stojí Dacia a Lambo. Mají před sebou 1000km. Lambo se rozjede na 130 za 5s, Dacia za 30. Při dodržování max. rychlosti jsem s Dacií v cíli o cca minutu dříve než Lambo.
S Dacií totiž nemusím cestou tankovat.
1) abyste na silnicích potkávali 18 let staré Espacy u kterých netušíte kdy jim uletí kolo nebo tohle auto?
2) z aut se stává brutální spotřebka a pokud se většina automobilek nevydá stejnou cestou jako Renault, skončí veškerá výroba v Číně. A pak pánbůh s námi, protože se tím vytvoří takový tlak na vývoj, že auta klesnou technologicky na úroveň sekaček na trávu...
.
Není to 100% můj oblíbený trend ale chápu že je pro evropské producenty nutný. Ne každý má vybudované zázemí a jméno jako Němci (kromě GM/Opel) aby viseli svojí image (ale jenom někdy kvalitou) nad masovou produkcí zbytku světa. Buďto budete dělat politiku jako např. BMW nebo jako Renault. Pokud zvolíte jinou cestu, do deseti let bude váš generální ředitel žvatlat čínsky. Tak to prostě je.
až do momentu, kdy si otec musel kvůli špatnému přístupu do lesa koupit teréňák. Nejdříve si to všechno obešel a nakonec si koupil benzínovej Duster.
A vážení, je to vážně skvělé auto. Palubovka sice nic moc, ale je tam dost místa, kufr taky solidní a průchodnost terénem úžasná. V zimě jsem si ho půjčil na hory a byla to paráda. Bez problémů jsem se s ním v 30cm vrstvě sněhu vydrápal až k chatě. Za ty peníze skvělé vozítko a dost se obávám, že ho nakonec koupím jako nákupní auto pro ženskou. Pro 4 lidi ideál.
Navíc, co vlastně člověk pro běžné ježdění potřebuje ??? Plechovku za milion, nebo obyčejné auto bez zbytečných elektronických nesmyslů, které z těch drahých aut dělají poruchové šunty.
A tak to má být,že si každý koupí to na co má a co se mu zamlouvá.Ale asi bych nebyl tak kritický k těm plachovkám za milion a přeelektronizovaným autům.Musíme mít přeci nějaký pokrok,to sme mohli zůstat u koní a povozů,nebo pěškobusů,což by na druhou stranu mnohým neuškodilo.A určitě i za pár let ta dacia bude mít takové novinky.