- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ve svých třídách Yago, Colt a Auris - typičtí Němci. To není první statistika, kde to takhle vyhodnotili. A to ještě možná zapoměli na nějakou Mazdu.
Na mém Passatu, co jsem před rokem prodal a kolegově Sharanu odešla elektronika při cca 50.000 km. Mi neřadila automatika, kolega měl 3x měněnu řídící jednotku. To nemluvím o tom, že mi odešl během cesty v zahraničí palivoměr. Ukazoval třetinu a v nádrži nula. Odtah mne stál cca 10,000 korun do servisu, kde mi nalili benzín. Noa Hondu má 6 let manželka. Baterka pořád jede. Kiu Ceed má 3 roky syn a bez problému. Kruci, proč ta statistika nesedí na můj příklad.
Protože tak prostě statistika funguje!!!
Adac respektuji ale příliš ho neberu-miluji vozy které vždy propadnou v jejich testech no a mě ty auta jezděj a já se jen směji
Tohle je jenom důkaz toho, že německé značky mají v německu aktivní asistenční služby.
To je objev století, že německá auta jsou spolehlivá.
A proto na iDnes budou furt dokola psát články o skvělých FIATech, Daciích, Hnůjdájích a Škodovkách.
Zařadit do hodnocení auta, která se vyráběla, naběhl nový model, který nemá s předchozím nic společného, je docela od ADACu trapné. Každý ať si dosadí o koho se jedná sám.
že jsem tady nenašel mou C5. Asi na to neměli dost řádků.
Máš novou nebo starou? Stará měla pořád problémy, novou máme rok a jede jak hodinky.
Taky sem zastánce čím míň elektriky v autě tím líp, na druhou ty závady na prvních místech bych neřadil mezi poruchy elektroniky. I když tak trochu jsou :D
Mě opravdu, ale opravdu štve, že přijedu (tedy já ne, ale dcera) do servisu s poruchou. Připojí se diagnostický přístroj - a hned jste o pár tisíc chudší. I když jde třeba o upadlý drát. Nabízí se slovo naprosto nepublikovatelné.
A co takové francouzké auto s německou elektronikou? Samý BOSCH a řada potíží.
Nebo Siemens a řada potíží ještě větších. To ještě zlatý Bosch...
I kdyby akumulátoru nevadilo časté startování, tak by snad mělo platit plně nabitý akumulátor -> alternátor není třeba -> nižší spotřeba. "Vybitý" akumulátor -> běží alternátor -> vyšší spotřeba. Nebo alternátor je zapojený pořád a jeho vliv se nemění?
Když se navíc započítá kratší životnost akumulátoru(nebo nutnost takového typu kterému startování nevadí), co to udělá s chemií a náklady na likvidaci?
Nezpůsobuje start-stop pomalejší rozjezd a delší kolony?
Možná sem trochu zaspal, ale start-stop mi nepřipadá moc smysluplný. Když stojím pár minut na naložení/vyložení, tak si snad můžu zhasnout sám, ne.
K prvnimu odstavci: tuhle regulaci uz mela moje Jawa 350 roku vyroby 1978...